דף הבית עסקים תעשייה ייצור תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק
ייצור תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק
קטי דר 21/04/16 |  צפיות: 2434

אנו מוקפים כול העת בסוגים שונים של מוצרים ושל רכיבים שונים. מבט אל המוצרים סביבנו יראה שחלק ניכר מן המוצרים שסביבנו עשויים מפלסטיק. לעתים מוצר עשוי מכמה חלקים שהורכבו יחד או שהותכו יחד. אנו מקבלים את המוצר המוגמר אבל המוצר עצמו עשוי מתת חלקים שרובם מוצרי פלסטיק שהותכו יחדיו ליצור של מוצר סופי מוגמר שאנו רוכשים אותו ונהנים ממנו. רוב המוצרים שאנו רוכשים והן היתוכים מהם הם עשויים, עשויים ממתכת גומי או פלסטיק שאותם יוצקים לתוך תבניות כדי לייצר מוצרים מוגמרים או חלקי מוצרים.

חלק חשוב מיצירת מוצרים

ייצור תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק הוא חלק חשוב מיצירת מוצרים רבים וחלקים שלהם. את המוצרים או החלקים יוצקים לתוך תבניות או מזריקים אותם לתוך תבניות לפי סוג ותכונות המוצר אשר מתכננים ליצר מאותו פלסטיק מוזרק או יצוק. כול מוצר שאתם רואים מפלסטיק נוצר על ידי תבנית שאליו הוא יצוק או מוזרק כדי ליצור את צורתו הנדרשת בייצור המוצר הספציפי. יש חברות שמייצרות לבד תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק כדי ליצר את המוצר שלהן אבל כמעט ברוב המקרים פונים אל חברה חיצונית שהיא זאת שמייצרת עבור החברה את התבניות לייצור המוצר לאחר שהתבנית מוכנה ניתן לעבוד אותה באופן קבוע כדי ליצור מוצרי פלסטיק בכמות גדולה.

חברה איכותית לייצור תבניות

חשוב לבחור חברה איכותית וקפדנית שתיצור עבורכם תבנית איכותית מעולה ועמידה למוצרי הפלסטיק שלכם ושתשרת אתכם נאמנה למשך זמן ארוך בהצלחה. פעמים רבות תבניות ליצור מוצרי וחלקי פלסטיק עשויות מפלדות שמה שמאפיין אותן היא עמידות ומוצקות גם בטמפרטורות גבוהות מאוד. כאשר הפלסטיק נוזלי בטמפרטורה גבוהה מאוד. כאשר הפלסטיק נוזלי בטמפרטורה גבוהה התבנית צריכה להישאר במצב צבירה מוצק כדי לאפשר לפלסטיק להיות יצוק או מוזרק לתוכן ולהתקרר לאט לאט עד שהפלסטיק הופך להיות בעצמו מוצק, ואז מוצר הפלסטיק כבר מוכן בפני עצמו. כמו כן אותן מתכות צריכות להיות חזקות ועמידות ללחץ כאשר מזריקים את הפלסטיק לתוך התבניות מופעל לחץ חזק כדי ליצור בצורה מדויקת את צורת הפלסטיק הנדרשת, ולכן חומר כמו פלדה הוא מצוין. הוא חומר חזק מאוד ועמיד בלחצים ולכן יתאים ללחצים המופעלים עליו בזמן הזרקת פלסטיק.

מכונות לייצור התבניות

בחברות של ייצור תבניות למוצרי פלסטיק יש מכונות חזקות אשר מעצבות חומר חזק כמו פלדה וחותכות את הפלדה כך שתיווצר בה בדיוק הצורה הנדרשת למוצר הפלסטיק שתבנית זאת תייצר. מדובר כאן בחיתוך עדין ומדויק כדי שהתבנית תתאים למוצר הפלסטיק הנדרש עד דיוק של מילימטר ויותר. תבניות פלדה שמיועדות להזרקת פלסטיק פעמים רבות מורכבות משני חלקים כאשר כול חלק יוצר חלק מהצדדים של אותו מוצר פלסטיק שרוצים לייצר. יש בתבנית גם חורים ופתחים שבעזרתם התכנית תוחזק בצורה יציבה מאוד בזמן הייצור התעשייתי של הזרקת הפלסטיק בלחץ גבוה.

שיוף ליצירת דיוק

בנוסף לחיתוך ראשוני, תבניות פלדה ליצור חלקי פלסטיק עוברות שיוף מאסיבי ומדויק בכדי שמוצר הפלסטיק שנוצר ממנו יהיה מדויק נאה ומושלם לתפקידו. רבים מכירים את מכשור ה CNC אשר באמצעות תוכנה ממוחשבת חוצב ובונה את התבנית של הפלדה כדי שתתאים בצורה מדויקת לתהליך הזרקת הפלסטיק שייווצר כאשר התבנית תהיה מוכנה. הכנת תבניות יכולה להיות ארוכה ומייגעת יש דגמים מתוחכמים שבהם לעתים יש צורך בעיצוב ממוחשב של 20 שעות כדי ליצר תבנית אחת של פלדה לייצור מוצרי פלסטיק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קטי דר

אמא חלקית במשרה מלאה, נשאה ואם לשלושה. מנהלת אדמינסטרטיבית של משק הבית וחינוך הילדים, אלופה בבישולים ואפייה עם ובלי הילדים. מתכננת ומוציאה לפועל פיעלויות לילדים בשבתות חגים.



 


מאמרים נוספים מאת קטי דר
 
ייצור תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק
21/04/16 | תעשייה
יש חברות שמייצרות לבד תבניות להזרקת מוצרי פלסטיק כדי ליצר את המוצר שלהן אבל כמעט ברוב המקרים פונים אל חברה חיצונית שהיא זאת שמייצרת עבור החברה את התבניות לייצור המוצר לאחר שהתבנית מוכנה ניתן לעבוד אותה באופן קבוע כדי ליצור מוצרי פלסטיק בכמות גדולה.

טיולי שייט באניות קרוז - אלטרנטיבה מצוינת
תרבות הטיולים המודרנית מגדירה יעדי תיור אליהם אנו מגיעים באמצעי תחבורה שונים, ובעיקר כלי טיס האוספים אותנו מנקודת המקור ומביאים אותנו אל היעד הנדרש שם אנו חווים את הטיול. יחד עם זאת, בשנים האחרונות החל להתפתח התחום של טיולי שייט באניות קרוז, טיולים המשלבים את כל האלמנטים של טיול מוצלח, כשהדרך הופכת להיות חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהטיול עצמו.

פעילויות לילדים - מה לעשות עם הילדים בחופשים ?
עם ישראל משופע בחגים וחופשים ובנוסף כל קיץ ישנו החופש הגדול ולפני שמספיקים להתאושש מחופש אחד, מגיע לו עוד חג ועוד כמה ימי חופש. כל הורה מחפש אטרקציות לילדים או מקום בו מבוצעות אטרקציות לילדים אשר יעניקו לילדים שלו את ההנאה הגדולה ביותר מהחופשה. כיום ניתן למצוא מקומות רבים מאוד ברחבי הארץ אשר בהן ישנן פעילויות שונות ומגוונות ולכן פעמים רבות הבחירה בין מקום חד לאחר הינה מורכבת ודי קשה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI