דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר פיקדון בנקאי בתור תוכנית חיסכון לכל מטרה
פיקדון בנקאי בתור תוכנית חיסכון לכל מטרה
אבי 08/05/16 |  צפיות: 3135

גם אם כרגע אתם סבורים שההתנהלות הכלכלית שלכם נכונה, ייתכן שאינכם חושבים די הצורך על העתיד. אם כרגע יש לכם כסף ששוכב בחשבון העובר ושב מבלי שאתם עושים איתו דבר, אתם בהחלט יכולים לעשות דבר מה בנידון- להפקיד את הכסף במסגרת של תוכנית חיסכון, בה הוא יוכל להניב תשואה לאורך השנים.

חשוב מאוד לדעת כי גם אם מדובר בסכום יחסית קטן, התשואה (גם אם היא אינה גבוהה במיוחד) עשויה להעלות אותו לאורך השנים בשיעור לא זניח. לכן, גם אם כרגע יכולתכם הכלכלית מאפשרת לכם להניח בצד לא יותר מ-100 ₪, למשל, מדי חודש- בהחלט ייתכן כי מדובר בחיסכון משמעותי אשר יוכל לסייע לכם רבות בשנים שיבואו.

למה לבחור דווקא בפיקדון של הבנק?

כאשר בוחרים תוכנית חיסכון, אחד הפרמטרים העיקריים לבחירה הינו היציבות. על פי רוב, מדובר בכסף שאנו מעוניינים שישרת אותנו במטרות גדולות בחיים- כסף עבור הלימודים של הילדים, כסף שיממן אותנו כאשר נהיה מבוגרים ונפסיק לעבוד בנוסף על הפנסיה ועוד.

לכן, מדובר בסכומים שלא כדאי "לשחק" איתם ולהפקיד אותם בידי גופים שלא ניתן לדעת דבר וחצי דבר אודות יציבותם לאורך זמן. גם אם כרגע חברת הביטוח נראית יציבה, מי יודע מה יהיה מצבה בעוד שנים ועשרות שנים? לגבי הבנקים, בכל אופן, ניתן להיות בטוחים כמעט במאה אחוזים שהם מהווים גב כלכלי חזק ויציב, גם לאור משברים שונים במשק.

פיקדונות מסוגים שונים

ניתן היה לחשוב כי פיקדון בנקאי הינו נוקשה יותר ביחס לסוגי פיקדונות אחרים. עם זאת, חשוב לדעת כי הדבר אינו בהכרח נכון. לצד אופציה של פיקדון מובנה, שהוא אכן נזיל פחות ביחס לסוגים אחרים של פיקדונות, ניתן למצוא פיקדונות בתנאים משתנים. מי שאינו חפץ בהפקדת הכסף מבלי יכולת למשוך אותו במשך עשרות שנים יוכל לבחור באופציה של פיקדון בנקאי נזיל יותר, ממנו ניתן למשוך את הכסף לאחר חודש ואפילו אחרי ימים בודדים.

עם זאת, כמובן שקיימת גם אופציה של פיקדונות או פיקדון מובנה לתקופות זמן ארוכות יותר, שיכולים להוות פיתרון הולם לחיסכון לטווח הבינוני והרחוק.

בפנייה אל הבנקים השונים, תוכלו לקבל מידע נוסף אודות כל התנאים והפיקדונות הקיימים המוצעים על ידי הבנק. יש לציין כי תוכלו לפנות לכל בנק שהוא, גם אם אתם מנהלים כרגע את חשבון העובר ושב שלכם כרגע בבנק אחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI