דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר הלוואת חוץ בנקאיות בהשוואה להלוואות בנקאיות
הלוואת חוץ בנקאיות בהשוואה להלוואות בנקאיות
אבי 08/05/16 |  צפיות: 3330

צריכים הלוואות? מחפשים מי יכול לאשר לכם הלוואה בסכום הנצרך לכם? יש גופים שונים שעוסקים בתחום של הלוואות מיידיות. הללו מעמידות לרשות לקוחות הלוואות חוץ בנקאיות או הלוואות בנקאיות בתנאים שונים. יש לדעת כי אין הלוואה אידיאלית שמתאימה ומשתלמת לכל אחד באשר הוא. שכן הלוואה הוא מוצר שיש להתאים אותו לכל מקרה לגופו. ואין להקיש ממקרה אחד למשנהו.

בהתאם לצורך

למה אתם צריכים את הכסף? המטרה שלשמה אתם לוקחים את ההלוואה משמעותית לגבי בחירת סוג ההלוואה. אין דומה הלוואה שנלקחת למטרה רפואית דחופה להלוואה שלוקחים אותה לשם יציאה לטיול. כל הלוואה שונה במהותה מרעותה.

בהתאם ליכולת הפיננסית

היכולת הפיננסית שלכם גם היא מהווה גורם משמעותי ביחס להלוואה שתיקחו. כי אם המצב הכלכלי שלכם יציב וההלוואה שאתם ניגשים לקחת כעת היא רק לצורך גישור זמני עד לקבלת משכורת או עד להפשרה של סכום מסוים. הרי תוכלו לקחת הלוואה כזו שתחזירו אותה בתשלום אחד מיד בעת שסכום הכסף שלכם יגיע לידכם. מה שאין כן אם אין לכם אפשרות להחזיר את הסכום במלואו בבת אחת, שאז יהיה עליכם למצוא דרך להחזיר את ההלוואה בתשלומים נוחים. פריסה נוחה של הלוואות מיידיות תאפשר לכם לעמוד בהחזר הלוואות בצורה אפשרית, כזו שמתאימה ליכולת שלכם.

בהתאם למצב ולהתנהלות הכלכלית

ההלוואה שתיקחו אמורה להתאים גם למצב של חשבון הבנק ולצורת ההתנהלות שלכם ביום יום. אם לדוגמה אתם מנהלים חשבון בנק בבנק מסוים, ונהנים ממסגרת אשראי נוחה, יכול מאוד להיות שאם תיקחו הלוואה מהבנק, היא תפגע במסגרת האשראי שלכם. עם חשוב לכם לשמור על האשראי ולקחת הלוואות חוץ בנקאיות שלא תהיה להם השפעה בכלל על מסגרת האשראי שלכם בבנק, יהיה עליכם לפנות לגוף פרטי כמו חברת אשראי או חברת ביטוח או כל גוף פיננסי שעוסק בתחום של הלוואות לכל מטרה, ולקחת הלוואה שמתאימה לנתונים שלכם. עוד יש לציין שאם חשבון הבנק של מבקש ההלוואה אינו תקין, הוא לא יוכל לקבל הלוואה בנקאית. מצב כזה יאלץ אותו לבחור בחירת מחדל ללא שיקולים נוספים.

בודקים ומבקשים

חשוב לערוך בדיקה לפני שלוקחים הלוואה ולבדוק מהם המוצרים המוצעים לכם. בדקו מהם התנאים של כל הלוואה ומה מהם מתאימה לכם מכולם. כך תוכלו לקבל את סכום הכסף הנצרך לכם בעלות נמוכה ככל האפשר ובצורה נוחה שמתאימה ליכולת ההחזר שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI