דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר כל השאלות והתשובות כמובן בנושא הלוואה מיידית חוץ בנקאית
כל השאלות והתשובות כמובן בנושא הלוואה מיידית חוץ בנקאית
אבי 31/05/16 |  צפיות: 3389

חושבים לקחת הלוואה? מתלבטים מאיפה ובאיזה סכום? לפניכם כל השאלות והתשובות שכדאי לכם לדעת על הלוואה חוץ בנקאית. השתמשו במידע הזה על מנת לבצע מהלך נבון ולבחור בהלוואה שמתאימה לכם באופן מדוייק.

מה ההבדל בין הלוואה רגילה להלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה רגילה היא לרוב הלוואה שלוקחים מהבנק. הלוואה זו היא חלק בלתי נפרד מניהול החשבון המרכזי שלנו, בין אם הוא פרטי ובין אם הוא עסקי. לעומת זאת הלוואה חוץ בנקאית, כשמה כן היא – הלוואה שלוקחים מגורם חיצוני לבנק. בדרך כלל מדובר בהלוואה מחברה פרטית שעוסקת בתחום ההלוואות לעסקים וללקוחות פרטיים מכל המגזרים ולכל מטרה.

מה גובה ההלוואה המקסימלי?

עיגון חוק ההלוואות שבוצע בשנת 1993 קבע כי תהיה תקרה ברורה עבור הלוואות חוץ בנקאיות, כיום עומדת תקרה זו על 50 אלף שקלים בלבד. זהו הסכום המקסימלי שניתן לקחת כהלוואה אחת מרכזית.

עבור מה ניתן לקחת את ההלוואה?

ההלוואות החוץ בנקאיות הן הלוואות מיידיות המשרתות את הלקוחות בכל מטרה, בין אם מדובר ברכישת רכב חדש, שיפוץ הבית, אירוע מיוחד, נסיעה לחו"ל או כל סיבה אחרת שבעולם. אין צורך לפרט את סיבת ההלוואה, אפשר פשוט לבקש ולקבל מבלי לתת דין וחשבון.

מי עומד בקריטריונים לקבלת הלוואה חוץ בנקאית?

הקריטריון המרכזי של מתן הלוואה הוא משכורת חודשית קבועה. ברוב המקרים החברות המעניקות הלוואות חוץת בנקאיות ידרשו לראות תלושי שכר העולים על 5 או 6 אלף שקלים בחודש. זהו בעצם הביטחון שלהם לקבלת הכסף בחזרה. בנוסף עליכם להיות תושבי ישראל בעלי אזרחות.

האם הלוואה שכזו ניתן להגדיל במהלך תקופת ההחזר?

באופן עקרוני הלוואה שכזו עומדת על סכום של 50 אלף בלבד, לא ניתן להגדיל אותה יותר מכך. לעומת זאת במידה ולקחתם הלוואה קטנה מ- 50 אלף ש"ח ניתן יהיה לבקש בקשה נוספת ולאחד אותה יחד עד לסכום המקסימלי.

למה כדאי לשים לב?

 

כמו בכל מהלך עסקי או כלכלי אחר גם במקרה של לקיחת הלוואה חוץ בנקאית, הלוואה מיידית, יהיה עליכם להיות עירניים וחכמים ולבחור את ההלוואה הנכונה. את חוזה ההלוואה יהיה עליכם לקרוא היטב, לבדוק כי כל ההסכמים הכתובים בו מוסכמים גם עליכם וכי הם דוברו ועלו בפגישה שקיימתם לפני חתימת החוזה. כמובן שעליכם לקחת בחשבון את בדיקת הריביות, את פריסת התשלומים ואת כל יתר הפרמטרים שיהפכו את ההלוואה לאטרקציה נכונה עבורכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI