דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר יום כיף לעובדים
יום כיף לעובדים
בן שלחין 24/06/09 |  צפיות: 2022

אנו שומעים יותר ויותר בימים אלו על חברות ועסקים שנכנסו לקשיים עקב המשבר הכלכלי. קיצוצים בשעות הנוספות,מתנות לחג צנועות יותר -אם בכלל,שבוע עבודה מקוצר,חופשה ללא תשלום,אי חלוקת בונוסים ועוד. אווירה זו של משבר וקיצוצים משפיעה לא רק עליך-בעל העסק או החברה. היא משפיעה גם על העובד. המוטיבציה שלו יורדת. האווירה במשרד או בעסק היא כבר לא מה שהייתה. כל עובד מתחיל יותר ויותר לדאוג לעצמו כבר לא כל כך כיף להגיע בבוקר למשרד ואתם כבר הרבה פחות מגובשים ממה שהייתם. ואתה בתור הבוס רוצה לעודד קצת את העובדים ולשפר את האווירה אך אתה יודע כי ימי גיבוש ארוכים ועמוסי פעילויות לעובדים מאוד יקרים. אך ישנו פיתרון. גם זול,גם מבדר וגם מגבש.

הזמנת צייר קריקטורות.

אין צורך אפילו לצאת מן המשרד. ציור כל קריקטורה לוקח בין שלוש לארבע דקות כך שאפילו אין צורך להפסיד יום עבודה. אבל כן מובטחות מס' שעות של צחוקים וגיבוש.

לכל עובד תישאר מזכרת בצורת קריקטורה שלו עצמו מהיום המיוחד. ציור קריקטורות נתפס אולי כאטרקציה המתאימה לחגיגת ימי הולדת או לבר מצווה או בתור הפעלות לימי הולדת. אבל לא בהכרח,חשוב על כך: לכל משרד או עסק ישנה הדינאמיקה האישית שלו את ההומור הפרטי שלו שאיתו אתם מקניטים באהבה אחד את השני יש את העובד שתמיד מאחר ולא כל כך מצליח לקום בבוקר או את העובד הרגזן או את העובד/ת המתלבשים בצורה קצת מיושנת העובד הוותיק שיודע הכול,העובדת שכל יום מגיעה עם פריט לבוש חדש,העובדת שהיא כמו אמא לכולם ועוד ועוד.  צייר קריקטורות הרי מדגיש את התכונות הללו בצורה מוגזמת והומוריסטית בציוריו. ואין כמו יום גיבוש לעובדים המלא בצחוק ובהומור לשיפור האווירה במשרד ולהעלאת המוטיבציה. זהו יום כיף לעובדים יום גיבוש לצוות יום שונה במקצת לשיפור האווירה. העובדים יודו לך על ההשקעה בהם והאוורור אך הם לא צריכים לדעת שזה לא עלה לך כל כך הרבה.

בימי מיתון אלו לפני שמוציאים כסף חושבים פעמיים אך הזמנת צייר קריקטורות לצורך יום כיף לעובדים או יום גיבוש לעובדים התועלת שהוא ישיג לך גבוהה בהרבה מן העלות.

 

http://www.caricature-ben.co.il/index.php


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בן שלחין


 


מאמרים נוספים מאת בן שלחין
 
עיצוב הזמנות
הזמנות לאירועים דרך מקורית ומיוחדת לעצב את ההזמנה לאירוע שלכם

יום כיף לעובדים
הזמנת צייר קריקטורות ליום כיף וגיבוש לעובדים. רעיון מיוחד ומהנה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI