דף הבית ביטוח ביטוח כללי דגשים לגבי ביטוח נסיעות
דגשים לגבי ביטוח נסיעות
אבי 10/08/16 |  צפיות: 4933

אחד הדברים המהנים שניתן לעשות זה לצאת לחופשה בחו"ל. מכאן שיש אנשים שמעדיפים לדעת על החופשה כמה שיותר זמן מראש (על מנת שיוכלו ליהנות מהידיעה כה שיותר זמן), ויש אנשים שאוהבים את ההפתעה, כך שיכולים לדעת על טיסה לחו"ל גם רק כמה שעות לפני, ולו כי מישהו הפתיע אותם, או שהם ביקשו להיות ספונטניים. בכול אופן, עבור שני המקרים טוב לדעת שניתן לעשות ביטוח נסיעות, אפילו ע"י שיחת טלפון קצרה.

משתנים משפיעים

ברור שביטוח נסיעות שיש לבצע מעכשיו לעכשיו עשוי לעורר יותר קשיים ואינו מאפשר להשוות מחירים, או לעבור על האופציות השונות, אך אם אתם בעלי ניסיון, כלומר כבר טסתם בעבר ונתקלתם בחברה איכותית ושמרתם את המספר שלה, הרי שכל שעליכם לעשות זה להרים טלפון ולסגור את הפינה. עם זאת, אין לבחור עבור כל טיסה באותו מסלול ביטוח נסיעות, וזאת כי יש להבין שיש מגוון פרמטרים לא יציבים שעשויים להשפיע על כדאיות הבחירה בפוליסה.

שאלות רלוונטיות

נתונים כגון גיל, מצב בריאותי, תקופת שהות, יעד ואופי הטיול, כל אלו פרמטרים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים במסלול הרצוי. כמו כן, לא עליכם למצוא את המסלול האידאלי עבורכם, אלא כל עוד פונים לחברה מקצועית, היא כבר תדע להציף את השאלות הרלוונטיות, כך שהיא כבר תדע להציע מסלול כזה אחר. מכאן שאם פעם שעברה טסתם לאירופה עבור טיול קולינארי והפעם אתם טסים להודו לעשות טרקים, הרי שייתכן שהפעם המסלול הנכון עבורכם יהיה ביטוח נסיעות אתגרי.

סעיפים שיש לוודא

אם אתם עומדים לקראת טיסה, רכשתם כרטיס, אך יש באופק סימן שאלה שמעיב על הביטחון שלכם לממש את הטיסה, טוב לדעת שניתן לרכוש פוליסה כמה שבועות מראש, וכל עוד היא כוללת סעיף החזר כספי עבור ביטול, הרי שפעלתם בחוכמה ואתם מוזמנים להיות רגועים. בנוסף, אם עומדים לקראת טיסה עם חפץ אומנות יקר ערך ואתם מבקשים להיות בטוחים שגם אם משהו יקרה לו אתם תהיו מבוטחים, הרי שיש לבחון איזו פוליסה יודעת לתת מענה, ולו כי רוב הביטוחים אינם מבטחים חפצי אומנות.

פנייה מושכלת

גיליתם מידע חדש שלא הייתם מודעים אליו לגבי הפוליסה? ובכן זה רק סימן שאין למהר לבחור פוליסה, אלא מוטב שרגע לקראת חתימה, תבחנו את האופציות השונות, או פשוט מראש תפנו אל חברה אמינה שתדע להציף את כל הפרטים הרלוונטיים. תיהנו!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI