דף הבית ביטוח ביטוח כללי לעשות או לא לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
לעשות או לא לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
אבי 11/08/16 |  צפיות: 3168

אם אתם רגע לקראת נסיעה לה חיכיתם הרבה זמן, ולפתע אתם נזכרים שבין היתר יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, אתם עשויים לעצור ולתהות האם באמת יש בכך הכרח, ולו כי הפעם אתם נוסעים רק לכמה ימים ואין שום סכנה ממשית כגון פעילות אקסטרימית או יעד בעייתי. ובכן נציין שאתם מוזמנים להימנע מעשיית ביטוח, אך יחד עם זאת לפני שמוותרים, יש לדעת על מה מוותרים, ועל כן מומלץ שתמשיכו לקרוא.

דוגמאות

באופן כללי ביטוח נסיעות לחו"ל מחזיר פיצוי כספי במקרה וחל אירוע רפואי בחו"ל, או אם המטען שלכם אבד או ניזוק. בנוסף גם יש שירותים יותר מקיפים, למשל שירותי איתור והצלה, (אם כאשר מדובר על שהייה במקום שהייתה בו רעידת אדמה, או אם יצאתם לטרק וטרם יצרתם קשר). מכאן שניתן להרוויח מהביטוח עבור מקרים פשוטים כגון גניבת המכשיר הסלולרי החדש, או אם אושפזתם עקב וירוס שתקף אתכם ואתם מבקשים החזר על האשפוז, אך גם ניתן להרוויח מהביטוח עבור מקרים יותר מסובכים, למשל אתם עומדים לקראת ניתוח ומבקשים לעבור אותו במדינה יותר מפותחת, ועל כן יש צורך בשינוע מוטס.

החלטה שלכם

הבעיה היא שאף פעם לא ניתן לדעת מה יקרה, גם אם מדובר על טיול בטן גב. על כן ממש כמו שבארץ אינכם מוותרים על הביטוח של הקופה, כך גם כשיוצאים מגבולות הארץ יש להיות מבוטחים, ולו כי בחו"ל הביטוח מפסיק להיות רלוונטי. לאור כל זאת ההחלטה היא שלכם: האם אתם חוסכים כמה שקלים ומקווים לטוב, או שמבקשים לטוס עם ראש שקט ועל כן מעדיפים לשלם כמה שקלים, ולהיות מבוטחים גם כשאתם רחוקים מהבית.

השוואה מושכלת

יש שיטענו שדווקא כשנמצאים רחוק מהבית יש להיות מבוטחים, ולו על מנת להרגיש את הביטחון של הבית באופן יותר מוחשי. מי שדוגל בגישה זו, יעשה חכם אם כן יעשה ביטוח, אך רק לאחר שהשווה בין החברות השונות. להלן רשימה קצרה של נקודות שיש להיות מודעים אליהן בעת ההשוואה:

· יש לבדוק כל ביטוח נסיעות לחו"ל האם הוא ניתן להרחבה

· יש לבדוק מהן ההשלכות של ההשתתפות העצמית עבור סיטואציות שונות

· יש לבחון האם הפוליסה מכסה את המשך הטיפולים הרפואיים גם לאחר שחוזרים הביתה

· יש לבדוק האם יש מענה טלפוני עבור ייעוץ רפואי

· יש לוודא שאתם משווים את אותם קריטריונים וממקדים את הבדיקה עבור אופי הטיול שלכם


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI