דף הבית בידור ופנאי תחביבים שולחן ביליארד - מקצועי או לחובבים
שולחן ביליארד - מקצועי או לחובבים
dadon 16/08/16 |  צפיות: 11751

משחק הביליארד והפול נחשבים מאוד בישראל, ומעבר לחובבים הנוהגים לשחק אחת לזמן מה במקומות מוסדרים, הרי שיש ליגה ושחקנים מקצועיים, ציוד ברמה הגבוהה בעולם, ונגישות אפילו ללימודים למי שמחפש להפוך לשחקן מקצועי.

לא משנה איפה אתם על הסקאלה, חובבנים שאוהבים את המשחק, מכורים שהולכים כל ערב לשחק על כמה שולחנות, או שחקנים מקצועיים שעובדים ברמה הגבוהה ביותר להתאים את היכולות שלכם לרמה העולמית ומעליה - הרי ששולחן ביליארד בבית שלכם זה שדרוג אמיתי לאיכות החיים, ולאיכות יכולותיכם כשחקנים.

בוחרים נכון: מגוון רחב של שולחנות ביליארד

השאלה איך בוחרים שולחן ביליארד יכולה לקבל מענה פשוט וישיר - בהתאמה לצרכים שלכם, לתקציב שלכם, ולמרחב בו יושם השולחן. כולם רוצים שולחן מקצועי בגודל מלא, אך לא לכולם האמצעים והמקום להעמיד שולחן שכזה, שכן הוא תופס מרחב רב במיוחד.

מי שמחפש שולחן בהתאמה אישית ישמח לגלות כי מגוון השולחנות בישראל רחב בצורה מפתיעה, וניתן למצוא שולחן לכל צורך, בהתאמה לגודל, לתקציב ולרמת האיכות שאתם מחפשים, כדי שלא תצטרכו להתפשר על השולחן שלכם.

כשאתם באים לסקור שולחנות ביליארד לרכישה, זכרו לדעת מראש את הממדים של החלל בו יוצב השולחן שלכם, הגובה, שכן גודל החדר משמעותי במיוחד במשחק הביליארד, בו השולחן הכבד לא זז, ואנו צריכים מקום רב לפרוש את המקלות.

שולחן ביליארד למשרד

מי שמחפש לייצר אווירה מהנה במשרד, ליצור הווי ולוודא שהעובדים שלו נהנים גם מזמן מרענן של שחרור מתחים מומלץ לו לבחור בשולחן ביליארד משרדי, בגודל המתאים לחלל המיועד.

משחק זה מושך אליו תשומת לב, ויוצר אפקט מעניין בו מצד אחד ישנה תחרות קלה, בד בבד עם שחרור מתחים ושמחה (שהרי מדובר, בסופו של דבר, במשחק), אך מנגד יש בו צורך בקואורדינציה וריכוז גבוה, מה שאומר שהעובדים שלך לא רק ישחררו מתחים ויחושו הקלה ונינוחות בהפסקה מהעבודה, אלא גם יחוו ריכוז גבוה, מה שיוביל אותם חזרה לשולחן העבודה בריכוז רב, במקום בפיזור הנפש שמשחקים אחרים מעוררים לעתים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 dadon


 


מאמרים נוספים מאת dadon
 
גסמין קוקטייל - לדעת לבחור נכון
מעוניינים להזמין גסמין קוקטייל וזאת כדי ליהנות מחוויית אלכוהול מפנקת במיוחד שתסב לכם הנאה יוצאת מגדר הרגיל? דעו לכם כי תוכלו להשיג בדיוק את שאתם מחפשים בכל הנוגע לכך וללא שום בעיה. רק תרצו לוודא כי אתם מודעים לכל האפשרויות השונות שתהיינה זמינות לכם בכל הקשור לעניין הזה. אך ורק כך תמצאו מענה הולם אשר יביא לשביעות רצונכם ובצורה המלאה ביותר שרק אפשר להעלות על הדעת. אז אל תשכחו זאת.

מה חשוב לקחת בחשבון בעיצוב רולאפ לעסק?
עומדים לעצב רולאפ לעסק שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

איך אפשר לקבל הקלות בפסיכומטרי?
בכדי לקבל הקלות בפסיכומטרי עליכם לעבור כמה אבחונים שונים, להביא מכתבי המלצה ממורים או מדריכים שליוו אתכם, תעודות שונות ועוד.

איך לבחור מוהל מומלץ
אין ספק שהולדתו של ילד חדש משנה את החיים וברור מדוע גם אתם, אפילו אם אתם לא מאוד דתיים, רוצים לעשות לילד ברית מילה.

איך ליצור צילומים לבוק בת מצווה מיוחדים ושונים משל כולם?
14/03/17 | צילום
אין ספק כי צילומים לבוק בת מצווה הפכו לנפוצים ומושקעים הרבה יותר ממה שהיה בעבר.

ברזים לכיור מודרני במטבח
השימוש בברזים נפוץ בעיקר במטבחים ובחדר האמבטיה. כדאי לדעת שכיום ישנה נטייה לאנשים להחליף את הברזים המשעממים שמעטרים את ביתם בברזים הרבה יותר מרשימים, כאלו שיכולים להוסיף נופח עיצובי מיוחד לחלל כולו ופשוט לשפר פלאים את ההרגשה.

גריל פחמים - לאוהבי הבשר הצלוי
ההתלבטות של חובבי ה"על האש" המסורים שאוהבים להשקיע בבשר שלהם ובמזון שלהם ברורה - והבחירה קשה: גריל גז או גריל פחמים?

קבלן שיפוצים במרכז
13/12/16 | שיפוצים
בעזרתו של קבלן שיפוצים במרכז תוכלו להיות בטוחים כי תמצאו בדיוק את שאתם מחפשים, זאת אומרת שיתאפשר לכם להיות במצב בו תשיגו את המענה הטוב ביותר שישנו לצרכים שלכם וזאת בכל הנוגע לתוכניות הבנייה השונות שלכם.

חברות קבורה ואתרי הנצחה מומלצים
כיום ישנם אנשים רבים אשר רוצים להעניק ליקירים שלהם את הכבוד האחרון המגיע להם בצורה הטובה ביותר, ורוצים להעניק להם שירות מכובד הרבה יותר מהשירות הממשלתי המוכר לכולנו.

מועדונים לבת מצווה במרכז
אם אתם מחפשים מועדונים לבת מצווה במרכז, תוכלו למצוא רבים כאלו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI