דף הבית עסקים יחסי ציבור בזק בינלאומי משיקה את FIXIT- שירות "טכנאי אוטומטי" לשיפור ביצועי המחשב הביתי
בזק בינלאומי משיקה את FIXIT- שירות "טכנאי אוטומטי" לשיפור ביצועי המחשב הביתי
אורטל זוהר וולף 14/09/16 |  צפיות: 4336

זהו המוצר הראשון שמשיקה בזק בינלאומי באופן מסחרי ללקוחותיה על בסיס שיתוף הפעולה של החברה עם קהילת הסטארט-אפ הישראלית

חברת בזק בינלאומי משיקה את שירותFIXIT . השירות החדש נועד לשפר ולתחזק את ביצועי המחשב הביתי בצורה פשוטה וקלה, באופן אוטומטי וללא מעורבות המשתמש.

FIXIT הינה מערכת ניהול חכמה המותקנת על גבי המחשבומבצעת, באופן אוטומטי 24/7, שורה ארוכה של פעולות שמסייעות לשמור על ביצועים אופטימליים של המחשב ותחזוקתו התקינה. בין הפעולות האוטומטיות המתבצעות: פעולות אבטחה כגון הסרת נוזקות, רוגלות וסרגלי כלים שמאטים את פעולת הדפדפן, ניקוי קבצי רישום וקבצי זבל, איחוי דיסק קשיח, פעולות תחזוקה שוטפות כגון התקנת עדכוני תוכנות, עדכוני אבטחה ועדכוני מערכות ההפעלה וביצוע פעולות אופטימיזציה.

FIXIT הינו תולדה של שיתוף פעולה מסחרי שיזמה בזק בינלאומי עם חברת הסטארט אפ FIXICO. זהו המוצר הראשון שמשווקת בזק בינלאומי, בעקבות שיתוף הפעולה שמקיימת עם קהילת חברות הסטארט אפ הישראלית.

FIXICO, שנוסדה על ידי אלכס ורשבסקי וולד זכרוב פיתחה מוצר פשוט אך מתקדם שנועד לתת פתרון אולטימטיבי לשיפור ביצועי המחשב הביתי ולתחזוקתו. במהלך השנה האחרונה עבדו שתי החברות יחד על התאמת המוצר ללקוח הביתי, נבחרו היישומים שמתמקדים בשיפור ביצועי המחשב ותחזוקתוובוצעה אינטגרציה והתאמה למערכות הפנימיות של בזק בינלאומי. שיתוף הפעולה של FIXICO עם בזק בינלאומי הינו השת"פ המסחרי היחידי והבלעדי שיש לסטארטאפ בישראל.

בבזק בינלאומי שמו דגש על שימוש פשוט וידידותי בשירות ולצורך כך הנגישו אותו לציבור הרחב באמצעותפורטל, מערכת התראות ודו"חות פשוטים וידידותיים – כולם בשפה העברית לצד תמיכה ושירות 24/7.

פתרונות דומים הקיימים כיום ברשת, אינם מספקים את הממשק והתמיכה בעברית הנדרשת כמו גם ברובם נותנים מענה בעיקר לניקוי קבצי זבל ורישום ופחות מתמקדים בהתקנות וביצוע עדכוני אבטחה, עדכוני מערכות הפעלה ועדכוני תוכנות. בנוסף, מספר הפעולות האוטומטיות שאינן מצריכות מעורבות לקוח הינן גולת הכותרת של השירות אשר במרחק "הקלקה" אחת מותקן על המחשב ומתחיל מרגע זה לעבוד.

בשנה האחרונה ערכה בזק בינלאומי מפגשים עם למעלה מ- 150 סטרטאפים שונים שהציגו מוצרים ושירותים בעולמות האינטרנט והסייבר, כחלק מאסטרטגיית החדשנות של החברה ואף השיקה לאחרונה את ה- BI LABS – פלטפורמת מחקר ופיתוח לחברות סטארט אפ המאפשרת להם התנסות במגוון תחומי אינטרנט על בסיס התשתיות של בזק בינלאומי .

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי "השירות החדש שאנו משיקים היום הוא התוצר המסחרי הראשון של מודל העבודה החדש עם חברות הסטארט אפ הישראליות, ה- ה- BI LABS, שפיתחנו בחברה. מהלכי חדשנות שאנו מניעים ושיתופי פעולה שאנו רוקמים עם חברות הסטארט אפ, מאפשרים לנו להרחיב את סל השירותים והמוצרים ללקוחות ולייצר עבורם ערך נוסף ובו זמנית מסייעים לקדם את היזמות המקומית. אין לי ספק שזוהי רק ההתחלה".

אלכס ורשבסקי, מנכ"ל FIXICO: "אנו גאים ושמחים על כך שבזק בינלאומי בחרו במוצר שלנו כמוצר אותו הם מעוניינים להמשיך לפתח ולשווק לקהל הלקוחות בישראל. בימים אלו בעיצומו של סבב גיוס נוסף שיאפשר לנו חדירה לשווקים נוספים ברחבי העולם".

אסף אביב, סמנכ"ל שיווק בבזק בינלאומי: "שיתופי הפעולה שלנו עם חברות הסטארט אפ מאפשרים לנו להציע לקהל הרחב שירותים ומוצרים מתקדמים מבוססי אינטרנט, שעד היום לא היו נגישים להם. את שירות ה-FIXIT שאותו נשווק בלעדית בישראל, ניתן לדמות לטכנאי מחשב וירטואלי העובד 24/7 ודואג לתחזק ולשמור על המחשב ועל ביצועיו התקינים. "הטכנאי" מאפשר ללקוחות את השקט הנפשי הנדרש ומספק חווית שימוש טובה ומהירה יותר במחשב הביתי".

השימוש בשירות ה- FIXITשל בזק בינלאומי, כרוך בהתקנה חד פעמית פשוטה ומהירה.עלות השירות - 10.9 ₪ לחודש עבור מחשב אחד ו – 15.9 ₪ לחודש עבור עד 5 מחשבים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורטל זוהר וולף


 


מאמרים נוספים מאת אורטל זוהר וולף
 
בזק בינלאומי בשירות חדשני למניעת נזקי תוכנות כופר
בזק בינלאומי בשירות חדשני למנעת נזקי תוכנות כופר- סייבר שילד

בזק בינלאומי שומרת על רף גבוה של הכנסות ברבעון השלישי לשנת 2016 ומרחיבה את מעגל השירותים והמוצרים מבוססי האינטרנט
23/11/16 | תקשורת
מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי: "בזק בינלאומי ממשיכה בפעילותה הנמרצת להרחיב את סל השירותים והמוצרים מבוססי האינטרנט. השקנו ברבעון השלישי את שירות ה-FIXIT, הנשען על שיתופי פעולה של החברה עם קהילת הסטארט אפ הישראלית; ואנו ממשיכים בחיזוק עולם ה ""Cyber as a Service לציבור הלקוחות הרחב. הרצון שלנו לייצר ערך מוסף ללקוחותינו, מניע אותנו ובהצלחה לפעול לפיתוח אזורי צמיחה נוספים בארץ ובעולם".

בזק בינלאומי משיקה את FIXIT- שירות "טכנאי אוטומטי" לשיפור ביצועי המחשב הביתי
בזק בינלאומי משיקה את FIXIT- שירות "טכנאי אוטומטי" לשיפור ביצועי המחשב הביתי

בזק בינלאומי תשיק מערכת ניהול מרכזית בענן מבית סיסקו: מדובר בחברת התקשורת הראשונה בישראל שתשווק את המערכת החדשנית
07/09/16 | תקשורת
בזק בינלאומי תשיק מערכת ניהול מרכזית בענן מבית סיסקו

רבעון שני 2016- בזק בינלאומי מצליחה לשמור על רף הכנסות גבוה ולייצר הכנסות משירותים חדשים
רבעון שני 2016- בזק בינלאומי מצליחה לשמור על רף הכנסות גבוה ולייצר הכנסות משירותים חדשים

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי: תוצאות החברה לרבעון הראשון של 2016 משקפות המשך שמירה על מובילות ויצירת חדשנות בחברה
26/05/16 | תקשורת
מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי: תוצאות החברה לרבעון הראשון של 2016 משקפות המשך שמירה על מובילות ויצירת חדשנות בחברה

בזק בינלאומי הוסמכה כרשם דומיינים ישראלי; משיקה אתר חדש המאפשר שירות עצמי של רכישת דומיין תוך מספר דקות ויכולת ניהול מלאה
חברת בזק בינלאומי הוסמכה כרשם דומיינים ישראלי מטעם איגוד האינטרנט הישראלי (ISOC). עם רישום זה, ניתן יהיה לרשום דומיינים עם סיומות ישראליות ישירות דרך ספקית האינטרנט הגדולה בישראל. בכך הופכת בזק בינלאומי לספקית האינטרנט היחידה מבין הספקיות הגדולות בישראל, המספקת שירות זה. בסך הכל קיימות בישראל עוד תשע חברות המוסמכות כרשמיות דומיינים על ידי האיגוד.

בזק בינלאומי משיקה את שירות הסייבר וול
בזק בינלאומי נכנסת לתחום הגנת הסייבר ללקוחות הפרטים. החברה משיקה שירות חדש אשר יעניק לראשונה הגנת סייבר באמצעות רשת האינטרנט הביתית ועולה בקמפיין רחב וחוצה מדיות בנושא.

הסכם קיבוצי ראשון בחברת בזק בינלאומי
הסכם קיבוצי ראשון בחברת בזק בינלאומי

בזק בינלאומי ממשיכה לשמור על מומנטום של הצלחות ברבעון השלישי לשנת 2015
בזק בינלאומי ממשיכה לשמור על מומנטום של הצלחות ברבעון השלישי לשנת 2015
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI