דף הבית תחבורה ורכב רכב עם מי מתייעצים על ביטוח רכב
עם מי מתייעצים על ביטוח רכב
אבי 26/10/16 |  צפיות: 6444

כמו בכל נושא אחר שיש לו נגיעה לפגיעות בגוף, בנפש או ברכוש - כך גם בתחום של ביטוח רכב צריך לדעת לקבל מידע אמתי, נכון ועדכני ככל האפשר מאיש מקצוע שזהו תחום העיסוק וההתמחות שלו. גם בנושאים כמו ביטוח חובה לרכב ייתכנו מדי פעם שינויים, סייגים חדשים או חידושים ולכן כאשר מתלבטים איזה סוג של פוליסת ביטוח לרכוש עבור כלי הרכב - צריך לדעת את כל הפרטים החשובים. תהא זו עוגמת נפש לגלות בזמן אמת שהמידע שהיה אינו נכון וכעת עומדים חסרי אונים ללא כיסוי מתאים של חברת הביטוח.

מה מכסה פוליסה של ביטוח לרכב?

כיום במדינת ישראל ישנם כמה סוגים של פוליסות ביטוח - חובה, ביטוח מקיף לרכב וביטוח צד ג'. כל אחת מהפוליסות באה לתת מענה וכיסוי ביטוחי למקרים אחרים ושונים של בעיות, תקלות או תאונות וחשוב לדעת מה ההבדלים בין הפוליסות השונות על מנת להתאים את הפוליסה באופן מושלם לכל רכב. אדם שלא תהיה לו פוליסת ביטוח רכב המתאימה לו, לכלי הרכב שלו ולאופי הנהגים שעושים שימוש ברכב - עלול למצוא את עצמו במצב שבו הוא לא יוכל לשאת בתשלומים תמורת תיקון זה או אחר ולא יוכל לעשות שימוש ברכב שלו.

יחד עם זאת, פוליסת ביטוח חובה לרכב הינה חובה על פי החוק ולא ניתן להפעיל שיקול דעת ולהחליט האם לרכוש פוליסה זו או לא. פוליסת הביטוח החובה מכסה נזקי גוף המתרחשים בעת תאונת דרכים וניתן להפעיל את סעיפי הפוליסה במידה ויש צורך לשלם עבור טיפולים בבתי חולים, או אצל רופאים. מכיוון שזה נושא הפוליסה - אין אפשרות חוקית במדינה לדלג עליה וכל בעל רכב חייב שתהיה לו פוליסה זו. בנוגע לפוליסות האחרות - ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג' - יכול בעל הרכב להחליט על בסיס השיקולים שלו האם הוא רוכש את הפוליסה או לא, אך חשוב לציין שכדאי מאד לרכוש אותן.

נושא חשוב שאין לוותר עליו

פוליסת ביטוח רכב מכסה לא רק את הנהג עצמו אלא את מי שנסע איתו ברכב ואולי נפגע בתאונת דרכים וגם את מי שנפגע בעת שנסע בכלי רכב אחר שהיה מעורב אף הוא בתאונת הדרכים. חשוב מאד שהפוליסה תתאים בדיוק לרכב ולאופי הנסיעות שלו וכך בעל הרכב יכול להיות שקט ובטוח שהוא מכוסה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI