דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר מידע חשוב אודות קרן השתלמות
מידע חשוב אודות קרן השתלמות
אבי 26/10/16 |  צפיות: 3145

מי שמחפש מידע הקשור בנושא של קרן השתלמות ואין לו שום פרטים אודות נושא זה, עלול לחשוב בטעות שמדובר על גיוס כספים לצורך לימודים או השתלמות מקצועיים הקשורים במקום העבודה של אדם מסוים ולתחום העיסוק שלו. חלק ממשפט זה אכן נכון אך כיום יש אפשרות להשתמש בקרנות השתלמות כקופות חיסכון לכל דבר ועניין ואפילו בתור קרן פנסיה המתאימה לצבירת כספים נוחה, פטורה ממס וכדאית במיוחד המתאימה כאפיק חיסכון לטווח קצר או בינוני.

מה צריך לדעת על קרן השתלמות?

כאמור, בעבר הייתה מטרת הקרן צבירת כספים הן של העובד והן של המעביד לטובת שימוש בכספים עבור השתלמות מקצועית, קורס, השתתפות בסדנא או כל צורת לימודים אחרת אשר תקדם את העובד בתחום העיסוק המקצועי שלו. כיום אין זו חובה ואפשר להשתמש בכספים של קרן השתלמות עבור כל שימוש שהעובד חפץ בו. פרק הזמן שלאורכו ניתן להפקיד כספים בקרן ההשתלמות עומד כיום על שש שנים וכאשר מדי חודש מופרש סכום כסף הן מצד העובד והן מצד המעביד - בתום שש שנות ההפקדה מצטבר סכום מכובד מאד של כסף אשר יעמוד, בבוא העת, לרשותו של העובד.

עובדים רבים משתמשים בקרנות השתלמות בתור חיסכון לפנסיה ומתחילים להפריש כספים אל הקרן בערך שש שנים לפני שהם מגיעים אל הגיל שבו פורשים ממקום העבודה. בבת אחת מגיע לידם סכום כסף גדול שיכול לשמש אותם בתקופה הראשונית של עזיבת מקום העבודה ועשוי לתת להם רשת ביטחון כלכלית ופיננסית עד שיחליטו איך תתנהל השגרה היומיומית שלהם בפנסיה. כיום זהו שימוש עיקרי שיש בתחום של קרן השתלמות, מה גם שהפקדות הכספים לקרן ומשיכת הכספים פטורות ממס ולכן הופכות את העניין כולו לכדאי ומשתלם במיוחד.

איך להפוך קרנות השתלמות לכספי פנסיה?

כל עובד צריך לתכנן עבור עצמו חיסכון לפנסיה מפני שכשליגיע אל הגיל של הפרישה ממקום העבודה ויפסיק לעבוד - לא יקבל תלוש שכר מדי חודש כפי שהוא רגיל ועליו לדאוג כבר משנות השלושים או הארבעים לחייו לסכומי כסף אשר יעמדו לרשותו בגיל הפנסיה. ישנם לא מעט אפיקי חיסכון המכונים קרן פנסיה ואלו הם אפיקי השקעה לטווח ארוך, שמפקידים בהם כספים לאורך שנים רבות. קרן השתלמות נחשבת לאפיק לטווח קצר או בינוני של שש שנים וכדאי לתזמן באופן נכון ומושכל את התחלת ההפקדות בה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI