דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר חיסכון לילדים – לעתיד מבטיח יותר!
חיסכון לילדים – לעתיד מבטיח יותר!
אבי 30/10/16 |  צפיות: 3342

בשביל הילדים שלנו נעשה הכול. נעבוד קשה ונשתדל לתת להם את כל מה שאנחנו יכולים לתת להם ואת כל מה שהם צריכים, ונעשה הכול בשביל שהעתיד שלהם יהיה טוב יותר, נוח יותר ופשוט יותר. הילדים שלנו הם הדבר החשוב לנו ביותר וככזה אנו צריכים לחשוב כבר עכשיו איך אנו מסייעים להם כלכלית בעתיד. אם יש לנו את האפשרות לשים סכום כסף גדול בצד שישמש אותם בעתיד מה טוב, אך לרובינו אין כזה דבר ואנו צריכים לחסוך שקל לשקל בכדי שזה יגיע בסופו של דבר לסכום כסף מכובד. גם אם נשים היום מאה או מאתיים שקלים מה שנראה לנו כמו גרושים מידי חודש, לאחר שמונה עשרה או עשרים שנה מדובר יהיה כבר על סכום כסף שבהחלט יש מה לעשות איתו. אפשר ללמוד איתו לימודים אקדמאיים או לפחות לשלם על חלק מהלימודים, אפשר לקנות רכב, אפשר לנסוע אל הטיול הגדול של אחרי הצבא, ואפשר להתחיל לחשוב על קניית דירה. כמובן שבמהלך החיים עצמם יש אירועים כמו בר או בת מצווה, חתונה ואחרים וסכום כסף בצד תמיד יכול לסייע.

לחשוב היום על המחר...

הבעיה היא שרבים לא חושבים היום על מה יהיה מחר. כשהילד קטן זה נראה להם שיש עוד המון זמן עד שהוא יגדל. זה נכון אך הזמן הזה עובר כל כך מהר בלי שמרגישים. צריך כבר היום לחשוב על המחר של הילד וצריך לעשות הכול בכדי שיהיה לו סכום כסף בצד שהוא יוכל לעשות בו שימוש ולהתחיל את החיים הבוגרים שלו בייתר קלות. גם אם הילד כבר לא תינוק ועדיין לא התחלתם לחסוך אף פעם לא מאוחר. גם חיסכון של עשר או חמש עשרה שנה יכולים לסייע לצבור סכום כסף לא מבוטל.

לבחור חברה אמינה ויציבה...

כשתתחילו לברר על חיסכון לילדים תתחילו לקבל אין ספור הצעות של אין ספור חברות ואין ספור מסלולי חיסכון. אתם צריכים קודם כל לבחור בחברה אמינה ויציבה, חברה שאתם יודעים שגם לאחר עשרים שנה היא תהיה קיימת ואין סיכוי שהיא תיפול יחד עם הכסף שלכם (אין תעודת ביטוח לשום דבר אך יש רמת סבירות) בנוסף, בגלל שמסלולי החיסכון משתנים כל הזמן וסביר להניח שתהיה תוכנית טובה יותר בעתיד, אתם צריכים לבחור בתוכנית גמישה כזו שניתן יהיה לצאת ממנה בקלות וללא קנס יצאה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI