דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר תוכנית חיסכון – לכל אחד בכל גיל!
תוכנית חיסכון – לכל אחד בכל גיל!
אבי 30/10/16 |  צפיות: 6020

יש מחלה שהולכת וגדלה בקרב הציבור הישראלי בשנים האחרונות, מחלה שהיא לא פיזית אלא פיננסית והיא נקראת הלוואות. שוק ההלוואות הכשר הולך וגדל ואנשים היום פותרים בעיות כלכליות שלהם עם עוד הלוואה שהם לוקחים. אנשים כבר מתחילים לאבד את עצמם לדעת עם ההלוואות הללו ובכל פעם שהם צריכים כסף בשביל לסגור את המינוס או בשביל כל דבר אחר ואין להם הם פונים לשם. אך יש גם את הצד השני והצד השני נקרא חסכונות שהוא הדבר הנכון ביותר להתנהלות כלכלית אחראית.

במקום לשלם עמלות – לקבל עמלות!

אם נחשוב על זה, הרי את אותו הסכום שאנו נחזיר בכל חודש בהלוואה עתידית אנו יכולים לחסוך כבר עכשיו. זה אומר שאם ניקח בעוד כמה שנים הלוואה לקניית רכב, הלוואה שנשלם עליה בכל חודש החזר של מאתיים שקלים, באותה מידה אנו יכולים כבר היום להתאמץ ולשים בצד בכל חודש מאתיים שקלים ובוא היום להוציא אותם על הרכב המיוחל. זה אומר שאנו נחסוך כסף, נישן טוב יותר בלילה, נהיה יותר אחראיים ובסופו של דבר גם נקבל ריבית על הכסף שלנו במקום לשלם ריבית על כסף שלא שלנו. לא עדיף? כמובן שכן ויפה שעה אחת קודם.

אפשר להתחיל בכל גיל...

לא משנה אם אתם בני עשרים או בני שישים. תוכנית חיסכון היא משהו שתמיד אפשר וצריך לפתוח וחשוב לעשות את זה כמה שיותר מוקדם. גם אם לא חשבתם על זה קודם אף פעם לא מאוחר, וגם אם מדובר על תוכנית חיסכון קטנה תמיד יהיה לה שימוש. גם אם אתם מבוגרים ומפרישים בכל חודש מאתיים שקלים, לאחר שנתיים לדוגמא תוכלו לנסוע לאיזה טיול קטן ונחמד ותוכלו לעשות שימוש בכסף בכל דרך אחרת שתרצו.

לחסוך לילדים

אם יש לכם ילדים קטנים אתם וודאי ווודאי חייבים לחסוך בשבילם. הם יוכלו לעשות שימשו בכסף בשביל לקנות דירה ולשלם על חלק ממנה, הם יוכלו לעשות שימוש בכסף למטרת לימודים, קניית רכב, טיול לאחר הצבא או לכל מטרה אחרת. כמה שתחסכו עבורם מוקדם יותר כך יהיה להם יותר כסף, וכל אחד רוצה כמובן את הכי טוב עבור הילדים שלו. תתחילו לחסוך כבר עכשיו ותבדקו את האופציות בחברות הביטוח שמציעות היום מסלולי חיסכון שונים משתלמים במיוחד. אחד המסלולים הללו בוודאי יתאים לכם ויסייע לכם לשים בכל חודש כסף בצד לכל מטרה שהיא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI