דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מסחר אלקטרוני איביי - לא רק באתר הרשמי
איביי - לא רק באתר הרשמי
עומרי מעברי 06/11/16 |  צפיות: 12448

איביי

ישראלים מתחילים לרכוש יותר ויותר באינטרנט ונמצאים בקניונים בעיקר למטרות בילוי ולא קניה. הסיבה העיקרית היא כמובן הבדלי המחירים לכמות אדירה של מוצרים. לדוגמה אם קניתם בארץ מגן מסך, נפרדתם ברוב המקרים מ 30 שקלים ובהזמנה מחו"ל מאיביי או אליאקספרס לדוגמה, אתם יכולים לרכוש כ 5 מגיני מסך במחיר ממוצע של $3, כ 10 שקלים בלבד. דוגמה נוספת היא פריטי לבוש, תוכלו לדוגמה להשיג חולצת דרייפיט בעלות של $6, כ 21 שקלים לעומת 50 ש"ח ויותר בארץ. אלו כמובן רק 2 דוגמאות מתוך כמות אדירה של מוצרים שניתנים במחירים נמוכים משמעותית מאלו המוצעים בארץ וכל שיותר אנשים נחשפים לזה, כמות הרכישות שאנשים מבצעים מחו"ל גדלה עם הזמן.

היום ישנם גם  אתרים המספקים לכם חווית קניה מעולה ובעברית. המוכרים ביניהם הם אתר Zipy שמאפשר לכם קניה פשוטה מחנויות מובילות מחו"ל - איביי, אמזון, דיל אקסטרים ואליאקספרס, ללא צורך בכרטיס אשראי בינלאומי ושירות לקוחות בעברית. אתר שני יחסית חדש בתחום הוא אתר פוקו שמתחייב באחריות למוצרים עצמם כך שאם מוצר הגיע פגום או לא כפי שתואר, פוקו יחזירו לכם את הכסף ויתמודדו עם המוכר בעצמם בלי שלכם יהיה כאב ראש. מפוקו ניתן לקנות כעת רק מאיביי, אליאקספרס בקרוב יושק.

לפי נתונים שנמסרו מפייפל, כ 90% (!!) מהישראלים עשו לפחות רכישה אחת אונליין בשנה האחרונה בלבד!

הנתון המדהים הזה מראה על האמון והסרת החששות שהישראלים נותנים באינטרנט מה שלא קרה בעבר אך ככל הנראה יוקר המחייה דחק את הישראלים לגלות את הקניות אונליין והם גילו שזה לא נורא בכלל ואפילו פשוט יותר ממה שציפו או חשבו. מעבר לחיסכון בכסף, זה חיסכון בזמן שמתבטא במציאת המוצר שאתם רוצים בדקות ספורות בגלל המבחר העצום שנפתח לכם על המסך והיכולת להישאר בבית ולא לבזבז שעות על גבי שעות בקניונים וחנויות למיניהם.

אז אם אתם מחפשים איפה לקנות את המתנה הבאה, תכינו לעצמכם נס קפה, תחתכו עוגה או  תאכלו פרי, שבו מול המחשב שלכם בנחת ותתחילו לחסוך וליהנות!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עומרי מעברי


 


מאמרים נוספים מאת עומרי מעברי
 
מיקוד – כבר לא עניין של בחירה
אנחנו מתארים לעצמנו שלפחות אחד מכם ביצע רכישה בשנה האחרונה אונליין, בין אם זה אתר בארץ או אתר בינלאומי כמו איביי או אליאקספרס. פייפל לפחות מציינים שכן, ש 95% מכלל מחזיקי האשראי בארץ ביצעו לפחות רכישה אחת אונליין בשנה האחרונה. זה די אומר שכולנו עשינו עסקאות כאלו...

כך לא תטעו כשתבצעו הזמנה מחו"ל
יצא לכם להזמין מוצר מחו"ל במחיר שנראה לכאורה סופר משתלם ואתם שמחים? אולי כדאי שתחשבו שוב...מבין מוכרים מאד איכותיים בפלטפורמות המובילות בחו"ל, יש גם מוכרים שיכולים למכור לכם סחורה במחירים נמוכים מאד שצריכה להעלות לכם כל מיני שאלות.

איביי - לא רק באתר הרשמי
ישראלים מתחילים לרכוש יותר ויותר באינטרנט ונמצאים בקניונים בעיקר למטרות בילוי ולא קניה. הסיבה העיקרית היא כמובן הבדלי המחירים לכמות אדירה של מוצרים. לדוגמה אם קניתם בארץ מגן מסך, נפרדתם ברוב המקרים מ 30 שקלים ובהזמנה מחו"

תכשיטים לחתונה – מידע שימושי
14/05/16 | אופנה
לאחר שרכשתן שמלת כלה ונעליים, מומלץ להתחיל לגבש את המראה הכולל יותר שלכן. ובדיוק לשם כך עליכן לחשוב היטב על כל הנושא של תכשיטים שיכול לשדרג את הלוק הכללי שלכן בכמה וכמה דרגות. אולם לאור ההיצע האדיר יתכן ויהיה לכן קושי לא מבוטל לבחור תכשיטים מתאימים בין מבחר הסגנונות הקיימים. אז ראשית תוכלו לבקר בחנויות של תכשיטים או לחלופין להיכנס אל אתר תכשיטים וחתונות ולעיין בקטלוג המוצרים המוצע במסגרתו. ניתן כמובן לשלב בין שתי האפשרויות ולהשוות בין הפריטים שמצאתן.

אלי אקספרס - האתר הסיני שכל ישראלי כבר מכיר .
כולנו שמענו על איביי , על הדרך גם הכרנו את אמזון . אבל היום הישראלים מצאו להם אתר נוסף מקבוצת אלי באבא הסינית - את אלי אקספרס . האתר הוא כמו מקביליו בארצות הברית , משמש כפלטפורמה המחברת בין בעלי עסקים והמוצרים שלהם למיליוני צרכנים ברחבי העולם שמעוניינים לקנות את המוצרים הללו . האתר קל ונעים לתפעול וכל אחד יתמצא בו בקלות . מנוע החיפוש ימצא במהירות את המוצר הרצוי או לחילופין חיפוש בקטגוריות יביא אותנו לתוצאות הרצויות ומשם נוכל לסווג אפילו יותר את המוצרים כדי להגיע למוצר שאנחנו רוצים למצוא .

אמזון העולמית עברה גיור והיא כעת בישראל!
מי שלא שמע אל אתר אמזון העולמית ייתכן ונסמן אותו כמנותק מהעולם - למי שלא מכיר - אמזון, חברה אדירה בעלת שווי שוק של 120 מיליארד דולר, מציעה מוצרים מכל התחומים שרק אפשר לחשוב עליהם - חשמל, ספרים, דיסקים, משחקים, אביזרים נלווים וכדו' עכשיו בעברית.ניתן להזמין מהאתר כל מוצר שרק רוצים, בעלות שהיא לרוב נמוכה משמעותית מהמחירים בארץ. אמזון החלה את דרכה בשנות ה 90 כחנות מקוונת שמוכרת בעיקר ספרים ודיסקים, ומשם צמחה למה שהיא היום.

אלי אקספרס עושה עליה לארץ הקודש
העולם כבר מזמן התקדם. הימים בהם היינו יוצאים מהבית בשביל לחפש מוצרים שאנחנו צריכים או רוצים הפכו להיות יציאות סרק לצורך הליכה או בילוי משפחתי. למה? פשוט מאד - כשיש היום כל כך הרבה מוצרים שניתן לרכוש אונליין , כל החוויה המפוקפקת של לחשוב מתי ללכת, אם מזג האויר יהיה סביר , לא רק מדי ולא חם מדי , אם הילדים ירצו לבוא או לא , האם החנויות פתוחות , דלק , אוכל , שתיה ועוד הפרט החשוב ביותר - האם נמצא את מה שאנחנו מחפשים ?

אמזון - אתר המסחר המקוון בין הגדולים בעולם עולה לארץ
לכל מי שלא בקיא והשם נראה לו מוזר - אמזון הוקמה בשנת 1994 ע"י ג'ף בזוס בארה"ב וכיום היא חברה עם שווי שוק של 120 מיליארד דולר וכ 85000 עובדים ברחבי העולם.רבים מאיתנו שמעו על אמזון, אחד מאתרי הקמעונאות הגדולים בעולם שהחלה את דרכה כקמעונאית ספרים מקוונת מובילה והתפתחה מאוחר יותר לאתר המאפשר רכישה של כמעט כל מוצר עליו אפשר לחשוב, מוצרי חשמל, תכשיטים, בגדים, שעונים, דיסקים משחקים ועוד

איביי, אתר מהגדולים בעולם למסחר מקוון מגיע לישראל!
איביי, אחד האתרים הגדולים בעולם למסחר מקוון עושה עליה ומגיע אלינו בעזרת אתר חדש שמאפשר לקנות מוצרים מאיביי, אמזון וולמרט ועוד. כולנו שמענו על האתרים הגדולים איביי, אמזון, וולמרט, דיל אקסטרים ועלי אקספרס בין עוד רבים וטובים, שמאפשרים רכישה של כל מוצר אפשרי שקיים על פני כדור הארץ. החל ממחזיקי מפתחות, כרטיסי ברכה, מוצרי חשמל, הנעלה, ביגוד, אופנה, גאדג'טים, צעצועים, אוספים, פריטים ישנים ועוד ועוד. האתרים מאפשרים לבעלי חנויות למכור את מרכולתם ישירות דרך האתר, ולנו כקונים לתור ולחפש את המוצר שאנחנו

לגו - המשחק שממשיך להפתיע אותנו כל פעם מחדש ב 70 שנה.
לגו, אחד המשחקים הפופלארים ביותר הקיימים היום, ממשיך להפתיע אותנו גם 70 שנה אחרי שהומצא. ההיסטוריה של הלגו מתחילה בשנת 1932 ע "י נגר דני בשם אולה קירק כריסטיאנסן. אולה המציא את הלגו בסדנתו אשר בבילנד. הלגו הראשון היה מעץ כיאה למקצועו כנגר. השם לגו "LEGO" הוא שילוב של שתי מילים בדנית "LEG GODT" שמשמעותן "שחק היטב". במהלך שנות ה 40 חברת לגו עברה לייצור אבני משחק מפלסטיק שהיו יותר בטיחותיות לילדים. כיום, החברה עדיין בבעלות המשפחה, ומשווקת את המשחק ללמעלה מ 130 מדינות. החברה עצמה כרגע היא החברה השלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI