דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר תדמית לחידוש מטבחים
תדמית לחידוש מטבחים
אבי 05/12/16 |  צפיות: 3028

חשיבות המטבח בבית

המטבח הוא ללא ספק אחד החדרים המרכזיים בביתנו. אנחנו מבשלים, אופים ומטגנים בו על בסיס קבוע, מכינים קפה ושתיה, חלקנו יושבים בו לאכול את ארוחותינו, ולמעשה אנו מבלים בו לא מעט זמן משעות היום. לכן, חשוב לנו כל כך שחדר מרכזי כל כך יהיה גם נוח מבחינה פונקציונאלית וגם יפה ונעים מבחינה עיצובית.

אבל...המטבח שלכם מיושן? הצבע התקלף מהארונות? המסילות חורקות? זה הזמן לשיפוץ המטבח, גם אם החלפה למטבח חדש לא מתאפשרת לכם תקציבית. חידוש מטבח יאפשר לכם לעצב מטבח שנראה כמו חדש אבל זול בהרבה משיפוץ או מהחלפת המטבח כולו. חידוש המטבח הוא אלטרנטיבה מצויינת וזולה לשינוי מרענן במראה המטבח שלכם מבלי שתזדקקו להחליף את המטבח כולו. אז איך מחדשים את המטבח?

אם השיש שלכם במצב טוב ופנים הארונות לא דורש החלפה אין צורך להחליף את המטבח כולו. בתהליך חידוש ושיפוץ מטבח אנו מחליפים את חזיתות ארונות המטבח ומחדשים את הפרזול. עיצוב הארונות משנה את מראה המטבח כולו ומיד תרגישו בהבדל המרענן. מעבר לחידוש הארונות ניתן להוסיף מגירות במקום ארונות כדי להקל על שליפת אביזרים ותקל על הגישה לכל כלי המטבח, ובנוסף החלפת מסילות קיימות למסילות טריקה שקטה. נוסף לכל אלו, ניתנת התקנת מתקנים מיוחדים כגון – מתקני פינה, מתקני כלים, שינוי מבנה הארונות העליונים והתאמה לקלפות, תיקון וחיפוי היחידות הקיימות, הוספת נישות ומקומות אחסון נוספים באמצעות השימוש בנישות דמוי גבס.

חידוש/שדרוג /שיפוץ מטבחים הוא כיום הפתרון הפרקטי והיעיל ביותר העומד לרשותנו בתחום עיצוב המטבחים.

חידוש המטבח או שיפוץ המטבח יאפשר לכם לשנות את כל חזות המטבח מבלי לרכוש מטבח חדש. היתרון הגדול של חידוש מטבחים לעומת רכישת מטבח הוא חיסכון גדול בעלויות. כמו כן זמן העבודה של בעלי המקצוע בתהליך חידוש מטבח הוא קצר ויעיל, העבודה במטבח לרוב אורכת כיום ולא כרוכה בטרטור ובהשבתת המטבח.

למי פונים?

חידוש מטבחים מנצל את הבסיס האיכותי הקיים, עליו, אפשר להרחיב, להוסיף, להגדיל או להביא לשינוי משמעותי. תדמית מטבחים הינה חברה המתמחה בחידוש מטבחים וכמובן בתכנון, עיצוב וייצור מטבחים חדשים מזה למעלה משני עשורים. תדמית מטבחים דוגלת במתן שירות אישי ואדיב, הקשבה לרצון הלקוח והליכה יד ביד עם רצונותיו וחזונו. צוות תדמית מטבחים מתחייב להעניק לכם את שיפוץ המטבח האולטימטיבי במינימום עלויות ומקסימום תוצאות!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI