דף הבית ביטוח ביטוח כללי דגשים לקראת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל
דגשים לקראת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל
אבי 06/12/16 |  צפיות: 11969

החיבור בין טיול לבין אסון או תקלה הוא איננו שגור. אף אחד לא חושב שחס וחלילה הוא עלול להיפצע או להיפגע בעת טיול כיפי לבד, עם חברים או עם המשפחה. אבל, לצערנו, דברים כאלו יכולים לקרות. לפיכך, הכרחי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לפני הנסיעה.

מהסיבות הבאות חובה עליכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לפני נסיעה:

· נוסע ממוצע מעוניין לנסוע לחו"ל בלי דאגה, ולא לשקול אם כל צעד או שעל מסכן אותו. מטרת הטיול היא התניידות בחופשיות, ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר זאת.

· נוסע ממוצע לא מעוניין לחלות או להצטנן רגע לפני הטיסה, להצטרך לבטל או לדחות אותה, ולקוות לאמפטיה של חברת התעופה שתסכים להתחשב בו.

· נוסע ממוצע לא רוצה לגלות שהוא נפצע / חלה בחו"ל ואין לו למי לפנות או שהוא צריך לשלם הוצאות גבוהות מאד, עלויות הטיפול הרפואי המקומי. להזכירכם, ביטוח החובה בארץ אינו חל על המטיילים בחו"ל, ויש לרכוש פוליסה מיוחדת.

מה כדאי לקחת בחשבון לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל?

כתוצאה מהכתוב בשורות למעלה, נראה שנוסע אחראי מחוייב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. אולם לפני שרצים ורוכשים פוליסה מחברות הביטוח או מחברות האשראי בפזיזות, כדאי לבדוק מה מציעה כל פוליסה על מנת שתוכלו לנסוע בראש שקט באמת. חשוב מאד לוודא למשל, שפוליסת הביטוח שאתם רוכשים מתאימה לילדים שלכם, בהנחה והם באים איתכם לטיול. חברות הביטוח וקופות החולים מציעות פוליסות רבות במחירים של משקלים בודדים ועד עשרות שקלים ליום, כמובן עם תלות במצב הרפואי של המבוטח. איך בוחרים פוליסת ביטוח מתאימה מבין כל ההיצע הקיים?

· השוו את היקף הכיסוי והפיצוי. בדרך כלל מדובר בחוזה ארוך, ולכן חשוב לקרוא את הפסקה המתארת את הכיסוי האמיתי, ולא את הפרסום האטרקטיבי – "מכסים אתכם בעד מיליון שקלים". לפעמים המגבלות האמיתיות בפוליסה מראות שהכיסוי הזה הוא במצבים כל כך ספציפיים שאין אמת בפרסום. בעיקר חשוב לבדוק את היקף הכיסוי של הפוליסה באשפוז, שמגיע לפעמים ל-4000 דולר.

· בידקו אם הפוליסה מתאימה לצרכים שלכם. אם אתם מטיילים בטיול אקסטרים או מביאים אתכם את הילדים, פוליסה בסיסית איננה מספיקה וצריך להרחיב אותה. במסגרת הפוליסות המיוחדות ישנן הרחבות רבות: טיולי ספורט, טיולים עם ילדים, כיסוי לציוד אלקטרוני, ציוד ספורט, כבודה, ביטולי כרטיסים ועוד. כדאי לקרוא את כל האפשרויות ולהשוות מחירים על מנת לוודא שהפוליסה שרכשתם תאפשר לכם נסיעה ראש שקט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI