דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר שירותי פינוי דירה ותכולה, לא מה שחשבתם.
שירותי פינוי דירה ותכולה, לא מה שחשבתם.
אבי 18/12/16 |  צפיות: 4766

מי מאיתנו לא קשור לדברים ולחפצים שלו? אנחנו נקשרים רגשית, נאחזים בזכרונות נעימים וצוברים עוד ועוד אבק בתוך הארונות שלנו.

לעיתים קרובות מדי אנו מתקשים להיפטר מחפצים שונים שצברנו ואגרנו במהלך חיינו, גם כאשר אנחנו מאוד רוצים לסדר את הבית או את הדירה שלנו, אפילו אם אין מקום להכניס אף חפץ חדש נסרב להיפטר מהם. אנחנו פשוט לא מסוגלים לזרוק דברים החוצה.

מעבר לקושי הטבעי הקיים, קיימת תופעה קיצונית יותר שאליה אנו עדים והיא נקראת ״אגרנות כפייתית״ למעשה זו סוג של הפרעה נפשית ומשמעותה ללוקה בה היא איסוף ואגירה של חפצים ופריטים שונים בצורה אובססיבית. תופעת האגירה מלווה בסימפטומים של אובססיה וכפייתיות תחת תירוצים שונים כגון: חרדות ופחדים, ערך סנטימנטלי או נסיבות טרגיות וטראומטיות. בשורה התחתונה אנשים אלה ישתמשו בכל תירוץ אפשרי על מנת להצדיק את מעשיהם.

הם סובלים שלא במודע מחיים בתוך דירה עמוסה ומוזנחת, לרוב גם מלוכלכת מאוד, ולעיתים מייצרים כמויות גדולות מאוד של זבל רטוב ויבש, דבר אשר יוצר מפגע תברואתי של ממש, בתוך הדירה ומחוצה לה.

פינוי דירה של אגרנים כפיתיים  - לא משימה בלתי אפשרית.

כאשר האנשים הקרובים אלינו שרויים במצב בו הם אינם מסוגלים לעזור לעצמם, עלינו לקחת יוזמה ולעזור להם בעצמינו. יצאנו וחיפשנו חברה המתמחה בפינוי תכולת דירות ובתים, בדגש על התמחות בפינוי דירות שבעליהן לוקים בתסמונת האגרנות כפייתית. שפר עלינו מזלינו ומצאנו את חברת ״שי פינוי דירה״. החברה מתמחה בפינוי וניקיון תכולת דירות ובתים ובנוסף פינוי מחסנים, משרדים, חצרות וגגות, אך הייחוד שלה טמון במדור הייעודי שלהם לפינוי דירות של אגרנים כפייתיים.

מקצועיות ללא פשרות בפינוי הדירה.

במצבים כאלה נדרשת מיומנות עבודה ורגישות ברמה גבוהה, על צוות הפינוי להיות עדין וסבלני, הן לאנשים והן ובעת הטיפול בחפצים. צוות הפינוי של שי נוהג באופן מכבד ומשרה תחושת סובלנות בזמן הפינוי. ברוב המקרים נדרש לפנות דירות של אגרנים כפייתיים בנוכחות המשפחה או האדם האוגר בעצמו לכן על המפנים לקבל אישור לפני שהם מוציאים מהדירה אפילו את החפץ הקטן ביותר וזאת על מנת לא לפגוע ברגשותיהם.

עקב הסיכון הבריאותי הכרוך בטיפול בדירות שכאלה, צוות העובדים ב״שי פינוי דירות״ מצוייד בציוד מן השורה הראשונה המיועד לעבודה מסוג זה: חליפות מיוחדות, כפפות ומסכות פנים, בשל התנאים התברואתיים הירודים בדירות אלה אמצעי ניקוי וחיטוי ייחודיים הם קריטיים לעבודה נכונה ולשחזור התנאים הסניטריים בדירה.

לחברת ״שי פינוי דירה״ שנים רבות של ניסיון בטיפול בדירות של אגרנים כפיתיים והיא מעסיקה צוות מקצועי, סבלני, מיומן ורגיש לאוכלוסיית האגרנים ודואגת לפעול בדינמיקה עדינה וייחודית איתם ועם קרוביהם. אין תחליף לתודעת שירות גבוהה ולמקצועיות ללא פשרות.

 

 

לפרטים נוספים:house-eviction.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI