דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הודעה מאת ד"ר חאטר מסעד מנהל Star Industrial Holdings
הודעה מאת ד"ר חאטר מסעד מנהל Star Industrial Holdings
חיים נוי 01/03/17 |  צפיות: 2384

הודעה מאת ד"ר חאטר מסעד מנהל Star Industrial Holdings

GLOBENEWS WIRE, 28 בפברואר 2017:

ד"ר חאטר מסעד, האזרח השוויצרי ואיש העסקים הבינ"ל שמנהל את Star Industrial Holdings, הואשם שוב בעלילת שווא בהודעה שפרסמה מחלקת התביעה הציבורית של ראס אל-חאימה, האמירות הכי קטנה באיחוד האמירויות.

ד"ר מסעד מפריך בתוקף את ההאשמות המזויפות והלא מוכחות האחרונות בעוד התקפה חסרת בסיס עליו. האשמות אלה הן חלק מסדרה של התקפות נקמניות וזדוניות בתגובה לבקשתו החוזרת ונשנית לתשלום הולם על פעילותו בבניית הכלכלה של ראס אל-חאימה והגדלת העושר של המשפחה השלטת של האמירות, ניסיון לסחוט כסף מד"ר מסעד וניסיון לערער את עסקי הקרמיקה הבינ"ל הצומחים במהירות שלו, שמאיימים על נתח השוק של ראס אל-חאימה קרמיקה, שהייתה פעם מנוע צמיחה כלכלי חשוב של האמירות.

דובר מטעם ד"ר מסעד הגיב: "ראס אל-חאימה טוענת פתאום שברצונה לעקור מהשורש עבירות של פקידי ציבור נגד כספים ציבוריים. אבל ד"ר מסעד אף פעם לא היה פקיד "ציבור", אפילו במובן הרחב ביותר של המילה הזאת. הוא היה איש עסקים שפעל ליצירת עושר ניכר למשפחה השלטת של ראס אל-חאימה. הם נתנו לו ייפוי כוח מלא וחוקי לפעול עבורם, באופן סדיר קיבלו מידע על פעולותיו ועקבו אחריהן ואישרו את כל הפרויקטים העסקיים שלו, שתוצאתם הייתה רווח כלכלי כולל למשפחה השלטת ולאמירות.

"ההאשמות נגד ד"ר מסעד הן חסרות בסיס לחלוטין ולא מאומתות באמצעות הוכחות אמיתיות כלשהן. למעשה נראה שהמניע להן מאוד לא הולם. האפיזודה האומללה הזאת התחילה כשד"ר מסעד ביקש תשלום הולם על ההצלחה הזאת ומאז הסלימה.

"התגובה של ראס אל-חאימה הייתה להכתים את השם הטוב של ד"ר מסעד באמצעות האשמות פליליות ודיון משפטי סודי ומסתורי, שמעלה שאלות מאוד אמיתיות לגבי אי התלות והלגיטימיות של מערכת המשפט של ראס אל-חאימה. מערכת משפטית שמתפקדת היטב הייתה מבינה שמדובר בלא יותר מאי הסכמה אזרחית שצריך ליישב אותה בהתאם.

"העובדה שמערכת המשפט של ראס אל-חאימה אינה בלתי תלויה וחסרת פניות ברורה מההודעה האחרונה שאין בה רציונל ברור, והיא מוכיחה ששוב שמרעיו של שייח סעוד בין סאקר אל קסימי השתמשו בה כדי להכין עוד התקפה מטרידה שטוענת לעבירות פליליות.

"יתר על כן, רשויות המשפט של ראס אל-חאימה הפגינו שוב צביעות עוצרת נשימה לגבי הצורך בצדק. ב"משפט הראווה" שלו ההאשמות נגד ד"ר מסעד מעולם לא נמסרו לו, לא הראו לו שום מסמכים לגבי ההאשמות, הוא לא קיבל זימון להופיע, הוא מעולם לא קיבל הודעה על התאריכים של ישיבות בית המשפט ולכן הוא מעולם לא היה יכול להגן על עצמו.

"מצב זה מטיל בספק את הבסיס להתקפה על ד"ר מסעד, שהמניע שלה יכול בהחלט להיות האג'נדה הפוליטית המקומית של ראס אל-חאימה והאופוזיציה המתגברת שניצבת מול השליט המבודד שלה. העמדה הסותרת של תביעה לצדק אבל פעולה בחוסר יושר היא עוד דוגמה מצוינת לראס אל-חאימה ולכך שהמשטר של סעוד בין סאקר אל קסימי הוא לא יותר משריף שמשתולל במערב הפרוע של המזרח התיכון. כל זה בוודאי מאוד מביך לשם הטוב של כלל איחוד האמירויות.

למידע נוסף: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.

Irdeto מציגה את Irdeto Experience ב-CABSAT 2024
חבילת פתרונות זו, המתרחבת מעבר לאבטחה, מציעה יכולות צבירה על, תכונות מונטיזציה, חוויית משתמש עשירה ונתונים וניתוחים הניתנים לפעולה

Patron Capital מגייסת יותר מ-920 מיליון דולר בסבב הגיוס Fund VII, בעת שמשקיעים מן המזה"ת מגלים עניין בנדל"ן אירופי
Patron Capital, חברת השקעות מוסדיות הכלל-אירופית, שממוקדת בהשקעות שמגובות על ידי נכסים, השלימה את גיוס הקרן השביעית שלה, שבמהלכו גויסו יותר מ-920 מיליון דולר, כולל יותר מ-215 מיליון דולר שמיועדים להשקעה משותפת של Patron על פי שיקול דעתה בהזדמנויות גדולות.

XTCC משיקה אקו סיסטם השקעות ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואמים את חוקי השריעה
XTCC, מערכת ההשקעות האקולוגית המתמחה באשראי פחמני בעל שלמות גבוהה, השיקה סיווג נכסים רב-מטבעי ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואם לחוקי השריעה. עם מקורות בלעדיים בפרויקטים מאושרים (כולל אנרגיה מתחדשת, פתרונות שמבוססים על טבעיות ופחמן כחול), XTCC מעניקה למשקיעים המחפשים השקעות שתואמות לחוקי השריעה את היכולת להשתתף בשוק האשראי הפחמני הצומח במהירות.

P&G פרוקטר אנד גמבל חושפת תכניות לקידום נרחב של מותגים מובילים באולימפיאדת הנכים שתיערך בפריז ב-2024
*למעלה מ-30 מותגי P&G יושקו בקמפיינים שיקבלו השראה מאולימפיאדת הנכים כולל Pampers®, ‏Ariel®, ‏Fairy®, ‏Venus®, ‏Gillette®, ‏Always®, ‏Head & Shoulders®, ‏Oral-B® ו-ZzzQuil®
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI