דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים כנס EDGE השנתי של YPO משפיע השפעה גלובלית
כנס EDGE השנתי של YPO משפיע השפעה גלובלית
חיים נוי 08/03/17 |  צפיות: 2431
כנס EDGE השנתי של YPO משפיע השפעה גלובלית

מנכ"לים מיותר מ-130 מדינות מתמקדים בחדשנות ושיבוש ברחבי העולם

ונקובר, קולומביה הבריטית, קנדה, 7 במרץ 2017:

YPO, ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים, אירח יותר מ-2,700 מנהיגים עסקיים מיותר מ-130 מדינות באירוע הדגל שלו, YPO EDGE בוונקובר החודש, בו הם התכנסו עם מובילי מחשבה בעלי שם עולמי כדי לעסוק בסוגיות גלובליות חשובות בעסקים, פוליטיקה, פילנתרופיה ומדעי הרוח.

משבשים וסוכני שינוי מענפי תעשייה שונים חלקו רעיונות חדשניים, טכנולוגיות משבשות ומודלים עסקיים חדשים משני מצב ב-YPO EDGE של 2107.

ממנהיגי עולם, הומיניטרים וחלוצי טכנולוגיה, ביניהם ראש ממשלת קנדה ז'סטין טרודו, ג'ון צ'יימברס, יו"ר פעיל של מועצת המנהלים של סיסקו, בויאן סלאט, מייסד ומנכ"ל The Ocean Group, וחבר YPO זיו אבירם, מייסד שותף ומנכ"ל מובילאיי, החברים שמעו סיפורים של הצלחה וכישלון, סיכון גבוה וגמול אדיר.

דוברים אחרים, ביניהם ויקי דובס בק, המנהלת האחראית, ILMxLAB, דין קיימן, מייסד, DEKA Research & Development Corporation וצ'יפ קונלי, לשעבר מנהל האירוח והאסטרטגיה הגלובליים ב-Airbnb, עוררו את מנהיגי YPO להצית מחדש את הדמיון ולאמץ שינויים כשחלקו את המציאות המדומה הכי חדישה, המצאות פורצות דרך וטכנולוגיות משבשות.

"YPO EDGE הוא הכינוס הגדול ביותר של מנכ"לים, וכל שנה האירוע מעודד את המשתתפים לדחוף את הגבולות שלהם, לאתגר את דרך החשיבה וללכת מעבר לדמיון באמצעות למידה דינמית כל החיים והחלפת רעיונות", אמר סקוט מורדל, מנכ"ל YPO.

ב-EDGE של 2017 נבחנו התפתחויות ברפואה, אבטחת סייבר, קמעונאות, אירוח, בינה מלאכותית ורובוטיקה, בין שאר הנושאים החשובים, ואיך מנהיגים יכולים לשבש את האסטרטגיה העסקית שלהם ולשאוף להגיע אפילו יותר רחוק.

EDGE הפגיש אנשי חזון, מנהיגים, חדשנים והוגים שהציעו תחום רחב של מומחיות, כולל עסקים ופיננסים, טכנולוגיה, בידור, זכויות אדם, פוליטיקה ומדיניות, בריאות, רווחה ועוד.

"כנס YPO EDGE כולו הוא על האופן שבו חדשנים ומשבשים משנים את העולם. עם 2,700 המנהיגים העסקיים הגלובליים שמכונסים ב-EDGE, התחלנו עכשיו בדיון על המהפכה התעשייתית הרביעית ומה המשמעות שלה לעסקים ולחברה על ידי הכללת הפרקטיקות המיטבית, ההשראה, השיבוש או החדשנות שהנואמים שלנו חלקו", אמר לארי בונד, יו"ר YPO EDGE של 2017.

אירועי EDGE קודמים התקיימו בדובאי, מלבורן, לוס אנג'לס, איסטנבול, סינגפור, ברצלונה, טורונטו, קייפטאון וערים חשובות אחרות והשתתפו בהם מנהיגים חשובים. בין המשתתפים באירועים הקודמים: הוד מלכותו המלך עבדאללה השני, מלך הממלכה הירדנית ההאשמית, סיר ריצ'רד ברנסון, מייסד ויו"ר קבוצת וירג'ין, מוהטאר קנט, יו"ר ומנכ"ל חברת קוקה קולה, אונג סן סו צ'י, כלת פרס נובל והמזכירה הכללית של הליגה הלאומית לדמוקרטיה והארכיבישוף דזמונד מפילו טוטו, חתן פרס נובל.

האירוע של 2018 מיועד להיות בסינגפור.

אודות YPO - ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים

YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.

כיום YPO מעצים יותר מ-24,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-15 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.

מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר YPO.org.

ליצירת קשר:
YPO

Linda Fisk

משרד: +1 972 629 7305 (ארצות ברית)

נייד: +1 972 207 4298

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI