דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות MICHAEL KORS ACCESS מתרחב עם שעונים חכמים חדשים, אפליקציות חדשות, פני שעון חדשים ושווקים חדשים
MICHAEL KORS ACCESS מתרחב עם שעונים חכמים חדשים, אפליקציות חדשות, פני שעון חדשים ושווקים חדשים
חיים נוי 23/03/17 |  צפיות: 4280
MICHAEL KORS ACCESS מתרחב עם שעונים חכמים חדשים, אפליקציות חדשות, פני שעון חדשים ושווקים חדשים

לונדון, 23 במרץ 2017, (BUSINESS WIRE) :

מייקל קורס (NYSE:KORS), מותג סגנון חיים יוקרתי גלובלי, שמח להכריז על הרבה מוצרים ויוזמות חדשים שמיועדים להמשיך את הצמיחה וההתרגשות שיצרה ההשקה בסתיו הקודם של MICHAEL KORS ACCESS, קו השעונים החכמים ועוקבי הפעילות של המותג.

"ברור לי שהעתיד של האופנה ישלב עיצוב מצוין, סגנון אישי וטכנולוגיה חדשנית", אומר מייקל קורס, "והתגובה המדהימה ל-MICHAEL KORS ACCESS אישרה שהעתיד הוא עכשיו. אנחנו שמחים שביכולתנו להציע את הדור הבא הזה של שעונים חכמים והיברידיים".

ראויים לציון מיוחד:

  • ההצגה של שני שעונים חכמים עם מסך מגע חדשים:
    סופי לנשים וג'ייסון לגברים

התוספות האלה לקו השעונים החכמים כוללות תוכנה מעודכנת, תצוגת מסך מגע אמולד (לד אורגני עם מטריצה פעילה) מהממת ומיועדות, כמו הסגנונות הקיימים בראדשו ודילן, ללקוח שרוצה הכל: חדשנות טכנולוגית, קישוריות חברתית והרבה סטייל.

סופי האלגנטי והנשי כולל גוף שעון דק וקל עם מסגרת פאבה ותצוגה עגולה מלאה. הוא יוצע בשמונה צירופים שונים של ציפויים וצמידים, עם שבע אפשרויות של רצועות עם שחרור מהיר שניתן להחליף ביניהן.

גרייסון, שמיועד להשלים את אורח החיים 24/7 של הגבר המודרני, משלב מותרות עם מראה ספורטיבי, ויש לו לוח עגול מלא עם כתר מסתובב לגלילה מהירה. הוא יוצע בציפוי יונים כחול ושחור, זהב ופלדת אל-חלד עם ארבע אפשרויות של רצועות שניתן להחליף ביניהן.

כמו כל הלבישים של MICHAEL KORS ACCESS, השעונים סופיה וגרייסון תואמים לטלפוני Android™ וגם לטלפוני iOS® הודות לטכנולוגיה מתקדמת שמתאפשרת באמצעות שותפות עם גוגל ופלטפורמת השעונים החכמים Android Wear™ 2.0. הם כוללים את המערכת על שבב Qualcomm® Snapdragon™ Wear 2100.

  • הרחבה משמעותית של השעונים החכמים לגברים

מייקל קורס מאמין שבשעונים החכמים לגברים יש הזדמנויות חשובות לעתיד. בנוסף לשעון החכם עם מסך מגע החדש, המותג מציג גם שני סגנונות חדשים של שעונים היברידיים לגברים ומרחיב את המבחר הקיים של היברידיים גייג'. ביחד האפשרויות החדשות האלה יציעו לגבר של מייקל קורס מגוון רחב של עיצובי שעונים חכמים עם מראה יוצא דופן שמשודרגים באמצעות מעקב אחרי כושר גופני, מעקב אחרי שינה וההודעות שהן הכי שימושיות עבורו.

  • ההתפתחות של המיקרו אפליקציה של MICHAEL KORS ACCESS

בגרסה הבאה של האפליקציה יהיו פונקציות מלהיבות וחברתיות, וגם פני שעון דיגיטליים ניתנים להתאמה אישית. My Social היא פונקציה שמאפשרת למשתמש להתחבר לחשבון האינסטגרם שלו ולהגדיר תמונת פוסטים אישית כפני השעון. האפליקציה מאפשרת לכם לגלול בפיד האינסטגרם שלכם, לבחור תמונה שאתם אוהבים ואפילו להפעיל פילטרים, וליצור פני שעון שהם אישיים כמו החיים שלכם. עד סוף 2017, המותג ישיק 15 פני שעון דיגיטליים חדשים, כולם עם הרבה אלמנטים שניתנים להתאמה אישית.

  • ההשקה של MICHAEL KORS ACCESS בשווקים גלובליים חדשים

המותג ישיק את קו הטכנולוגיה הלבישה שלו בכמה שווקים חדשים ב-2017, ביניהם סין היבשתית, ברזיל ורבים אחרים.

"השעונים החכמים עם התצוגה MICHAEL KORS ACCESS הם בחירות מאוד פופולריות עבור משתמשים שרוצים לענוד שעונים שהם גם אופנתיים וגם פונקציונליים", אומר דייוויד סינגלטון, סגן הנשיא של הנדסת אנדרואיד בגוגל. "אנחנו מאוד נלהבים להמשיך את השותפות עם מייקל קורס וליצור מכשירים יפים חדשים שמאפשרים לאנשים לבטא את הסגנון שלהם וגם להישאר מחוברים באמצעות התכונות הכי חדישות של Android Wear 2.0".

"כשהשקנו, אמרנו שנגדיל את קו הטכנולוגיה הלבישה שלנו על ידי הקשבה בתשומת לב ללקוחות שלנו", אמר ג'ון איידול, יו"ר ומנכ"ל מייקל קורס. "הם אמרו בבירור שהם אוהבים להיות מחוברים, אוהבים את הקלות של ההודעות מהאפליקציות החביבות עליהם, ורוצים מה שיותר התאמה אישית. אנחנו שמחים להציג שעונים חכמים ותוכנה חדשים יוצאי דופן שמספקים את הסחורה בהיבטים האלה ובאחרים, וביותר שווקים מאי פעם".

המחירים של השעונים החכמים עם מסך מגע MICHAEL KORS ACCESS מתחילים ב-$350. השעונים החכמים ההיברידיים מתחילים ב-$250. עוקבי הפעילות מתחילים ב-$95. כולם זמינים בחנויות מייקל קורס, MichaelKors.com ובחנויות כלבו ומתמחות נבחרות.

אודות השעונים החכמים עם מסך מגע MICHAEL KORS ACCESS

כל השעונים החכמים עם מסך מגע MICHAEL KORS ACCESS מציעים תכונות ניתנות להתאמה אישית שהן מושלמות עבור הלקוחות המתוחכמים, העסוקים והמחוברים חברתית של המותג:

  • תצוגות פני שעון אקסקלוסיביות של מייקלקורס, שמשתנות בהחלקה – בין אם עיצוב של שעון עצר דיגיטלי המיועד לחדר כושראו פאבה מנצנץ ומלא חיים ללילה.
  • מאותצירופים אפשריים של תצוגות פנים, צבעים ולוחות משנה.
  • שעוןחכם עם מסך מגע שמופעל על ידי Android Wear 2.0 כדי שתוכלו:
    • להוריד אפליקציות צד שלישי בקלות באמצעות GooglePlay Storeשנמצאת בשעון.
    • לפגוש את Google Assistant™ שלכם על ידי לחיצה והחזקה של לחצן ההפעלה או אמירת "OkGoogle". לשאול מהמזג האוויר, להגדיר תזכורת, לקבל הוראות הכוונה ועוד.
    • להתאים אישית את פני השעון, שילובי צבעים ומידע כדישיתאימו לסגנון שלכם, למצב הרוח שלכם ולחיים שלכם.
    • לעקוב אחרי ריצות, רכיבה על אופניים, אימוני כוח(לדוגמה עליות מתח ושכיבות שמיכה) ועוד באמצעות Google Fit.
    • למדוד קלוריות, צעדים, מרחקים ופעילות גופנית אחרת עלסמך הגדרות.
    • להזרים מוסיקה ישר מהשעון כשאתם מחוברים לטלפון או WiFi באמצעות האפליקציה Google Play Music.
  • רצועותמעור וסיליקון הניתנות להחלפה ביניהן.
  • סגנונותלגברים ולנשים .
  • הטענהמגנטית

למידע נוסף תמצאו אותנו:

Michael Kors Access: http://www.michaelkors.com/Access

Destination Kors: http://www.destinationkors.com/

@MichaelKors באינסטגרם: http://instagram.com/michaelkors

מייקל קורס בפייסבוק: http://www.facebook.com/michaelkors

מייקל קורס ביוטיוב: https://www.youtube.com/user/michaelkors

מייקל קורס בסנאפצ'ט: https://www.snapchat.com/add/michaelkors

@MichaelKors בטוויטר: http://twitter.com/michaelkors

מייקל קורס בפינטרסט: http://pinterest.com/michaelkors.com

@MichaelKors ב-Weibo: http://weibo.com/michaelkors

חפשו "Michael Kors" ב-Weixin ו-WeChat

חפשו "Michael Kors" ב-LINE Japan

אודות מייקל קורס

מייקל קורס הוא מעצב בעל שם עולמי שזכה בפרסים של אקססוריז ומוצרים מוכנים ללבישה יוקרתיים. החברה הנושאת את שמו, שהוקמה ב-1981, מייצרת כיום מגוון של מוצרים באמצעות המותגים Michael Kors Collection, MICHAEL Michael Kors ו-Michael Kors Mens כולל אקססוריז, מוצרים מוכנים ללבישה, הנעלה, טכנולוגיה לבישה, שעונים וקו שלם של מוצרי בשמים. החנויות של מייקל קורס פועלות, ישירות או באמצעות שותפי רישוי, בכמה מהערים היוקרתיות ביותר בעולם, ביניהן ניו יורק, בוורלי הילס, שיקאגו, לונדון, מילנו, פריס, מינכן, איסטנבול, דובאי, סיאול, טוקיו והונג קונג.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת מכילה מידע צופה פני עתיד. אל לכם לבטוח בביטחון מופרז במידע כזה כי הוא נתון להרבה אי ודאויות וגורמים שקשורים לסביבת הפעולה והעסקים של החברה, שאת כולם קשה לחזות ורבים מהם אינם בשליטת החברה. מידע צופה פני עתיד כולל מידע בנוגע לתוצאות פעילות עתידיות אפשריות או משוערות של החברה, כולל תיאורים של האסטרטגיה העסקית שלה. מידע כזה לעיתים קרובות כולל מילים כמו "צריכה", "מאמינה", "מצפה", "צופה", "מתכוונת", "מתכננת", "מעריכה" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד. המידע צופה פני עתיד שכלול בהודעה לעיתונות הזאת מבוסס על הנחות שהחברה הניחה לאור הניסיון של ההנהלה בענף וכן ההבנות שלה לגבי מגמות היסטוריות, התנאים הנוכחיים, התפתחויות עתידיות צפויות וגורמים אחרים שלדעתה מתאימים בהתאם לנסיבות. עליכם להבין שמידע זה אינו ערבויות לביצועים או תוצאות. כרוכים בו סיכונים ידועים ולא ידועים, אי ודאויות והנחות. למרות שהחברה מאמינה שמידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הנחות סבירות, עליכם להיות מודעים לכך שגורמים רבים יכולים להשפיע על התוצאות הכספיות או תוצאות הפעילות שלה בפועל ויכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מאלה שבמידע צופה פני עתיד זה. הגורמים האלה נדונים באופן מלא יותר בחלק "גורמי סיכון" ובמקומות אחרים בדוח השנתי של החברה על גבי טופס 10-K של שנת הכספים שהסתיימה ב-2 באפריל 2016 (תיק מס. 001-35368) והדוח הרבעוני על גבי טופס 10-Q (תיק מס. 001-35368) לרבעון שנת הכספים שהסתיים ב-2 ביולי 2016, שהוגשו לרשות האמריקנית לניירות ערך.

Android Wear™ מצריך טלפון שיש בו אנדרואיד 4.3+ או iOS 8.2+. התכונות הנתמכות עשויות להשתנות בין הפלטפורמות. בקרו באתר g.co/wearcheck בטלפון האנדרואיד או ה-iPhone® שלכם כדי לראות האם המכשיר שלכם תואם.

גוגל, אנדרואיד ו-Android Wear הם סימני מסחר של Google Inc..

אייפון הוא סימן מסחר של Apple, Inc.. Qualcomm ו-Snapdragon הם סימני מסחר של Qualcomm Incorporated.

אנשי קשר

ICR, Inc.

Jean Fontana, 203-682-1214

[email protected]

או

מדיה:

ICR, Inc.

Alecia Pulman, 646-277-1231

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI