דף הבית תיירות ונופש שייט שייט נהרות באירופה
שייט נהרות באירופה
מורן לוין 20/04/17 |  צפיות: 2325

אחד מהטיולים הפופולאריים ביותר בקרב ישראליים והן בקרב תיירים ממקומות אחרים בעולם, זה שייט נהרות. שייט זה יוצא מנמל מסוים בעיר ספציפית, משם בעזרת אוניה או סירה, שטים דרך נהרות אל יעדים שונים, ככה זוכרים להכיר גם יעדים פופולאריים, סגנונות חיים ייחודים, נהרות מרשימים ועוד.

כל מי שמכיר את הנהרות של אירופה, במדינות השונות, גרמניה, איטליה, צרפת, אנגליה ועוד מגוון רחב של נהרות בכל רחבי היבשת. סביב נהרות אלו יש עיירות וערים שונות אשר מנהלות אורך חיים ייחודי כמו בסיפורים. שייט נהרות באירופה הוא חוויה שכל המשפחה יכולה ליהנות, הן זוגות צעירים שיכולים ליהנות משייט זה במסגרת ירח דבש או טיול רומנטי אחר, משפחות עם ילדים אשר יכולים לחוות את אירופה האמיתית, זו שאיננה מוכרת לתייר הממוצע ואיננה תמיד באה לידי ביטוי בתקשורת ואפילו לא בספרות ובסרטים. כמו כן, שייט נהרות מאירופה יכול להיות טיול אידיאלי עבור זוגות מבוגרים שמחפשים דרך ליהנות בתקופת הפנסיה שלהם מטיול ייחודי ומרשים.

לפני שנסביר מה כולל וכיצד יוצאים לשייט נהרות, חשוב להבהיר שייט זה יש לארגן בעונה המתאימה, בדרך כלל מדובר על אביב, קיץ, כשבסתיו כבר נהיה קריר ובחורף, חלק גדול מהנהרות קופאים ולא ניתן לשוט בהן. לכן רצוי לרכוש כרטיס בעונה מתאימה וליעד שניתן ליהנות ממנו.

מה כולל שייט נהרות וכיצד ניתן לצאת אליו

שייט נהרות כולל יציאה מעיר נמל, כאן אנחנו יכולים שורה של ערים באירופה משם ניתן לצאת. ההמלצה היא לצאת דרך ברצלונה, כך אפשר ליהנות מהעיר מספר ימים לפני שיוצאים לשייט. הקרוז יוצא באונייה מיוחדת שכוללת מגוון אטרקציות ייחודיות, כולל חדרי כושר, ספא, ג'קוזי, חנויות, מסעדות, בתי קפה, חדרי לינה ועוד.

כל אחד מנוסעי השייט מקבל חדר שמתאים לצרכיו באונייה, על פי התשלום שהוא משלם. את הכרטיס לשייט ניתן לרכוש בישראל דרך חברת נסיעות או בעיר ממנה יוצאים, אך ההמלצה היא להגיע אליה כשיש לכם כרטיס ביד, כך לא תיקחו סיכון מיותר ותמצאו את עצמכם ללא כרטיס ביד.

קרוז באירופה נמשך בדרך כלל מספר ימים, שבנקודות עצירה שונות האונייה עוצרת וניתן לרדת ממנה ולטייל באותן נקודות. בדרך כלל מדובר על עיירות קטנות, שם אפשר להכיר את אירופה האמיתית, זו שאיננה זוהרת אך היא הרבה יותר אותנטית. מלבד זאת, שייט הנהרות כולל גם עצירות ביעדים אטרקטיביים, שם ניתן לערוך קניות וליהנות מחיי התרבות של אותה מדינה. זה כמובן בהנחה ויש מספיק זמן.

יש לציין, שסוכנות נסיעות מוכרת כרטיסים לקבוצות של מטיילים, ולכן אין לכם מה לחשוש שתהיו הישראלים היחידים על האונייה, מה עוד שתמיד תוכלו להשתלב ולהכיר אנשים ממקומות שונים בעולם, כאלה אשר כמוכם רוצים להכיר את המקום וליהנות ממנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מורן לוין


 


מאמרים נוספים מאת מורן לוין
 
אריזת דירה – איך פורקים דירה בצורה נכונה
22/12/19 | מעבר דירה
הרבה פעמים אנחנו יכולים לקרוא ולשמוע על כל התהליך של אריזת דירה. מן הסתם, זה החלק המהותי בתהליך שמתרחש בעת מעבר דירה. אך יש חלק נוסף שאנחנו צריכים להתייחס אליו וזה כל מה שקשור לפריקת הארגזים בדירה.

הדפסת תמונות על קנבס – לבחור את המקום הנכון
כאשר אנחנו בוחרים לעצב את הבית שלנו, בין אם מדובר בבית חדש לגמרי או בית ישן שזה עתה קנינו, בין אם זה בית שעבר שיפוץ או אפילו אם אנחנו בוחרים רק לשנות את העיצוב שלו בעזרת מאפיינים מסוימים, פריטים בודדים ולא באופן טוטאלי, הרי שאנחנו יכולים למצוא מגוון כלים ורעיונות שיעזרו לנו בכך.

פיתוח מוצר חדש – להפוך רעיון למציאות
אחד הרגעים המרגשים ביותר של כל יזם, של כל מפתח, לא משנה אם מדובר באדם שעובד כעצמאי בתחומו או כשכיר בחברה, זה הרגע בו הוא מגלה שהמוצר אותו הוא הגה, אותו הוא תכנן, הפך מרעיון בראש, מרעיון על הנייר, למוצר ממשי, ובמילים אחרות, מחלום למציאות.

טיפול טבעי ביתר פעילות בלוטת התריס – מדוע זה נכון לעבור טיפול כזה
לא מעט נשים וגברים מתמודדים עם חוסר איזון בבלוטת התריס. על פי הנתונים השונים הרי, שיותר נשים מתמודדות עם הבעיה מאשר גברים, כאשר הנתונים גם מלמדים אותנו שיש סיבות והסברים שונים מי מתמודד יותר עם הבעיה ההורמונאלית, למשל, אנשים אשר מתמודדים עם מתח כתוצאה מסיבות שונות, אנשים בעלי היסטוריה של אי איזון הורמונאלי במשפחה, וכן חשיפה לעישון או לחומרים כמו כספית וקדמיום, כל זה עלולה להוביל למצב של יתר פעילות בבלוטת התריס.

צלם מגנטים במרכז – מה אנחנו יכולים לעשות עם התמונות
הרבה פעמים כשאנחנו מזמינים צלם לאירועים, בין אם זה צלם סטילס או צלם וידיאו, אנחנו מצפים שהוא יבצע צילומים לצרכים מסוימים, שונים. אנחנו בוחרים לשם מה ישמשו אותנו התמונות, לפעמים לפני האירוע ולפעמים אחרי האירוע.

כיצד לבצע ניקוי ספות עור?
בכדי לבצע ניקוי ספות עור בצורה מוצלחת לחלוטין יהיה צריך לקחת בחשבון לא מעט פרטים שונים וזאת מכיוון שרק כך יהיה ניתן להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה כזו שתענה על הציפיות שלכם ובכל ההיבטים. הרי בוודאי תרצו למצוא עצמכם במצב לפיו הספות בבית שלכם יהיו נקיות וזאת לצד היותן כאלה שנראות בדיוק כמו חדשות. בסופו של דבר מדובר בסך הכול בבחירה בשירותי ניקיון אשר יתאימו לצרכי הבית שלכם.

ניקוי ריפודים לרכב – הדרך הנכונה לעשות זאת
01/02/18 | רכב
במידה ויש לכם עניין אמיתי להבטיח כי ניקוי ריפודים לרכב שלכם יבוצע ובצורה הטובה ביותר שניתן להעלות על הדעת, עליכם להבין כי הדרך להשיג מבוקשכם בעניין תהיה על ידי כך שתוודאו כי אתם בוחנים היטב את כל האופציות השונות אשר יהיו מולכם וזאת כאשר בסופו של יום תצטרכו לוודא כי אתם נעזרים אך ורק בשירותיה של חברה אשר נחשבת מובילה ומקצועית, כזו אשר תדע לעשות שימוש באביזרים המתאימים ביותר לשם ניקוי הרכב שלכם.

עיצוב פנים לדירות יוקרה
המונח דירות יוקרה יכול להיות מתעתע. הרי אנחנו יכולים לדירה גדולה, עם 4-5 חדרים ולא להרגיש שמדובר בדירת יוקרה אלא בדירה רגילה, אף על פי שמדובר בדירה שנמצאת במקום טוב ואפילו במבנה שנחשב לכאורה, למבנה יוקרתי. מצד שני, אנחנו יכולים להיכנס של 3-4 חדרים, ולהרגיש שאנחנו נמצאים בדירה יוקרתית, דירה שזכתה לעיצוב פנים של דירות יוקרה ואכן היא משדרת יוקרה.

טיפול טבעי לבעיית סבוריאה
מחלת סבוריאה (דהנת בעברית), זו מחלת עור כרונית אשר יוצר כמין קשקשת בעור. המחלה נובעת מפעילות יתר של בלוטות החלב בעור. בדרך כלל מי שמתמודד עם המחלה, יש עליו סימנים באזור הפנים והראש, אך אפשר למצוא גם סימנים לכך באזורים נוספים בגוף, כמו למשל בקרקפת, בכתפיים, גב עליון, בית שחי ועוד..

דיקור סיני לילדים עם בעיות של אסטמה ומחלות חורף
לא מעט ילדים מתמודדים עד שלב מאוחר של בגרותם הן עם אסטמה והן עם מחלות חורף שונות, כמו נזלת, שיעול, הצטננות אשר חוזרות על עצמן שוב ושוב כל שנה ולעיתים מספר פעמים בשנה. זאת עד שהמערכת החיסונית מתחזקת והיא יכולה להתגבר עליהן בקלות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI