דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מכריז על העולים לגמר פרס החדשנות הגלובלי 2017
מכריז על העולים לגמר פרס החדשנות הגלובלי 2017
חיים נוי 03/05/17 |  צפיות: 2115
YPO מכריז על העולים לגמר פרס החדשנות הגלובלי 2017

חוגגים את החדשנות, כושר ההמצאה והשינויים פורצי הדרך של מנהיגי YPO

דאלאס - 2 במאי 2017, GLOBENEWS WIRE:

YPO, ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים, הכריז היום על העולים לגמר פרס החדשנות הגלובלי שלו, שחולק כבוד לחברי YPO שיזמו חידושים פורצי דרך שנותנים השראה לשינויים חיוביים ומטפחים צמיחה מתמשכת והזדמנויות למנהיגים ברחבי העולם. בנוסף להוקרה לעשרת החדשנים הטובים ביותר מבין יותר מ-24,000 חברי YPO ב-130 מדינות, פרסי החדשנות הגלובליים גם יחלקו כבוד לחדשן הטוב ביותר באסיה.

הפרסים הושקו בשנה שעברה בשבוע החדשנות הראשון של YPO, שבוע שמיועד להפגיש חדשנים דינמיים להזדמנות להתחבר, לאתגר את החשיבה המקובלת ולחזור עם תובנות שאפשר ליישם ולפעול לפיהן. הזוכה של השנה שעברה, מייקל לואיס, הוא המייסד של RealD, החלוצה של הקולנוע התלת מימדי הדיגיטלי.

שבוע החדשנות של YPO 2017, 8-12 במאי 2017, יחבר יזמים, חדשנים ומובילי מחשבה משפיעים כדי לדבר על השראה, פריצות דרך ושינויים ויכלול אירועים ייחודיים, שידורי וידיאו דו-כיווניים חיים ואירועים בשידור חי ברחבי העולם. כל העולים לגמר פרס החדשנות הגלובלי 2017 מוזמנים לאירוע הגראנד פינאלה של שבוע החדשנות של YPO בניו יורק ב-12 במאי, שבו יוכרז הזוכה.

"העולם המשתנה שלנו יוצר לעסקים הכרח לחדש כדי להצליח ולשגשג. אנחנו מברכים את העולים לגמר פרס החדשנות הגלובלי. הם מדגישים את החדשנות, הרוחב והכישרון של הרשת של YPO", אמר סקוט מורדל, מנכ"ל YPO.

העולים לגמר פרס החדשנות הגלובלי 2017 הם:

  • רקס בריגס, מייסד ומנכ"ל Marketing Evolution


    Marketing Evolution היא פלטפורמת שירות כתוכנה בלתי תלויה למדידה ומיטוב של כל תמהיל השיווק והיוצרת של ROI BrainTM, שמשתמשת בניתוח ברמת האדם כדי לספק סבבי מסרים מפורטים, מיקוד ומיטוב תמהיל לכל מדיה.

  • מייקל גולוואי, נשיא ומנכ"ל Advanced Solutions


    גולוואי הוא הממציא המוביל של BioAssemblyBot, מדפסת הרקמות האנושיות התלת מימדית הראשונה בעולם שמשתמשת ברובוט עם שישה צירים. הטכנולוגיה המשבשת הזאת מאפשרת לחוקרים להשלים את הניסויים שלהם מהר יותר, לחברות תרופות להפחית עלויות וזמן בתהליך הפיתוח של תרופות וגישה חדשה של פתרונות לאיברים עם מחלות או כשלים.

    מרק האדלנד, מייסד ומנכ"ל Level11


    Level11, חברה שמפתחת תוכנת חוויית משתמש, חברה לאחרונה ל-Carnival Cruise Corp. כדי לפתח את פלטפורמת הלוטים הפונה לאורחים הגדולה ביותר שמיועדת להעניק חוויית אורחים מותאמת אישית בקנה מידה גדול.

    גרג היל, נשיא Hill/Gray Seven LLC וחבר במועצת המנהלים של פרוסטום


    פרוסטום היא חלוצה בתוכנת תכנון גנרטיבי פונקציונלי ומיטוב טופולוגיות עבור מתכננים ומהנדסים תעשייתיים, שהציגה לאחרונה את ליבת הגיאומטריה הקניינית שלה שמיועדת להעביר את שוק התכנון בעזרת מחשב התלת מימדי לתכנון ומיטוב גנרטיביים אמיתיים.

  • סמיר קולקרני, מנכ"ל Showcase


    Showcase היא רשת כלל ארצית עם 105 חנויות בקנדה ואחת הקמעונאיות הכי חדשניות בצפון אמריקה, שמונעת על ידי טכנולוגיית מגמות פורצת דרך ושרשת אספקה זריזה.

  • ג'ורג' קורץ, נשיא, מנכ"ל ומייסד שותף של CrowdStrike


    CrowdStrike היא חברת אבטחת סייבר מובילה שמתמקדת בהגנה על נקודות קצה מהדור הבא, בינת איומים ותגובה לאירועים באמצעות הגנה על נקודות קצה מבוססת ענן.

    סטיוארט לייסי, מייסד ומנכ"ל טרונומי


    טרונומי ממציאה מחדש את אופן האינטראקציה של מוסדות פיננסיים עם נתוני לקוחות, ומחברת באופן מאובטח מוסדות פיננסיים ללקוחות שלהם באמצעות פלטפורמת שיתוף נתונים שמבוססת על הסכמה. הפלטפורמה שמבוססת על הסכמה שלה מחוללת מהפיכה באופן האינטראקציה של מוסדות פיננסיים עם נתוני לקוחות, תוך ציות מלא לחוקים של פרטיות נתונים.

    ראו מולפורי, מנכ"ל View, Inc


    View, Inc היא החברה הראשונה שקידמה בהצלחה את המסחור בקנה מידה גדול של זכוכית דינמית, דור חדש של זכוכית לבנייה שעוברת בין מצבי גוונים מרובים כדי לשלוט באנרגיית השמש.

    ג'וזף סיגל, מנהל ומנכ"ל של StoneCastle Financial Corp.


    סיגל יצר את Cambr, ערכת כלים פיננסיים שמאפשרת למותגים ולמפתחים לבנות בקלות פונקציות ואפליקציות פיננסיות ברשת של StoneCastle שכוללת יותר מ-700 בנקים קהילתיים מבוטחים, למעשה פלטפורמת הבנקאות בענן (BAAS) הראשונה.

    טג' טאדי, מייסד ומנכ"ל MindMaze


    טאדי הקים את MindMaze ב-2011 כדי לפתח טכנולוגיות שעוזרות לחולים להתאושש מפגיעות מוחיות. החברה השיקה לאחרונה מכשירים שמשתמשים במציאות מדומה, הדמיית מוח וטכנולוגיות של גיימינג כדי לאמן מחדש את המוח אצל נפגעי שבץ. MindMaze מפתחת עכשיו פתרונות לפגיעות בחוט השידרה ולקטועי איברים.

"העולים לגמר האלה מובילים את הדרך ביצירת חברות נהדרות וחידושים מדהימים. אנחנו מצפים לחלוק כבוד להם ולהישגים שלהם וגם לתת השראה לדור הבא של זוכים בפרס", אמר קית אלפר, יו"ר שבוע החדשנות של YPO.


אודות YPO

ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים

YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.

כיום YPO מעצים יותר מ-24,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-15 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.

מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר YPO.org.

ליצירת קשר:
YPO

Linda Fisk

משרד: +1.972.629.7305 (ארצות ברית)

נייד: +1.972.207.4298

[email protected]

הערה: חלקים מאירוע הגראנד פינאלה פתוחים לתקשורת. התקשרו בבקשה עם [email protected] כדי לארגן ראיונות ולמידע נוסף.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מידע למשקיעי AXTI: רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי AXT, Inc. לקבל ייעוץ
מידע למשקיעי AXTI: רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי AXT, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – AXTI

התראת מועד לתביעה נגד VXX: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Barclays PLC לקבל ייעוץ
התראת מועד לתביעה נגד VXX: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Barclays PLC לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 20 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך - VXX

רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי BLUEBIRD BIO Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי BLUEBIRD BIO Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – BLUE

מידע למשקיעי Altimmune: רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Altimmune, Inc להבטיח ייעוץ
מידע למשקיעי Altimmune: רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Altimmune, Inc להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ALT

מידע למשקיעי AUTODESK: רוזן, חברה שפתחה בהליכים לראשונה, מעודדת את משקיעי Autodesk, Inc. להשיג ייעוץ
מידע למשקיעי AUTODESK: רוזן, חברה שפתחה בהליכים לראשונה, מעודדת את משקיעי Autodesk, Inc. להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – ADSK

KFSH&RC שואף להיות חלוץ במקסום ערך ההוצאה על בריאות
ד"ר אל פיאד מהרווארד: אנו ממנפים טכנולוגיה כדי להתמודד עם אתגרי בריאות גלובליים

KFSH&RC פורץ גבולות עם שנה של הישגים בשלושה מרכזי מצוינות
מרכז המצוינות האונקולוגי של KFSH&RC ממשיך להוביל את המאבק במחלה בממלכת ערב הסעודית. רק השנה טיפל המרכז ב-25% מכלל מקרי הסרטן בערב הסעודית, והשיג שיעור החלמה כולל של 50% ועד 90% החלמה במקרי לוקמיה.

Curia ו-Carterra משתפות פעולה בסימפוזיון ביולוגי לקידום מחקר ביוטכנולוגי בצפון מערב האוקיינוס השקט
Curia (קוריה), חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, ו-Carterra Inc. (קרטרה), המובילה העולמית בגילוי נוגדנים ללא תווית בתפוקה גבוהה ותרופות למולקולות קטנות, הודיעו היום על שותפותם באירוח סימפוזיון ביולוגי עתיר נושאים המתוכנן ל-31 במאי במלון רזידנס אין במריוט בסיאטל, וושינגטון.

חברות ייעוץ הפרוקסי העצמאיות המובילות ISS ו-Glass Lewis ממליצות לבעלי המניות של תרו להצביע "בעד" המיזוג של Taro Sun Pharma
Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) ("תרו" או "החברה") הודיעה היום כי חברות ייעוץ הפרוקסי העצמאיות המובילות Institutional Shareholder Services ("ISS") ו- Glass Lewis & Co.("Glass Lewis") המליצו שתיהן כי בעלי המניות של Taro יצביעו "בעד" עסקת המיזוג הצפויה עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd. ("Sun Pharms") במהלך האספה הכללית המיוחדת של בעלי המניות, שתיערך ב-22 במאי, 2024.

Nyxoah : אסיפות החברה יתקיימו ביום 12 ביוני 2024
דירקטוריון החברה מתכבד להזמין את מחזיקי ניירות הערך להשתתף באסיפת בעלי המניות השנתית של החברה, שתתקיים ביום רביעי, 12 ביוני 2024 בשעה 14:00 CET במושב החברה, או במקום אחר כפי שיצוין לפני מועד זה. אסיפת בעלי המניות השנתית תלווה מיד באסיפת בעלי מניות שלא מן המניין.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI