דף הבית הודעות לעיתונות בריאות ודנטרה פרמסיוטיקלס מאריכה את שיתוף הפעולה המחקרי עם ניאון תרפיוטיקס כדי לפתח אימונותרפיות לסרטן
ודנטרה פרמסיוטיקלס מאריכה את שיתוף הפעולה המחקרי עם ניאון תרפיוטיקס כדי לפתח אימונותרפיות לסרטן
חיים נוי 01/11/17 |  צפיות: 3761
ודנטרה פרמסיוטיקלס מאריכה את שיתוף הפעולה המחקרי עם ניאון תרפיוטיקס כדי לפתח אימונותרפיות לסרטן

קיימברידג', מסצ'וסטס, 31 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):

Vedantra Pharmaceuticals, Inc., חברת אימונותרפיות שמתמקדת בפיתוח מוצרים לטיפול בסרטן ובמחלות זיהומיות, ו‑Neon Therapeutics, חברת אימונואונקולוגיה שמפתחת חיסונים טיפוליים מבוססי נאו-אנטיגנים  וטיפולי תאי T לטיפול בסרטן, הודיעו היום שהחברות האריכו את שיתוף הפעולה הלא בלעדי שלהם במחקר.

"לטכנולוגיות האמפיפיליות שלנו שקושרות אלבומינים יש פוטנציאל להיות יעילות במלחמה בסרטן על ידי חיזוק התגובות החיסוניות הטבעיות של הגוף, ולשילוב של הפעילות שלנו עם התוכניות של ניאון יכולה להיות השפעה משמעותית על הפיתוח של טיפולים יעילים בסרטן. מטרת השותפות שלנו היא לחקור דרכים חדשניות לחזק באופן סינרגטי את התוכניות של שתי החברות ואנחנו מאריכים בהתלהבות את מסגרת הזמן של שיתוף הפעולה המחקרי שלנו כדי להמשיך את העבודה המרתקת הזאת עם ניאון", אמר ג'וליאן אדמס, Ph.D., יו"ר פעיל של ודנטרה.

במסגרת ההסכם שהוארך, ודנטרה וניאון ימשיכו להסתמך על מחקר שחוקר את התועלת הפוטנציאלית שבשילוב של הטכנולוגיות האמפיפיליות שבחוד החנית של ודנטרה שמתמקדות בבלוטות לימפה עם היכולות החדשניות של ניאון במחקר של חיסוני ניאו-אנטיגנים. המטרה של שיתוף הפעולה המחקרי היא לפתח אימונותרפיות חיסוני סרטן חדשניות שגורמות לתגובות חיסוניות נגד נאו-אנטיגנים ומאפשרות לגוף להגדיל באופן טבעי תאים חיסוניים שיכולים להשמיד גידולים בלי לפגוע ברקמות נורמליות.

"אנחנו שמחים להאריך את העבודה המשותפת שלנו עם ודנטרה", אמר יו אודאוד, נשיא ומנהל עסקים ראשי של ניאון תרפיוטיקס. "אנחנו מצפים להסתמך על נתונים ראשוניים חיוביים, ולהמשיך לחקור את הפוטנציאל של שילוב הטכנולוגיות האמפיפיליות והנאו-אנטיגניות שלנו".

אודות טכנולוגיות אמפיפיליות קושרות אלבומינים שמתמקדות בבלוטות לימפה

בתקופה זאת של גילוי נאו-אנטיגנים, פפטידים אמפיפיליים קושרי אלבומינים שמביאים מטעד של נאו-אנטיגנים ישירות לבלוטת הלימפה מספקים סביבה טבעית לייצור של כמויות גדולות של תאי T שמאומנים במיוחד לתקוף גידולים על ידי התבייתות על הנוכחות של נאו-אנטיגנים ספציפיים על פני השטח של תאי הגידול. זיהוי של הנאו-אנטיגן של הגידול מעורר את תא ה-T להרוג את תא הגידול. התהליך שמתחיל עם פפטיד נאו-אנטיגן מוגדר אלגנטי בפשטות שלו. הוא כרוך בצימוד של צרף ליפידים מאוד ספציפי אל הנאו-אנטיגן בצעד אחד. הצימוד שנוצר נקשר לאלבומין עם ההזרקה, ולכן נושא ישירות את הנאו-אנטיגן אל בלוטת הלימפה שם תאי T מתוחלים. כך, אפשר לקבל רמות ללא תקדים של תאי CD8 T הורגי גידולים רב תפקודיים באמצעות נאו-אנטיגנים פפטידיים שצמודים לרכיבים אמפיפיליים.

אודות ודנטרה פרמסיוטיקלס

Vedantra Pharmaceuticals, Inc. היא חברת אימונותרפיות שמתמקדת בפיתוח מוצרים לטיפול בסרטן ובמחלות זיהומיות. הטכנולוגיות של ודנטרה מגייסות תגובות נוגדנים ותאי T שפוגעות ומשמידות פתוגנים לפני שהם יכולים להשתכפל ולגרום נזק רציני לגוף. חיסונים מונעי מחלה הם בין ההישגים הגדולים ביותר בבריאות האדם, ומדגימים את הכוח של תגובות חיסוניות טבעיות כשממקדים אותן במטרות הנכונות. ודנטרה מסתמכת על התפתחויות בטיפולי נוגדנים ותאי T, שימוש בתגובות החיסוניות הטבעיות של הגוף נגד מטרות מוגדרות כדי ליצור חיסונים מרפאים ומונעי מחלות יעילים, יציבים ובטוחים שמתמקדים במחלות אנדמיות. www.vedantra.com

אודות ניאון תרפיוטיקס

ניאון תרפיוטיקס היא חברת אימונואונקולוגיה שמתמקדת בפיתוח טיפוליים חדשניים שמנצלים ביולוגיית נאו-אנטיגנים לטיפול בסרטן. מנוע מוצרים מבוססי נאו-אנטיגנים מאפשר לניאון לפתח אופני טיפול מרובים, כולל חיסונים וטיפולי תאי T מהדור הבא שמתמקדים בנאו-אנטיגנים אישיים וגם במשותפים. התוכנית המובילה של ניאון היא חיסון נאו-אנטיגני אישי שמסתמך על שנים של מחקר ופיתוח במכון ברוד של MIT והארוורד ומכון הסרטן דאנה-פאבר, ונמצא בניסויים קליניים מרובים. למידע נוסף, בקרו באתר www.neontherapeutics.com.

איש קשר למדיה של ודנטרה:
MacDougall Biomedical Communications
Stefanie Tuck, 781-235-3060
[email protected]
או:
איש קשר למדיה של ניאון:
Ten Bridge Communications
Dan Quinn, 781-475-7974
[email protected]

מקור: Vedantra Pharmaceuticals

גלריית מולטימדיה חכמה

 

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171031006139/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI