דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הסטארט-אפ At-Bay משיק מוצרי ביטוח סייבר לעידן הדיגיטלי ומגייס 6 מיליון דולר
הסטארט-אפ At-Bay משיק מוצרי ביטוח סייבר לעידן הדיגיטלי ומגייס 6 מיליון דולר
חיים נוי 17/11/17 |  צפיות: 2446

הסטארט-אפ At-Bay משיק מוצרי ביטוח סייבר לעידן הדיגיטלי ומגייס 6 מיליון דולר

מאונטין ויוו, קליפורניה ותל אביב, 16 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

אט-ביי (At-Bay), חברת ביטוח לעידן הדיגיטלי, משיקה היום באופן רשמי את מוצרי הביטוח שלה, במטרה לאפשר לארגונים להמשיך ולאמץ חדשנות טכנולוגית, תוך ניהול הסיכון שתקיפות סייבר מייצרות. החברה בנתה מחדש את מודל הביטוח, בהתבסס על מומחיות עמוקה באבטחת מידע, ובשיתוף פעולה עם חברת הביטוח HSB, חלק מקבוצת Munich Re.

סיכוני סייבר הם איום גובר לארגונים, בגודלם ומורכבותם. לאור מתאר האיום המשתנה במהירות, פוליסת הביטוח היא רק נקודת ההתחלה. אט-ביי מחוייבת לניהול וניטור פעיל של הסיכון לאורך כל השנה, ופועלת במשותף עם לקוחותיה לשמירה על רמת אבטחה גבוהה.

"אנו מחברים בין תובנות עמוקות לגבי הטכנולוגיות והאבטחה של ארגונים, לבין חשיפה פיננסית לנזקים שתקיפות סייבר מייצרות, כדי לאפשר למנהלי סיכונים בארגונים ולסוכני הביטוח שמלווים אותם לראות באופן ברור ומדוייק את החשיפות שיש לארגון, ולאפשר להם לבנות תוכנית ניהול סיכונים תואמת. המוצר ושרותי ניהול הסיכונים שאנו מציעים מעניקים ללקוחותינו את הבטחון להתמודד עם אתגרי המחר" מסר רותם אירם, מנכ"ל ומייסד-שותף של אט-ביי.

אט-ביי משתפת פעולה עם חברת הביטוח HSB כדי להביא לשוק את מוצריה.

"אנו מאד נרגשים לשתף פעולה עם אט-ביי, וממשיכים להתרשם מהטכנולוגיה והמומחיות שהם מביאים ללקוחות" מסר דייב מרסייר, סמנכ"ל בכיר ב-HSB. "המידע והניתוח שמזינים את מודל הסיכון של אט-ביי תואמים את עקרונות ניהול הסיכון של HSB. המוצרים שלהם מנצלים את החוזקה של שתי החברות".

אט-ביי מאמינה שלמידע היסטורי יש יכולת מוגבלת לנבא סיכון סייבר עתידי, מאחר והטכנולוגיה והתוקפים משתנים בקצב מהיר. על כן, במקום ניתוח מידע היסטורי, אט-ביי ממנפת יכולות איסוף והעשרת מידע, על מנת לאפשר למומחי אבטחת מידע להתאים את מודל התמחור לצפי סיכון עתידי. מחלקת המחקר של החברה מזהה סיכונים חדשים, ומעדכנת את מודל התמחור תוך שעות ספורות, כך שלקוחות קיימים ופוטנציאליים מקבלים הערכת סיכון עדכנית.

עבור סוכני ביטוח, אט-ביי מציעה פלטפורמה דיגיטלית אינטואיטיבית המשלבת את המוצר הביטוחי שלה יחד עם תובנות סיכון שעוזרות לסוכנים לנהל שיחות יותר עמוקות ומלאות תובנות עם הלקוחות שלהם. בין הכלים שמספקת החברה לסוכנים כלולים דו"ח ממצאי סיכוני סייבר, מחשבון חשיפה פיננסית לנזקי סייבר, מקרי בוחן ומידע השוואתי. פלטפורמה דיגיטלית, פשוטה וקלה, המאפשרת שיתוף פעולה בין הסוכן ללקוח, הופכת את הליך מכירת הפוליסה למהיר וקל.

אט-ביי גייסה 6 מיליון דולר, בהובלת לייטספיד ונטצ׳רס, ובהשתתפות שלמה קרמר ולוקל גלוב.

פרטים נוספים על אט-ביי, ניתן למצוא באתר החברה.

על HSB

הרטפורד סטים בוילר, חברה בקבוצת מיוניק רה משנת 2009, היא חברת ביטוח מובילה המתמחה בביטוח, שירותי פיקוח וניהול סיכונים לציוד הנדסי, אשר מהווים תו תקן למצויינות עולמית. אנחנו מתמקדים בלקוחות ומשתפים איתם פעולה במטרה לייצר ביטוח יזמי ופתרונות לכיסוי סיכונים קיימים ועתידיים אשר נוצרים על ידי שינוי טכנולוגי.

היום, כמו במשך 150 שנות ההיסטוריה שלנו, המשימה שלנו היא להשתמש בידע והתובנות ההנדסיים שלנו על מנת לעזור ללקוחותנו למנוע הפסדים, לקדם שימוש חכם במקורות אנרגיה ולבנות מערכות יחסים עמוקות אשר מיטיבות עם עסקים, תעשייה, מוסדות ציבוריים וצרכנים.

HSB מחזיקה בדירוג האשראי הפיננסי הגבוה ביותר ++A של AM Best.

למידע נוסף, ניתן לבקר באתר החברה או בעמודי הלינקדאין, טוויטר ופייסבוק שלה.

על At-Bay

אט-ביי מספקת ביטוח סייבר לעידן הדיגיטלי. החברה הוקמה ב-2016 במטרה למכור מוצרי ביטוח ושירותים שיאפשרו לארגונים לאמץ חדשנות טכנולוגית, תוך ניהול הסיכון מתקיפות סייבר. אנחנו מבצעים ניתוח טכני עמוק ומתמשך של הסיכון, על מנת ליצור את הכיסוי הטוב ביותר עבור הלקוחות שלנו, ומשתפים פעולה עם סוכני הביטוח על מנת לספק תוכנית ניהול סיכונים מקיפה ללקוחותיהם.

המטה הראשי של At-Bay נמצא במאונטיין וויו, קליפורניה ומרכז הפיתוח ממוקם בתל אביב. למידע נוסף ניתן לבקר באתר החברה, או בעמודי הטוויטר ולינקדאין שלה.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI