דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים 2.38 מיליון מבקרים ומכירות של ספרים ב-56 מיליון דולר ביריד הספרים הבינ"ל של שארג'ה 2017
2.38 מיליון מבקרים ומכירות של ספרים ב-56 מיליון דולר ביריד הספרים הבינ"ל של שארג'ה 2017
חיים נוי 17/11/17 |  צפיות: 2512
2.38 מיליון מבקרים ומכירות של ספרים ב-56 מיליון דולר ביריד הספרים הבינ"ל של שארג'ה 2017

שארג'ה, איחוד האמירויות, 16 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

יריד הספרים הבינ"ל ה-36 של שארג'ה (SIBF) הסתיים בשבירת שיאים אחרי שמשך 2.38 מיליון מבקרים ב-11 הימים שלו. ביריד הספרים השלישי בגודלו בעולם היו יותר מ-2,600 אירועי תרבות, 400 סופרים ואינטלקטואלים ו-1,690 מציגים מ-60 מדינות שהציגו מיליון וחצי כותרים.

כמות גדולה של ספרים לרכישה הובילה למכירות ספרים כוללות שהסתכמו ב-56,083,417 דולר (206 מיליון דירהם) -- עלייה של 17 אחוז לעומת 2016. נתוני המכירות של הכדורגל וגם של הספרים ב-SIBF 2017 הם הגבוהים ביותר ב-35 שנות ההיסטוריה של היריד.

בתוכנית המקצועית, האירועים המקדימים השנתיים של היריד, אחת מפלטפורמות יצירת הקשרים החשובות ביותר של מוציאים לאור באזור, היו 2,800 פגישות בין 405 מוציאים לאור ואנשי מקצוע כדי לסגור עסקאות של קניית ומכירת זכויות. ההאשטג #SIBF2017 ששימש לקראת היריד ובמהלך היריד הגיע ל-139 מדינות ורשם יותר מ-1.3 מיליארד צפיות האנגלית ובערבית, סימן לשיעור הקומה הגלובלי שממנו נהנה היריד.

במהדורה הזאת בריטניה השתתפה בתור "אורחת הכבוד" שלה, שיתוף פעולה תרבותי שהביא שמות כמו אלכסנדרה שולמן, העורכת הראשית לשעבר של ווג הבריטי, הביוגרפית המלכותית מבריטניה קלודיה ג'וזף, העיתונאי הבריטי סארפראז מנזור, הסופר שזכה לשבחי המבקרים ניל מורג'י וג'קס תומס, מנהל יריד הספרים של לונדון, בין היתר.

היריד אירח אנשי תרבות וספרות ערביים בולטים, שכללו את השחקן הסורי הבינ"ל גסאן מסעוד, הסופר הסעודי עבדו חל, הסופר האלג'יראי וואסיני לארג', המשורר והסופר הפלסטיני איברהים נסראללה והסופר הירדני ג'מאל נאג'י.

אנשים מפורסמים מחוץ לעולם הערבי שהשתתפו ביריד כללו את שחקן הקריקט הפקיסטני לשעבר וואסים אכרם, מחבר ספרי הילדים והנוער האמריקני פיטר לרנגיס, הסופרת האמריקנית ויקטוריה כריסטופר, הסופר הצרפתי ז'וליין קולומו, הסופר ההודי מנו ג'וסף, ואחרים.

הנושא של מהדורת השנה  של SIBF היה "עולם בתוך הספר שלי" כדי להדגים את החזון של שארג'ה של ערך הספר כמקור הליבה של ידע, ונקודת כניסה לתרבויות והתחומים השונים של העולם.

אנשי קשר

National Network Communications (NNC)
Fadia Daouk
נייד:  , +971 52 617 2111

מקור: Sharjah International Book Fair

גלריית מולטימדיה חכמה

ביריד הספרים הבינ"ל של ש'ארגה 2017 (מזכה תמונה: רשות יריד הספרים של ש'ארגה)

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171115006587/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI