דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Madison Realty Capital מספקת מימון בנייה של 64.0 מיליון דולר לפרויקט 200 Kent Avenue בוויליאמסבורג, ברוקלין
Madison Realty Capital מספקת מימון בנייה של 64.0 מיליון דולר לפרויקט 200 Kent Avenue בוויליאמסבורג, ברוקלין
חיים נוי 19/11/17 |  צפיות: 2576
Madison Realty Capital מספקת מימון בנייה של 64.0 מיליון דולר לפרויקט 200 Kent Avenue בוויליאמסבורג, ברוקלין

מפתח מקומי מנוסה משתמש ב-MRC להלוואת בנייה לפרויקט שימוש מעורב שמעוגן במוצרי מכולת ונמצא באתר של בלוק שלם באחת השכונות הכי מלהיבות של ניו יורק

ניו יורק, 17 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

מדיסון ריאליטי קפיטל Madison Realty Capital (MRC) הודיעה על הסגירה של הלוואת בנייה של 64.0 מיליון דולר ל-200 Kent Avenue, פרויקט שימוש מעורב בשטח של 117,326 רגל רבוע שנמצא בוויליאמסבורג, ברוקלין. העוגן של חלק הקמעונאות של הנכס, שיכלול חזית של יותר מ-600 רגל, יהיה רשת מוצרי מכולת כלל ארצית פופולרית. בסך הכל הפרויקט יציע 50,101 רגל רבוע של שטחי מסחר, 22,055  רגל רבוע של שטחי משרדים ומסעדות ו-45,170 רגל רבוע של חניה.

"אנחנו ממשיכים לבסס את MRC כמקור "הכל במקום אחד" למימון נדלן חולף, כולל פרויקטים מהיסוד כמו 200 Kent Avenue", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל ההשקעות של MRC. "במקרה הזה, אנחנו עובדים עם לווה חוזר של MRC שמבין את היכולת שלנו לבצע ביעילות, לאור ההיכרות המעודכנת של החברה שלנו את תנאי השוק המקומי והגישה הלא ביורוקרטית לבחינת השקעות. זה גורם סיפוק לספק את מה שהלווה צריך כדי לקדם את הפרויקט הזה במהירות".

הנכס נמצא באתר ריק בשטח של 22,585 רגל רבוע שקיבל אישור ממחלקת הבניינים לפיתוח פרויקט של שש קומות לשימוש מעורב. 200 Kent Avenue נהנה מאתר מובחר בוויליאמסבורג, במרחק של בלוקים מאתרים חשובים אחרים בשכונה כולל פרויקט Domino Sugar ו-Bushwick Inlet Park. עם חנויות ושטחי חניה מתחת, הקומות העליונות של 200 Kent Avenue יוקדשו לשטחי מסעדות ומשרדים שיציעו נופים מרהיבי עין של מנהטן. יש שפע של תחבורה באזור המיידי, עם רכבות J, M, Z, G ו-L בקרבת מקום.

ל-MRC יש ניסיון רב בשכונת וויליאמסבורג של ברוקלין, בעבר הלוותה לנכסים באיכות מוסדית כגון The William Vale Hotel, 25 Kent Avenue, 163 North 6th Street, 180 North 7th Street ו-646 Lorimer Street.

אודות Madison Realty Capital (MRC)

MRC היא חברה להשקעות בנדלן מניו יורק שמבצעת השקעות במניות ואג"ח נדלן בשוק הביניים. MRC, שהוקמה ב-2004, השקיעה בערך 7.0 מיליארד דולר בעסקאות במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות.

אנשי קשר

שאלות מהמדיה:

Great Ink Communications:
Tom Nolan, 212-741-2977
[email protected]
או
Eric Waters, 212-741-2977
[email protected]

מקור: Madison Realty Capital

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171117005588/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.

Irdeto מציגה את Irdeto Experience ב-CABSAT 2024
חבילת פתרונות זו, המתרחבת מעבר לאבטחה, מציעה יכולות צבירה על, תכונות מונטיזציה, חוויית משתמש עשירה ונתונים וניתוחים הניתנים לפעולה

Patron Capital מגייסת יותר מ-920 מיליון דולר בסבב הגיוס Fund VII, בעת שמשקיעים מן המזה"ת מגלים עניין בנדל"ן אירופי
Patron Capital, חברת השקעות מוסדיות הכלל-אירופית, שממוקדת בהשקעות שמגובות על ידי נכסים, השלימה את גיוס הקרן השביעית שלה, שבמהלכו גויסו יותר מ-920 מיליון דולר, כולל יותר מ-215 מיליון דולר שמיועדים להשקעה משותפת של Patron על פי שיקול דעתה בהזדמנויות גדולות.

XTCC משיקה אקו סיסטם השקעות ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואמים את חוקי השריעה
XTCC, מערכת ההשקעות האקולוגית המתמחה באשראי פחמני בעל שלמות גבוהה, השיקה סיווג נכסים רב-מטבעי ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואם לחוקי השריעה. עם מקורות בלעדיים בפרויקטים מאושרים (כולל אנרגיה מתחדשת, פתרונות שמבוססים על טבעיות ופחמן כחול), XTCC מעניקה למשקיעים המחפשים השקעות שתואמות לחוקי השריעה את היכולת להשתתף בשוק האשראי הפחמני הצומח במהירות.

P&G פרוקטר אנד גמבל חושפת תכניות לקידום נרחב של מותגים מובילים באולימפיאדת הנכים שתיערך בפריז ב-2024
*למעלה מ-30 מותגי P&G יושקו בקמפיינים שיקבלו השראה מאולימפיאדת הנכים כולל Pampers®, ‏Ariel®, ‏Fairy®, ‏Venus®, ‏Gillette®, ‏Always®, ‏Head & Shoulders®, ‏Oral-B® ו-ZzzQuil®
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI