דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות הזמנות לחתונה טיפים חשובים
הזמנות לחתונה טיפים חשובים
רן ביטון 24/05/08 |  צפיות: 2324

 הזמנות לחתונה השלב האחרון לפני החופה.

כמה דברים שצריך לדעת על הזמנות לחתונה:

את ההזמנות מומלץ לשלוח כחודש לפני החתונה, אם יש לכם אורחים מחו"ל, מומלץ לשלוח את ההזמנות חודשיים שלושה לפני החתונה, בחו"ל לוח הזמנים מתנהל בצורה אחרת, ובנוסף צריך לאפשר לאורחים להזמין כרטיסי טיסה, לדאוג לסידורי לינה ולקחת חופש מהעבודה.

היום יש דוגמאות רבות של הזמנות. ניתן לראות ולהזמין גם דרך האינטרנט, אספו לכם כמה דוגמאות ואחרי בחירת המלל המתאים ניתן להדפיס את ההזמנות.

על ההזמנה יש לרשום את שמות בני הזוג וההורים, יש לציין תאריך עברי ולועזי וגם שעת הגעה, לגבי הנוסח יש לא מעט רעיונות אך הכל תלוי בסגנון שתבחרו.

מומלץ להוסיף להזמנה מפת הגעה ברורה, אל תסתפקו במפות שאתם מקבלים מהאולם/ גן אירועים, לעיתים ההזמנות האלה לא מעודכנות.

בנוסף למספר טלפון, צרפו להזמנה את כתובת המייל שלכם לאישור הגעה. יש אורחים רבים שירגישו נוח יותר להודיע דרך המייל שלא יגיעו לחתונה.

עיצוב והדפסת ההזמנות לחתונה יכולים לקחת בין שבוע לשלושה שבועות, תלוי בסוג ומורכבות ההזמנות.

היום יש הזמנות בסגנונות שונים , יש רומנטיות יש בצורת קנס ויש סולידיות, בסופו של דבר זאת רק הזמנה, ואת זה גם צריך לקחת בחשבון, אין טעם לבזבז כסף מיותר .

בהצלחה!

לי קל אירועים וחתונות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן ביטון

אתרי האינטרנט שיעזרו לכם למצוא את כל מה שאתם צריכים בתחום ניתוחים פלסטיים חתונה גני אירועים טיסות זולות גם לימודים ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת רן ביטון
 
מארגנים חתונה
כעת אתם יכולים לקבוע פגישה מסודרת במספר מקומות ולהגיע עם רשימת שאלות, נסו להתרשם לא רק מהמראה אלא בעיקר מהיחס והאווירה במקום.

מתכננים בר מצווה
במידה והחלטתם לערוך אירוע בגן או באולם, עליכם להתחיל לאתר את כל נותני השירות השונים שיהפכו את האירוע למושלם:

לסדר חתונה
במידה והתשובה חיובית, תוכלו כעת לקבוע פגישה ולהתרשם, לברר כל מה שאתם רוצים ולקבל הצעת מחיר לעבודה. בנוסף, בחלק מן המקרים, הגעה דרך לקוח לשעבר תוכל להשיג לכם הנחה נאה במחיר השירות - אין שום הבטחה, אבל אף אחד לא יאשים אתכם אם תנסו.

די ג'י לחתונות
תפקיד נוסף שצריך למלא כל תקליטן לחתונות הוא להמליץ לבני הזוג ולעזור להם לבחור את רשימת השירים החשובים – מוזיקה לקבלת פנים, שיר להליכה לחופה, שיר לשבירת הכוס ושיר לסלואו הראשון. אם התקליטן מדבר על כך כבר בפגישה הראשונה עמו, אתם נמצאים בידיים טובות

צלמים לחתונות ואירועים
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

חתונה עם מפיקים
מהסיבה הזאת יותר ויותר אנשים מחליטים בסופו של דבר להעביר את ארגון החתונה לידיהם של חברות הפקה מנוסות, במיוחד אם אתם רוצים משהו אחר כמו גן אירועים עם בריכה או חתונה אחרת.

מתכוננים לחתונה
על מנת להגשים את החלום אתם צריכים לעשות את זה נכון, סיבה נוספות היא העלויות, אז איך תעשו את זה? בואו לקרוא מספר עצות וטיפים שיעזרו לכם לארגן חתונה מוצלחת במחיר טוב:

מפיקי חתונה
בהישג ידם של עשירים בלבד, אבל בהווה להזמין חברת הפקה זה בכלל לא חריג. נפטרים מהלחץ הכרוך בניהול עשרות נותני שירותים שונים, פשוט מעבירים את כל הסמכויות למי שכבר צבר נסיון בהפקת אירועים והולכים לישון בראש שקט.

גן או אולם
כמעט בלתי אפשרי להתעלות על התחושה הייחודית שגן איכותי נותן למוזמנים. ובמרחבים האדירים שמספק הגן,תוכלו להביא את כל העולם ואחותו בלי לדאוג מצפיפות יתר.

חתונה אזרחית
בארץ לא ניתן להתחתן בחתונה אזרחית אבל המדינה מכירה בנישואין אזרחיים אם הם נערכו במדינה אחרת, לאחר החתונה תוכלו להגיש את הטפסים למשרד הפנים שיכיר בכם כזוג נשוי לכל דבר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI