דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קימטה מכריזה על הזמינות המסחרית של שירותי הגישה לאינטרנט הסלולרי KĀLOTM
קימטה מכריזה על הזמינות המסחרית של שירותי הגישה לאינטרנט הסלולרי KĀLOTM
חיים נוי 15/12/17 |  צפיות: 2085
קימטה מכריזה על הזמינות המסחרית של שירותי הגישה לאינטרנט הסלולרי KĀLOTM

שירותי התקשורת הלוויינית קאלו למסופי הלוויינים עם ההיגוי החשמלי והמסך השטוח היחידים בעולם שזמינים מסחרית

רדמונד, וושינגטון, ולוקסמבורג, 14 בדצמבר 2017, (BUSINESS WIRE) :

קימטה -- חברת התקשורת שמקיימת את ההבטחה של קישוריות סלולרית גלובלית -- ו-Intelsat S.A. (NYSE:I) -- המפעילה של הרשת הגלובלית הראשונה בעולם -- הודיעו שהגישה לאינטרנט Kymeta KĀLO זמינה עכשיו עם כיסוי ג"ג ראשוני רחב. קימטה מגדירה מחדש את אופן הרכישה של שירותי לוויינים באמצעות שירותי האינטרנט קאלו, והופכת את הקנייה של תקשורת ניידת לקלה כמו קנייה של חבילת סלולר.

שירותי האינטרנט קאלו, שמופעלים על ידי הרשת IntelsatOne® Flex, מספקים קישוריות רחבה כשמחברים אליהם את מסופי הלוויינים עם ההיגוי החשמלי והמסך השטוח היחידים בעולם שזמינים מסחרית מתוצרת קימטה וגם פתרונות מסופי לוויינים אחרים. המסופים KymetaTM KyWayTM ומודולי תת המערכת של האנטנה mTennau7 פותחים שווקים חדשים לתעשיית הלוויינים ומאפשרים לארגונים שצריכים גישה לאינטרנט סלולרי עם פס רחב לעשות עסקים תוך כדי תנועה. למגזרים שבאופן מסורתי היה להם קושי לגשת לאינטרנט אמין ונגיש כספית בעבר -- מכוניות מחוברות, אנרגיה מתחדשת, דיג מסחרי, רכבות, אוטובוסים ועוד -- קאלו מספק פתרון יחיד במינו.

"באמצעות קאלו, קימטה מספקת שירות אינטרנט סלולרי של עד 4 Mbps בחבילות המוכרות של לפי ג'יגה-בייט", אמר דושיאנט סוקהיג'ה, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי, היחידה העסקית קאלו, קימטה. "ההשקה של קאלו מהווה שינוי מהפכני באופן שבו רוכשים ומספקים שירותי לוויינים. שירותי קאלו מספקים רשת מדרגית, גמישה, עתירת ביצועים עם קצב העברה גבוה ועם נוכחות ג"ג רחבה, ואנחנו עושים זאת עם חבילות שירות שקל לקנות אותן כמו שקונים חבילות סלולר".

השותפות בין קימטה ואינטלסאט מביאה תקשורת סלולרית למקומות בהן לא הייתה מעולם. "המשתמשים דורשים קישוריות שאי אפשר לספק באמצעות הרשתות המסורתיות", אמר מרק רסמוסן, סגן נשיא ומנהל כללי, סלולר, אינטלסאט. "המניע להשקעה שלנו בקימטה היה הרצון לפשט ולהאיץ את הגישה לקישוריות משתלמת, תוך חיבור בין רשת לוויינים גלובלית פורצת דרך ומסוף לוויינים פורץ דרך. קאלו הוא ההוכחה שהטכנולוגיה שלנו והחידושים במודל העסקי משחררים יישומים חדשים וגדולים יותר".

קאלו מושלם למצבים בהם חברות צריכות תמחור עקבי להוצאות התפעוליות בשירותי האינטרנט הסלולרי והנייח הגלובליים שלהן. הפריסות הראשוניות של קאלו כוללות סביבות קבועות כמו אתרי בנייה, סביבות בהפסקה כמו רכבי RV (קרוואנים) וסביבות ניידות כמו רכבות וכלי שיט קטנים. לקוחות -- כולל המומחים לשירותי תעשיית האנרגיה המתחדשת ב-FMC GlobalSat -- ביצעו הערכות טרום זמינות של קאלו וראו את ההבדל ממקור ראשון.

"הטכנולוגיה Kymeta mTennaTM יחד עם שירותי האינטרנט קאלו הגיוניים עבור תעשיית האנרגיה המתחדשת, ועבור כל תעשייה אחרת שצריכה תקשורת סלולרית עם פס רחב", אמר אדם פרגוסון, מנהל טכנולוגיות ראשי, FMC GlobalSat. "הצלחנו להפעיל את קאלו מרחוק למסוף KyWay שפרסנו בשטח. אני עובד בתעשיות האנרגיה והתקשורת יותר מעשור וזה תהליך ההספקה וההפעלה הקל ביותר שחוויתי מעולם. שירותי האינטרנט קאלו פותחים עולם של אפשרויות שלא היו אפשריות עד עכשיו".

אודות קימטה

מה החוליה החסרה בחיבור של מיליארדי אנשים לגישה סלולרית במהירות גבוהה? אנטנות. וקימטה מציעה את אנטנות ומסופי הלוויינים עם סריקה אלקטרונית היחידים שניתנים לשימוש באופן מסחרי. האנטנות והמסופים של קימטה מספקים תקשורת עם קצב העברה גבוה לקרקע, לים ולאוויר והופכים את הקישוריות הסלולרית לזמינה כמו מבט לשמיים. ובנוסף, מפעילת הלוויינים הגדולה ביותר בעולם, אינטלסאט, איחדה כוחות עם קימטה כדי לספק את שירותי הגישה הגלובליים קאלו שמשתלבים עם האנטנות והמסופים של קימטה כדי לספק קישוריות סלולרית מהפכנית. ללא הטכנולוגיה Kymeta mTennaTM, יהיה קשה להתחבר ולהישאר מחוברים לכל הלוויינים החדשים האלה תוך כדי תנועה, אם לא בלתי אפשרי.

אם זה נע, קימטה תשאיר אותו מחובר. בכל מקום.

למידע נוסף, בקרו באתרים kymetacorp.com ו-KALO.net.

אודות אינטלסאט

Intelsat S.A. (NYSE: I) מפעילה את הרשת הגלובלית הראשונה בעולם, שמספקת שירותי וידאו ופס רחב באיכות גבוהה ומחיר משתלם בכל מקום בעולם. הרשת הגלובלית של אינטלסאט משלבת את שידרת הלוויינים הגדולה ביותר בעולם עם תשתית קרקעית, שירותים מנוהלים וארכיטקטורה פתוחה וניתנת לשילוב כדי לאפשר ללקוחות להגדיל הכנסות ולהגיע באמצעות דור חדש של שירותי רשת. אלפי ארגונים המשרתים מיליארדי אנשים בכל העולם סומכים על אינטלסאט שתספק קישוריות פס רחב בכל מקום, שידור וידאו בפורמטים מרובים, תקשורת לוויינית מאובטחת ושירותי סלולר רציפים. התוצאה הסופית היא עולם חדש לגמרי, כזה שמאפשר לנו לדמות את הבלתי אפשרי, להתחבר בלי גבולות ולשנות את האופן בו אנו חיים. למידע נוסף, בקרו באתר www.intelsat.com.

אנשי קשר

שאלות בענייני עסקים לקימטה:
Kymeta Corporation
Lisa Dreher, +1 425-658-8724
מנהלת השיווק
[email protected]
או
שאלות מהמדיה לקימטה:
The Summit Group
Amy Oliver, +1 801-990-1185
מנהלת יחסי ציבור/ תוכן
[email protected]

מקור:  Kymeta Corporation

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171214005381/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI