דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מביון מקבלת אישור 510(k) עבור סריקת קרן עיפרון HYPERSCAN
מביון מקבלת אישור 510(k) עבור סריקת קרן עיפרון HYPERSCAN
חיים נוי 05/01/18 |  צפיות: 2330

מביון מקבלת אישור 510(k) עבור סריקת קרן עיפרון HYPERSCAN

ליטלטון, מסצ'וסטס, 3 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE):

מביון מערכות רפואיות (Mevion Medical Systems) קיבלה אישור 510(k) מה-FDA עבור MEVION S250i Proton Therapy System® כולל טכנולוגיית ה-PBS (סריקת קרן עיפרון) HYPERSCANTM. HYPERSCAN PBS מציגה מעבר חדשני בין שכבות אנרגיה ומערכות הקבלה אוטומטיות. היתרונות האלה מאפשרים למערכת ה-S250iTM לספק טיפולי הקרנת פרוטונים PBS יותר מהירים, חדים ואיתנים. http://www.maker.co.il/3_56677/מאמר/מביון-מקבלת-אישור-510(k)-עבור-סריקת-קרן-עיפרון-HYPERSCAN.html

"המערכת S250i היא הדור הבא בטיפול פרוטונים מאופנן עוצמה (IMPT) שמבוצע בפלטפורמת טיפול הפרוטונים הכי קומפקטית", אמר ג'וזף ג'צ'ינובסקי, מנכ"ל מביון מערכות רפואיות. "אנחנו גאים שהמערכת MEVION S250i קיבלה עכשיו גם אישור של ה-FDA וגם אישור CE. זאת אבן דרך חשובה בפעילותינו להנגיש את טיפול הפרוטונים המדויק ליותר חולים במאבק נגד הסרטן".

הדור הבא בטיפול פרוטונים מאופנן עוצמה (IMPT)

המערכת MEVION S250iTM היא מערכת טיפול פרוטונים קומפקטית שיכולה לבצע טיפולי הקרנות קונפורמיות באמצעות טכנולוגיית סריקת קרן עיפרון HYPERSCAN. התכנון של טכנולוגיית HYPERSCAN PBS מתגבר על אתגרים קליניים שבהן נתקלו מערכות PBS מהדור הראשון.

מערכות סריקת קרן עיפרון מעצבות את מינון הקרינה המסופקת על ידי "ציור" גידולים נקודה- נקודה ושכבה- שכבה באמצעות חלקיקים תת אטומיים. לפני HYPERSCAN PBS, למערכות סריקת פרוטונים היו קשיים עם מהירות הביצוע. זמני ביצוע ארוכים יכולים לערער את הדיוק הרב של הטיפול משום שגידול המטרה מוסט בגלל תנועת איברים טבעית כגון נשימה.

המערכת HYPERSCAN PBS משתמשת במסלול הספקת קרן קומפקטי שמקטין את זמני הביצוע לפחות מחמש שניות בשדות מסוימים. ביצוע הטיפול "ההיפר-מהיר" הזה מפחית טעויות טיפול בגלל הרגישות לתנועה שניצבת בפני טכנולוגיות PBS נוכחיות כשמטפלים בגידולים שמושפעים מתנועת איברים.

בנוסף, HYPERSCAN PBS משתמשת במקבל (קולימטור) הפרוטונים מרובה העלים (pMLC) Adaptive ApertureTM. הטכנולוגיה הזאת משתמשת במערכת הקבלה עם בקרה רובוטית, שמסוגלת לקצץ את קצות הקרן בכל שכבה של ביצוע. יכולת זאת מספקת ירידה עד פי שלושה חדה יותר בקרינה בקצה שדה הביצוע. זה משפר את אי הפגיעה ברקמות בריאות ומגביל קרינה לא נחוצה למקומות רגישים.

ההתקנה הראשונה בעולם של HYPERSCAN PBS

בית החולים האוניברסיטאי MedStar Georgetown בוושינגטון הבירה יהיה בית החולים הראשון בעולם שיציע את הדור האחרון של HYPERSCAN PBS ברגע שיושלמו הבדיקות האחרונות באתר החודש.

"אנחנו נרגשים שנהיה לא רק מערכת טיפול הפרוטונים הראשונה והיחידה באזור וושינגטון הבירה, אלא גם הראשונים בעולם שמציעים את יכולות טיפול הפרוטונים המתקדמות האלה לחולים ולקהילה שלנו. כיום חולים שמעוניינים בטיפול פרוטונים צריכים לעזוב את אזור המטרופולין של וושינגטון, וזה יכול להיות נטל כבד על המשפחות", אמר ד"ר בריאן ט. קולינס, המנהל הקליני של המרכז לטיפול פרוטונים של MedStar Georgetown. "אנחנו נספק עכשיו טיפול פרוטונים מתקדם, משולב באופן מלא במגוון הרחב של טיפולי הסרטן המקיפים שאנחנו מציעים. זה קריטי לחולים שאנו משרתים".

על בסיס טכנולוגיית טיפול פרוטונים קומפקטית מתקדמת

המערכת MEVION S250i מבוססת על הפלטפורמה המאוד יעילה עם סיכון פיננסי נמוך S250TM Series של מביון. טכנולוגיית הליבה של S250 Series היא הסינכרוציקלוטרון העל מוליך המורכב על מסגרת היחידי בעולם. לפלטפורמה הקומפקטית והמשולבת במלואה הזאת יש שנים של ניסיון קליני מוצלח וקיימות פיננסית מוכחת.

לטיפול פרוטונים יש יתרונות ברורים מבחינת מדידת מינון, אבל העלות של המערכות הראשונות היה חסם גדול לאימוץ. MEVION S250i מפחיתה את החסם הזה באמצעות עלויות הוניות נמוכות יותר, עלויות תפעוליות מופחתות והספק טיפולים מוגבר. הלקוחות של מביון השיגו את הגידול המהיר ביותר במטופלים לחדר בהיסטוריה של טיפול פרוטונים. ההוכחה שטיפול פרוטונים קומפקטי הוא אפשרות מעשית עבור מרכז סרטן בכל גודל היא ליבתית במשימה של מביון להנגשת טיפול פרוטונים לכמה שיותר חולים.

אודות Mevion Medical Systems®

מביון מערכות בריאות בע"מ היא ספקית מובילה של מערכות טיפול פרוטונים לשימוש בטיפולי הקרנות לחולי סרטן. המטה של מביון נמצא בליטלטון, מסצ'וסטס, עם נוכחות באירופה, יפן וסין. למידע נוסף, בקרו באתר www.mevion.com.

עקבו אחרי מביון בטוויטר: https://twitter.com/mevionmedical

התקשרו עם מביון בלינקדאין: https://www.linkedin.com/company/mevion-medical-systems

LPR180103

אנשי קשר

Mevion
Melanie Benton, 978-540-1551
[email protected]

מקור: Mevion Medical Systems

גלריית מולטימדיה חכמה

 

מערכת טיפול הפרוטונים MEVION S250i עם סריקת קרן עיפרון HYPERSCAN מוצגת כאן, מותקנת במלואה בבית החולים האוניברסיטאי MedStar Georgetown. בית החולים האוניברסיטאי Georgetown יהיה בית החולים הראשון בעולם שיספק טיפול פרוטונים באמצעות טכנולוגיית HYPERSCAN. (תמונה: Business Wire)

טכנולוגיית סריקת קרן העיפרון HYPERSCAN מספקת קצוות מינון חדים, ונותנת לקלינאים כלי מדויק להבאת טיפול פרוטונים למקומות רגישים. (תמונה: Business Wire)

מערכת MEVION S250i היא מערכת הפרוטונים הכי קומפקטית שקיימת. הבניין שבו תהיה המערכת S250i בבית החולים האוניברסיטאי MedStar Georgetown, שנראה כאן מבחוץ, שולב במלואו במרכז הסרטן הקיים. (תמונה: Business Wire)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180103005398/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI