דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קרן קריפטוס, מעין קרן סל, פתוחה עכשיו למשקיעים
קרן קריפטוס, מעין קרן סל, פתוחה עכשיו למשקיעים
חיים נוי 24/01/18 |  צפיות: 2305
קרן קריפטוס, מעין קרן סל, פתוחה עכשיו למשקיעים

הקרן הראשונה שעוקבת באופן פסיבי אחרי מדד המטבעות הקריפטוגרפיים CCI30

צוג, שווייץ, 23 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE):

קרן קריפטוס מאפשרת למשקיעים לקבל חשיפה למטבעות קריפטוגרפיים עם סיכון מופחת בסביבה מאוסדרת.

קרן קריפטוס היא היצירה של צוות של אקדמאים, אנליסטים כמותיים ומומחים לניירות ערך מובילים שבסיסם בצוג, שווייץ. היא מיועדת לעקוב באופן פסיבי אחרי המדד CCI30 (www.cci30.com), אינדיקטור של השווי של מטבעות קריפטוגרפיים ומדד הייחוס של המגזר.

קרלו שבולה, אחד ממנהלי הקרן, אומר: "קרן קריפטוס נוצרה בתחילה כאמצעי להשקעות פרטיות. קניתי לראשונה ביטקוין ב-2011, וכשהשווי שלו נעשה משמעותי, רציתי להתגוון למטבעות קריפטוגרפיים אחרים עם גישה מדעית קפדנית. שום אופציה מתאימה לא הייתה קיימת, אז יצרתי קרן משלי". קרן קריפטוס היא גם תגובה גם לביקוש גדול מצד משקיעים: "היא מגשרת על הפער בין המערכת הפיננסית המסורתית ומגזר המטבעות הקריפטוגרפיים. משקיעים צריכים להשתתף בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים דרך גורם מאוסדר, שלא היה קיים עד עכשיו".

קרן קריפטוס היא קרן הסל (ETF) המאוסדרת היחידה שמציעה אסטרטגיית השקעה של מעקב פסיבי אחרי מדד של מטבעות קריפטוגרפיים ולא גובה עמלות ביצועים.

מדד CCI30 מאפשר יצירת תיק מאוזן שממקסם תשואות תוך מזעור הסיכון והתנודתיות. הקרן משכפלת את מדד CCI30 באופן פסיבי על ידי השקעה ברכיבים של המדד (30 המטבעות הקריפטוגרפיים עם שווי השוק הגדול ביותר).

ההשתתפות בקרן מחייבת השקעה מינימלית של 100,000 דולר. בגלל דמי הניהול השנתיים של הקרן, רק 0.99%, ואפס עמלות ביצועים זאת הקרן הכי זולה במגזר בהפרש גדול.

"אף משקיע בודד לא יכול באופן מציאותי להיות בעלים של מטבעות קריפטוגרפיים רבים באופן ישיר. זה מצריך זמן וניסיון לקנות 30 מטבעות קריפטוגרפיים שונים ולשמור על תיק מאוזן. יש גם דרישות טכניות ואבטחה שרק מבנה מקצועי ייעודי יכול לעמוד בהן", אומר שבולה. "באמצעות קרן קריפטוס, כל אחד יכול לקבל חשיפה למטבעות הקריפטוגרפיים העיקריים תוך הקטנת התנודתיות של ההשקעה".

הפעלת קרן מדד מצריכה מגוון של מיומנויות פיננסיות וכמותיות, יחד עם פעילות ניירות ערך ברמה עולמית. שלושה שותפים הקימו את קרן קריפטוס ואחראים על הניהול שלה:

  • איגורריבין, פרופסור למתמטיקה באוניברסיטת טמפל ופרופסור רגיוס בסנט אנדרוז, אחדהמתמטיקאים הכי מכובדים בעולם. הוא זוכה להערכה בגלל הכישורים שלו בהצטלבותשל המתמטיקה והפיננסים, ואחראי על המחקר והבסיס התיאורטי של קרן קריפטוס.
  • קרלושבולה, ספק מוערך של שירותי ייעוץ משפטי ופיננסי, כלכלן ומשקיע. שבולה אחראיעל הארגון של הקרן.
  • ג'ףזורן, מומחה לניירות ערך גלובליים. זורן, בעבר עוזר צבאי של נשיא ארה"בשהיה אחראי על נשיאת ה"פוטבול" הגרעיני, מייעץ עכשיו לממשלותולחברות על אבטחת סייבר וזיהוי וניטרול איומים. הוא אחראי לכל היבטי הביטחוןשל הקרן.

בייקר טילי, חברת ראיית חשבון גלובלית עם מלוא השירותים, היא המבקרת שמונתה לקרן. טריידנט טרסט, אחת החברות המובילות בעולם, היא המנהלת הבלתי תלויה.

"אין מיתאם בין המטבעות הקריפטוגרפיים וסוגי נכסים אחרים", אומר פרופסור ריבין. "לכן קרן קריפטוס היא האמצעי המושלם להוספת גיוון לתיק. אפשר גם לראות בקרן אמצעי בטוח לאחסון הון. דמי הניהול הנמוכים שלה הופכים אתה לאופציה מעשית עבור מי שרוצה להשאיר את כספו מחוץ למערכת הבנקאית המסורתית, אבל להרוויח מהיתרונות של גורם מאוסדר ורמת הביטחון הגבוהה שמעניק המבנה שלה".

הפעילות התחילה עם הון של 12 מיליון דולר ומשקיעים מוסדיים כבר התחייבו על 100 מיליון דולר נוספים.

משקיעים מקצועיים שמעוניינים להשתתף בקרן קריפטוס יכולים לקבל מידע נוסף באתר www.thecryptosfund.com.

אנשי קשר

Cryptos Fund
Carlo Scevola, +41.445.853.445
[email protected]

מקור: Cryptos Fund

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180123005128/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI