דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סטרייטקאסט מכירה בקרדינליטי "בין 10 שכדאי לעקוב אחריהן ב-2018"
סטרייטקאסט מכירה בקרדינליטי "בין 10 שכדאי לעקוב אחריהן ב-2018"
חיים נוי 25/02/18 |  צפיות: 2415
סטרייטקאסט מכירה בקרדינליטי "בין 10 שכדאי לעקוב אחריהן ב-2018"

קרדינליטי נבחרה כחברה "בין 10 שכדאי לעקוב אחריהן" על ידי חברת הניתוחים בתעשייה סטרייטקאסט | פרוסט אנד סאליבן

גילפורד, אנגליה, 25 בפברואר 2018, (BUSINESS WIRE) :

בדוח החדש שלה "שינוי דיגיטלי משמעו כלים חדשים בשביל העסק" -- חלק מהזרם פעילות גלובלית, תיאום, ניתוח נתונים ומונטיזציה (ODAM) -- סטרייטקאסט מכירה בגישה החדשה של קרדינליטי לגבי עיבוד נתוני עתק כדי לספק יישומים כגון חוויית משתמש, בינה תפעולית, ניתוח רשתות, ניהול נטישת לקוחות ובינת שיווק.

סטרייטקאסט זיהתה שהפלטפורמה CARDINALITY Perception מקבצת כמויות גדולות של נתונים ממקורות ספקי פתרונות ענן מרובים כדי לתת מענה לקבוצה גדלה של צורכי ניתוח נתונים מצוותי עבודה אופרטיביים שונים והעסק הרחב. היא גם עושה זאת בקיצבי בליעה ורמות אחסון שבעבר נחשבו לא מעשיים.

"הפלטפורמה, שמשתמשת בעקרונות תכנון שקשורים למיקרו שירותים ולרכיבי פתרונות במכולות, היא התקדמות גדולה במתן מענה לצרכים של ניתוח נתוני ספקי פתרונות ענן במחיר שפלטפורמות שהוגדרו קודם לכן לא יכלו לגעת בו", אמר קרל ווייטלוק, מנהל אסטרטגיית ה-ODAM הגלובלית של סטרייטקאסט. "התעשייה צריכה דרכים להפוך נתונים לחכמים במחירים שהיא יכולה להרשות לעצמה".

סטיבן בווקר, מנכ"ל ומייסד שותף של קרדינליטי, אמר: "אנחנו משתמשים בשילוב הייחודי שלנו - מומחיות בתקשורת ובמדע הנתונים - כדי לאפשר לספקי פתרונות ענן לנצל את הטכנולוגיות הפתוחות הכי חדישות כדי להניע שינוי דיגיטלי. אנחנו באמת נרגשים לקבל הכרה מארגון כמו סטרייטקאסט | פרוסט אנד סאליבן על היותנו חדשנים וכאלה שכדאי לעקוב אחרינו. נהיה בכנס המובייל העולמי בברצלונה השנה, אז בואו לבקר אותנו באולם 7, דוכן C23".

אודות קרדינליטי

קרדינליטי היא חברת ניתוח שזכתה בפרסים שמשנה לגמרי את הגישה של נותן שירותים לעיבוד נתוני עתק. CARDINALITY Perception הוא פתרון ניתוח חדשני שכבר הוכח בסדר גודל כלל ארצי אצל מפעילי רשתות סלולר כמו טלפוניקה בריטניה, אחת מהתקנות ה-Hadoop הגדולות ביותר באירופה, ואפשר גם להתקין אותו כמכשיר למקרה שימוש בודד במרכז הנתונים שלכם או בענן. המטה של קרדינליטי נמצא בבריטניה, עם מרכזי מו"פ בפולין וסרביה, ומשרדים אזוריים במכסיקו וירדן.

למידע בקרו באתר cardinality.co.uk או פנו לכתובת [email protected].

אודות סטרייטקאסט | פרוסט אנד סאליבן

סטרייטקאסט משתמשת בתמהיל של מחקרים במינוי והתקשרויות ייעוץ מותאם אישית כדי לספק ידע ונקודת מבט שאפשר להשיג רק באמצעות שנים של התנסות בעולם האמיתי בתעשייה שבה לקוחות הם משתפי פעולה. השותפים של היום הם המתחרים של מחר וזריזות וגמישות וחדשנות הן יסודות חשובים להצלחה.

אנשי קשר

CARDINALITY
Steve Bowker
+447511429164
[email protected]

מקור: CARDINALITY

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180223005307/en

ההודעה לעיתונות  מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI