דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים גרנדסטרים ואסביס המזרח התיכון מודיעות על שותפות
גרנדסטרים ואסביס המזרח התיכון מודיעות על שותפות
חיים נוי 06/03/18 |  צפיות: 2151
גרנדסטרים ואסביס המזרח התיכון מודיעות על שותפות

התיק המלא של פתרונות תקשורת ורשתות של גרנדסטרים זמין עכשיו מאסביס במזרח התיכון

בוסטון ודובאי, איחוד האמירויות, 5 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE):

גרנדסטרים, Grandstream Networks, Inc., שמחברת את העולם מאז 2002 באמצעות פתרונות תקשורת מאוחדת SIP שזכו בפרסים, ו-ASBIS Group, אחת מהמפיצות המובילות של פתרונות טכנולוגיות תקשורת ומידע במזרח התיכון, הודיעו היום על שותפות חדשה. במסגרת השותפות הזאת, התיק המלא של פתרונות הקול, וידאו, נתונים, ניידות ורשתות של גרנדסטרים זמין עכשיו באמצעות אסביס גרופ. משלבי מערכות, מתקינים ומשווקים ברחבי המזרח התיכון יכולים עכשיו לרכוש את כל תיק המוצרים שזכו בפרסים של גרנדסטרים ישירות מאסביס גרופ.

גרנדסטרים מאמינה שטכנולוגיות תקשורת מתקדמות צריכות להיות פשוטות ונשיגות לעסקים בכל גודל ומתכננת פתרונות כדי לאפשר זאת. החברה, שהוקמה ב-2002, הייתה אחת מהיצרניות הראשונות בעולם של פתרונות SIP ומציעה עכשיו "חנות הכל במקום אחד" לכל צורכי הקול, וידאו, נתונים, ניידות ורשתות -- ולכן אסביס וגרנדסטרים כל כך מתאימות.  גרנדסטרים, בין ארבע היצרניות הגדולות של נקודות קצה של VoIP, מציעה גם תיק מלא של מוצרים שזכו בפרסים, כולל ויעוד וידאו, WiFi, מרכזיות IP, שערי VoIP, מתאמים לטלפונים אנלוגיים, מערכות גישה לדלתות ועוד. סדרת GWN של WiFi APs ונתבים החדשה שלה, שכוללת טכנולוגיית בקרים מובנית, עושה גלים בכל תעשיית הרשתות. המוצרים של גרנדסטרים זכו להכרה בכל העולם בזכות האיכות, האמינות והחדשנות שלהם.

אסביס גרופ היא מומחית בהפצת טכנולוגיות תקשורת ומידע. היא מפיצה ציוד תקשורת ורשתות באיכות גבוהה ללקוחות קמעונאיים, תאגידיים ועסקים קטנים עד בינוניים, וגם פתרונות מחשוב שלמים לארגונים ומשלבי מערכות. אסביס עובדת עם כמה מהמותגים הגלובליים הכי בולטים ומציעה כמעט 30 שנה של מומחיות, כי נוסדה ב-1990. החברה משלבת את המומחיות בינ"ל של ההנהלה שלה עם מומחים ב-21 המשרדים שלה כדי להציע נוכחות מקומית להיכרות מעמיקה עם שוקי המחשוב הצומחים במהירות, כולל דרישות תרבות, שפה ומשפטיות. מאז 2008 אסביס רשומה למסחר בבורסה של ורשה (WSE) בסימול ASB.

"אנחנו שמחים להרחיב את הנוכחות של גרנדסטרים במזרח התיכון באמצעות השותפות הזאת עם אסביס גרופ", אמר דייוויד לי, מנכ"ל גרנדסטרים. "אסביס מתאימה באופן מושלם לגרנדסטרים כי הם שותפים לערך שלנו לספק פתרונות טכנולוגיים שלמים שמוקפים בשירותי ערך מוסף המאפשרים למשלבים שלהם להפיק את המכסימום מכל התקנה. אנחנו מצפים לשתפות ארוכה ומועילה עם אסביס עוד שנים רבות".

"גרנדסטרים היא מובילה גלובלית שמספקת פתרונות מעולים בתחומי הקול, נתונים, וידאו ואבטחה ב-IP", אמר הישאם טנטאווי, סגן נשיא, המזרח התיכון וצפון אפריקה, אסביס המזרח התיכון. "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם גרנדסטרים כדי לספק מוצרים שזכו לשבחים עולמיים לשוק האזורי. כמפיץ עם שם טוב מאוד במזרח התיכון, אנחנו מצפים לעבוד באופן קרוב עם סביבת השותפים הנרחבת שלנו כדי לעזור להם על ידי הצעת תמיכת מכירות ואיפשור לתיק של גרנדסטרים. יחד עם שותפינו, הלקוחות של גרנדסטרים יכולים לצפות לערך מוסף לא עוררין במוצרים שלנו".

אודות גרנדסטרים נטוורקס

Grandstream Networks, Inc. מחברת את העולם מאז 2002 באמצעות מוצרי ופתרונות תקשורת מאוחדת SIP שמאפשרים לעסקים להיות יותר יצרניים מאי פעם. הפתרונות שזכו בפרסים שלנו משרתים עסקים קטנים ובינוניים ושווקים ארגוניים וזכו להכרה ברחבי העולם בזכות האיכות, האמינות והחדשנות שלהם. הפתרונות של גרנדסטרים מורידים את עלויות התקשורת, מגבירים את הגנת האבטחה ומשפרים את היצרניות. המוצרים מבוססי SIP בתקנים פתוחים שלה מציעים יכולת פעולה הדדית רחבה בכל התעשייה, יחד עם פונקציות וגמישות שאין כמותן. למידע נוסף, בקרו באתר www.grandstream.com או התחברו איתנו באמצעות פייסבוק, לינקדאין ו-טוויטר.

אודות אסביס גרופ

ASBIS Enterprises, שהוקמה לפני יותר משלושה עשורים, התפתחה מחיל אל חיל בתחום ההפצה. האסטרטגיה של החברה מבטיחה שהתמקדות ייעודית ניתנת לכל מותג מבחינת השקעה בערוצים, פיתוח עסקי, הדרכה, שיווק, אירועים, תוכניות תמריצים ודברים רבים נוספים. המפיצה מחויבת לשפר את השותפויות עם מוכרי ערך מוסף וספקים מסורתיים במדינות באזור. יש לה תיק מגוון של מותגי על של יצרני רכיבים, הדפסה ופתרונות. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.asbisme.ae/.

אנשי קשר

איש קשר של גרנדסטרים
Phil Bowers, 1-617-566-9300
[email protected]
או
איש קשר של אסביס גרופ
Hesham Tantawi, +971 50 795 1886
סגן נשיא המזרח התיכון וצפון אפריקה
[email protected]

מקור: Grandstream Networks, Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180303005011/en

ההודעה לעיתונות  מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI