דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מענק של $570,000 מהתוכנית היוקרתית Eurostars לפיתוח מדפסת תלת מימדית עם יכולת דבקוק לייזר
מענק של $570,000 מהתוכנית היוקרתית Eurostars לפיתוח מדפסת תלת מימדית עם יכולת דבקוק לייזר
חיים נוי 12/03/18 |  צפיות: 2279

מענק של $570,000 מהתוכנית היוקרתית Eurostars לפיתוח מדפסת תלת מימדית עם יכולת דבקוק לייזר

מגדל העמק, ישראל / ACCESSWIRE / 12 במרץ 2018 /:

פיוי ננו סל PV Nano Cell, Ltd. (OTCQB: PVNNF) ("PV Nano Cell" או "החברה"), יצרנית חדשנית של דיו דיגיטלי מוליך שמתאים גם להדפסה תלת מימדית, הודיעה היום שטכנולוגיית SicrysTM הקניינית שלה, דיו כסף מוליך ננומטרי חד גבישי, תשמש בפרויקט SINTERINK, שקיבל $570,000 מתוכנית Eurostars ל-2018.

הפרויקט, לפיתוח מדפסת תלת מימדית עם יכולת דבקוק לייזר, יבוצע יחד עם מומחים שהם מובילים עולמיים בתחום הלייזר: המכון למחקר וטכנולוגיה הלאס (FORTH), יולמביה טכנולוגיות מתקדמות ווקטור טכנולוגיות.

מנהל העסקים הראשי של PV Nano Cell ד"ר פרננדו דה לה וגה אמר: "להבטיח מענק מו"פ כיום זה מאוד מוגבל ותחרותי ושיעור ההצלחה נמוך למדי. הבחירה בנו למענק הזה היא מתן תוקף נוסף למעמד המוביל שלנו ביישום של הדפסה דיגיטלית ביישומי ייצור המוני. ד"ר  דה לה וגה המשיך: "אנחנו בטוחים שהדיו שלנו Sicrys יוביל את המהפכה באלקטרוניקה מודפסת תלת מימדית ויאפשר המצאות חדשות, אלקטרוניקה מותאמת ספציפית וגמישה וגם מכשירים יותר דקים וקלי משקל -- הפרויקט הזה יוסיף יכולות ייחודיות לטכנולוגיות שלנו ולקבלה הגדלה שלהן בשוק".

ב-FORTH, ראש קבוצת ה-ULMNP (מיקרו וננו עיבוד באמצעות לייזר מאוד מהיר) של IESL (www.iesl.forth.gr/ULMNP) ד"ר עמנואל סטראטאקיס אמר: "הפרויקט נמצא בחזית הטכנולוגיה שקשורה לפוטוניקה ואלקטרוניקה תלת מימדית גמישה מודפסת. מעבדת ה-ULMNP ב-FORTH היא קבוצת מומחים עם הכרה גלובלית בפיתוח של תהליכי לייזר מתקדמים של חומרים ובמיוחד דבקוק לייזר של ננו דיו, ויש בה מדענים מאוד מיומנים כדי לבצע בהצלחה את המשימות המוצעות של פרויקט SINTERINK".

מנהל חברת יולמביה ג'ון סיברידיס אמר: "המומחיות שלנו בתכנון ושילוב של מכשירים אופטו אלקטרוניים תיושם בפרויקט הזה כדי לפתח מערכת בקרה ממוזערת עבור ראש הדבקוק האוטומטי שיותקן באופן חלק במדפסות של דיג'יפלקס. אנו נרגשים מהתוצאות של פרויקט זה כי הוא יחולל מהפכה בענף האלקטרוניקה המודפסת התלת מימדית ויאפשר ליולמביה לצבור אמינות ולהבטיח נתח שוק בטכנולוגיה הצומחת במהירות שתוביל את עתיד האלקטרוניקה".

המנהל של וקטור טכנולוגיות פנגיוטיס וובונאס אמר: "המומחיות שלנו בייצור מכשירים אופטו אלקטרוניים תיושם בפרויקט הזה כדי לבצע את השילוב של ראש הדבקוק, נפתח מודול ממוזער שיכיל את דיודת הלייזר המדבקקת עם מערכת הקירור האקטיבית או הפסיבית שלה וכל האופטיקה הקבועה והנעה המתאימה".

PV Nano Cell, Ltd.

PV Nano Cell פיתחה סוגי דיו מוליכים חדשניים לשימוש ביישומי אלקטרוניקה מודפסת ותאים סולריים פוטו- וולטאים. הדיו SicrysTM של PV Nano Cell הוא דיו כסף מוליך ננומטרי חד גבישי שמספק ביצועים משופרים. SicrysTM גם זמין בצורה מבוססת נחושת, שמספקת את כל התכונות והיתרונות של המוצר עם יעילות עלויות משופרת. הדיו המוליך SicrysTM משמש בכל העולם במגוון של יישומי הדפסת הזרקת דיו, כולל תאים פוטו- וולטאים, לוחות מעגלים מודפסים, אנטנות, חיישנים, מסכי מגע ויישומים אחרים. בנוסף, PV Nano הרחיבה את היכולות שלה שכוללות עכשיו מדפסת ייחודית משולבת ליצירת אבות טיפוס, תכנון ומו"פ עם הרכישה לאחרונה של דיג'יפלקס. למידע נוסף, בקרו באתר www.PVNanoCell.com.

המכון למחקר וטכנולוגיה הלאס (FORTH) (https://www.forth.gr/)

המכון למחקר וטכנולוגיה הלאס (FORTH), שהוקם ב-1983, הוא אחד ממרכזי המחקר הגדולים ביותר ביוון עם אמצעים מאוד מאורגנים, אנשים מאוד מוכשרים ומוניטין כמכון מחקר ברמה העליונה בכל העולם. FORTH הוא מכון המחקר המוביל בלייזר באירופה.

יולמביה טכנולוגיות מתקדמות (https://eulambia.com)

יולמביה התפצלה מהמעבדה לתקשורת אופטית וטכנולוגיות פוטוניקה של האוניברסיטה של אתונה, יוון. יולמביה משלבת את המיטב משתי דיסציפלינות, פוטוניקה ואלקטרוניקה. החזון של החברה שלנו הוא להעלות רעיונות לשלב הבא ולהציע שירותים ומוצרים באיכות גבוהה ללקוחותינו.

וקטור טכנולוגיות (https://www.vectortechnologies.gr/index.php?language=en)

חברה יוונית גדולה ומובילה, ספקית של מכשירי מדידה ומערכות הייטק שמתמחה במכירה, שיווק, תמיכה טכנית ושירות אחרי המכירה. מתמקדת באלקטרוניקה, RF, סיבים אופטיים, אלקטרו אופטיקה ותחומים אחרים.

אודות Eurostars (https://www.eurostars-eureka.eu/)

Eurostars היא תוכנית משותפת שתומכת בעסקים קטנים ובינוניים שמבצעים מו"פ. היא ממומנת במשותף על ידי התקציבים הלאומיים של 36 מדינות Eurostars ועל ידי האיחוד האירופי באמצעות Horizon 2020. Eurostars מתמרצת פרויקטי מחקר וחדשנות עם שיתוף פעולה בינ"ל שימוסחרו במהירות. השתתפות בפרויקט של Eurostars יכולה להיות דרכון לצמיחה, עוד חדשנות, פתח לשווקים גלובליים חדשים והצלחה עסקית גדולה יותר.

מידע צופה פני עתיד:

הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד. המילים או המשפטים "יהיה", "יאפשר", "מתכוונת", "כנראה יגרום", "צפויים", "יימשך", "צפוי", "הערכה", "תחזית" או ביטויים דומים מיועדים לזהות "מידע צופה פני עתיד". כל המידע המפורט בהודעה לעיתונות זאת, פרט למידע היסטורי ועובדתי, מייצג מידע צופה פני עתיד. זה כולל את כל האמירות על התוכניות, הדעות, ההערכות והציפיות של החברה. האמירות האלה מבוססות על הערכות ותחזיות נוכחיות, שכרוכות בסיכונים ואי ודאויות מסוימים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מאלה שבמידע צופה פני עתיד. הסיכונים ואי ודאויות האלה כוללים עניינים הקשורים לדברים הבאים: טכנולוגיות משתנות במהירות ותקנים מתפתחים בענפי התעשייה שבהם החברה פועלת; היכולת להשיג מימון מספיק כדי להמשיך את הפעילות, לשמור על תזרים מזומנים מספיק, לנצל באופן רווחי עסקים חדשים ולחתום על הסכמים חדשים. לתיאור מפורט יותר של הסיכונים ואי הוודאויות שמשפיעים על PV Nano Cell, אתם מופנים לדוח השנתי האחרון של החברה על גבי טופס 20-F שנמצא ברישומים של הרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). פרט למה שהחוק מחייב אחרת, החברה לא נוטלת על עצמה התחייבות לפרסם בציבור תיקונים כלשהם למידע צופה פני עתיד זה כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך שלו או כדי לשקף את התרחשותם של אירועים בלתי צפויים.

קשרי משקיעים:

Hayden IR
[email protected]
(917) 658-7878

מקור: PV Nano Cell, Ltd.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI