דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הניסוי של חיוב משתמשי דרך בוושינגטון מתחיל לפעול
הניסוי של חיוב משתמשי דרך בוושינגטון מתחיל לפעול
חיים נוי 13/03/18 |  צפיות: 2321
הניסוי של חיוב משתמשי דרך בוושינגטון מתחיל לפעול

איסי לה מולינו, צרפת, 12 במרץ 2018 (GLOBE NEWSWIRE) :

אמוביס, ספקית פתרונות הניידות של חברת ניהול הכבישים המובילה בעולם אברטיס, שמחה להודיע על תחילתו של פרויקט הניסוי WARUC (חיוב משתמשי דרך בוושינגטון).

במשך 12 חודשים, מתנדבים ישתתפו בניסוי כדי לחוות את החלפת מס הדלק בחיוב לפי מרחק נסיעה. הנהגים ידמו תשלום עבור המרחק שהם נוסעים במקום כמות שהדלק שהם קונים. התוצאות של הניסוי הזה שיארך שנה יעזרו לעצב את מדיניות מימון התחבורה  העתידי של המדינה.

אמוביס גאה לקחת חלק ביוזמה הזאת שמטרתה לחקור דרכים חדשות לספק הכנסות בנות קיימא בתחבורה כדי לתחזק תשתיות כבישים קריטיות בארה"ב. הפרויקט המלהיב הזה מדגים את ההיסטוריה הארוכה של אמוביס בפרויקטים של חיוב על שימוש בדרכים בארה"ב, שבה החברה מעורבת בניסוי החיוב על שימוש בדרכים של אורגון (wwww.myorego.org) וגם בפרויקטים דומים באירופה. אמוביס מחויבת לחדשנות מתמדת בהגיית פתרונות חכמים של ניידות מבוססת דרכים.

פתרון ניידות מבוסס ענן

בנוסף להתקנת פתרון עורפי מתארח בענן, אמוביס מספקת מכשירי רישום נסועה וניתוח בתוך הרכב (OBD-II)וטכנולוגיות של יישומים לטלפונים חכמים, הודות לשותפות שלה עם Automatic®.

Automatic® היא מובילה מסן פרנסיסקו בחיבור כל מכונית בכביש לאינטרנט והעצמת נהגים בידע על עצמם ועל המכוניות שלהם. באמצעות השותפות האסטרטגית הזאת, אמוביס מובילה את הדרך בהצגת מוצר צרכני מסחרי זמין מהמדף ושימוש בו לפתרון של חיוב משתמשי דרך.

האתגר של נהגים מחוץ למדינה

כמו בכל תוכנית חיוב בדרכים שבסיסה מדינתי, נהגים מחוץ למדינה מציבים לרשויות הדרכים המדינתיות אתגר מבחינת ציות ואכיפת הכנסות.

אחד מיעדי המפתח של WARUC הוא בדיוק זה -- לנסות חיוב בתחומי שיפוט רבים על ידי הסתמכות על יכולות המודעות למקום של מכשירי רישום הנסועה שברכב. החיובים המדומים המיושמים בנסיעות של המשתתפים שונים בהתאם למקום של כל מייל נסיעה שנרשם. כל זה מושג תוך שמירה קפדנית על הנחיות פרטיות והגנה על נתונים שקובעת המדינה.

אודות WARUC (www.waroadusagecharge.org)

מדינת וושינגטון בודקת RUC (חיוב משתמשי דרך) שבו נהגים מדמים תשלום עבור מרחק שנסעו במקום כמויות דלק שקנו. שיטות שונות של דיווח על נסועה ייבחנו בניסוי הזה.

מטרת הניסוי היא לחקור דרכים חדשות לממן את התחזוקה של דרכים משום שהמדינות עומדות בפני הכנסות מבוססות מס דלק שקטנות במהירות.

בספטמבר 2017, בעקבות מכרז תחרותי, אמוביס נבחרה לספק פתרון RUC מוכן להפעלה לתמיכה בפרויקט ניסוי ה-RUC של נציבות התחבורה של מדינת וושינגטון.

אודות אמוביס

אמוביס מתמקדת בשמירת הדרכים בתנועה באמצעות פתרונות ניידות חכמים מבוססי אגרה. עם יותר מ-600 עובדים ברחבי העולם, החברה מפעילה כמה מתשתיות גביית האגרות עם הזרימה החופשית הגדולות בעולם בבריטניה, אירלנד, ארה"ב וקנדה.

בנוסף לזכייה בפרויקט WA RUC ב-2017, אמוביס השיקה בהצלחה את גביית האגרה האלקטרונית לחלוטין השנייה של בריטניה ליד ליברפול (www.merseyflw.co.uk) באוקטובר האחרון. החברה בבעלות מלאה של אברטיס (www.abertis.com), מובילת השוק הבינ"ל בניהול כבישי אגרה, המנהלת יותר מ-5,300 מייל (8,600 ק"מ) של כבישים עם קיבולת ואיכות גבוהות ב-15 מדינות באירופה, האמריקות ואסיה.

www.emovis.com
איש קשר למדיה: Benoît ROSSI
[email protected]

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/a36cf3b5-7286-4328-9c6c-4da005563877

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI