דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אוונטי תקשורת ואיזוטרופיק סיסטמס יפתחו מסוף שמתקין את עצמו כדי להרחיב שווקים בבריטניה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה
אוונטי תקשורת ואיזוטרופיק סיסטמס יפתחו מסוף שמתקין את עצמו כדי להרחיב שווקים בבריטניה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה
חיים נוי 15/03/18 |  צפיות: 2099
אוונטי תקשורת ואיזוטרופיק סיסטמס יפתחו מסוף שמתקין את עצמו כדי להרחיב שווקים בבריטניה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה

טכנולוגיית מסופים ומחירים משבשים יתמכו בפריסה מהירה יותר

לונדון, 14 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE):

אוונטי, Avanti Communications Group plc ("אוונטי"), מפעילת לוויינים מובילה המספקת שירותי תקשורת נתונים לוויינית Ka-band בבריטניה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, יצרה שותפות עם איזוטרופיק סיסטמס, הספקית של מסופי הלוויינים מהדור הבא, כדי לפתח מסופי סריקה אלקטרוניים לגמרי שמתקינים את עצמם.

השותפות היא סימן לביטחון של אוונטי שהטכנולוגיה האופטית שגורמת לשינויים תפתח שווקים פוטנציאליים חדשים עם מחירים משבשים ותשפר מגוון של פתרונות ניידות שספקי שירות יכולים לספק באופן גמיש למשתמשים צרכניים, ממשלתיים וארגוניים.

איזוטרופיק סיסטמס תתאים את המסופים ספציפית לדרישות של אוונטי עם התמקדות מיוחדת ברוחב פס מיידי מוביל בשוק עם עקיבה חלקה באמצעות קרניים מרובות וגם מחירים נמוכים יותר משמעותית. הטכנולוגיה החדשנית גם תעניק לאוונטי יכולת לספק שירותי פס רחב נייחים שצורכים 90 אחוז פחות חשמל עם ביצועים ואמינות מאוד גבוהים. אב-טיפוס פועל צפוי בתחילת 2019 וייצור בהיקף מלא עד אמצע 2020.

גרהם פיטרס, המנהל הכללי של פתרונות ממשלתיים, אוונטי תקשורת, אמר: "אנחנו שמחים ליצור שותפות עם איזוטרופיק סיסטמס כדי להוביל את הענף שלנו ביצירת הזדמנויות שוק חדשות ומתן מענה להן על בסיס הטכנולוגיה המשבשת והחדשנית הזאת. אוונטי מתמקדת בהספקת קישוריות עם קצב העברה גבוה משתלמת כדי לשרת את לקוחותינו באירופה, המזרח התיכון ואפריקה".

"הביקוש לפס רחב גדל בכל יום בכל העולם, ומפעילי לוויינים כמו אוונטי ממשיכים לבנות את הסביבה שלהם כדי לספק שירותי HTS לשווקים שלא מקבלים מספיק שירות", אמר ג'ון פינלי, מייסד ומנכ"ל איזוטרופיק סיסטמס. "היכולות הטכניות הייחודיות שלנו והמחירים המשבשים מאפשרים לאוונטי לשחרר את הביקוש הסמוי לקיבולת HTS על ידי מגזרים שצריכים חסם כניסה הרבה יותר נמוך מבחינת הוצאה הונית אבל בלי להתפשר על הביצועים הצפויים. הזכייה באמון של מפעילת לוויינים ותיקה מחזקת את החזון שלנו לספק את הביקוש לשירותי נתונים, ניידות ופס רחב לווייניים על ידי צמצום משמעותי של העלות בהשוואה למסופים קרקעיים קיימים והפיכתם להרבה יותר פשוטים לפריסה".

אודות אוונטי תקשורת

אוונטי מחברת אנשים בכל מקום שהם נמצאים -- בבית שלהם, בעסק, במימשל ובמכשירים ניידים.

באמצעות צי הלוויינים HYLAS ושותפים ב-118 מדינות, הרשת מספקת שירות אינטרנט שנמצא בכל מקום לרבע מאוכלוסיית העולם. אוונטי מספקת את רמת האיכות והגמישות שמחפשים לקוחות התקשורת התובעניים ביותר.

אוונטי היא הנכנסת הראשונה לתחום של תקשורת נתונים באמצעות לוויינים עם קצב העברה גבוה ב-EMEA. יש לה זכויות למקטעי חלל ולספקטרום Ka-band לנצח שמכסה שוק קצה של יותר מ-1.7 מיליארד אנשים.

www.avantiplc.com

אודות איזוטרופיק סיסטמס

איזוטרופיק סיסטמס מפתחת את המסוף עם קצב העברה גבוה, משולב במלואו, עם צריכת חשמל נמוכה, רוחב פס גדול ושירותים מרובים הראשון בעולם שמיועד לתמוך בתעשיית הלוויינים כדי "להגיע מעבר" לשווקים המסורתיים ולרכוש לקוחות חדשים באמצעות חבילה מלאה של שירותי קצב העברה גבוה. צוות מומחי התעשייה והמדענים של החברה פיתח כמה דברים חלוציים בתכנון של מסופי לוויין.

www.isotropicsystems.com

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20180314005621/en/

אנשי קשר

Avanti
Chris Georgeson
[email protected]
או
Isotropic
[email protected]

מקור: Avanti Communications

ההודעה לעיתונות  מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI