דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ארקטורוס טרפיוטיקס מפרסמת הודעה בנוגע לעיתוי של האסיפה הכללית שלא מן המניין של בעלי המניות
ארקטורוס טרפיוטיקס מפרסמת הודעה בנוגע לעיתוי של האסיפה הכללית שלא מן המניין של בעלי המניות
חיים נוי 09/04/18 |  צפיות: 2125
ארקטורוס טרפיוטיקס מפרסמת הודעה בנוגע לעיתוי של האסיפה הכללית שלא מן המניין של בעלי המניות

דחייה בגלל ההתמקדות של ג'וזף פיין בקידום סדר היום האישי שלו על חשבון בעלי המניות של ארקטורוס

סן דייגו, 8 באפריל 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

ארקטורוס טרפיוטיקס בע"מ, (NASDAQ:ARCT), חברת תרופות RNA מובילה, הודיעה היום שלפי המלצת הוועדה האקזקוטיבית של מועצת המנהלים, מועצת המנהלים של ארקטורוס אישרה לדחות את האסיפה הכללית שלא מן המניין של בעלי המניות ("האסיפה") שנועד קודם לכן ל-7 במאי 2018.

בקבלת ההחלטה הזאת, מועצת המנהלים הביאה בחשבון, בין היתר, את אי הוודאות בנוגע לסדר היום של האסיפה בגלל עתירה שהגיש לאחרונה ג'וזף א. פיינס, לשעבר נשיא ומנכ"ל ארקטורוס, לבית המשפט בישראל כדי לדרוש שינויים בהצעות שיובאו להצבעה באסיפה.  מועצת המנהלים גם הביאה בחשבון את אי הוודאות בנוגע לנחיצות של ההצעה שקשורה למבקר החיצוני של הדוחות הכספיים של החברה לשנת 2017. שני מקורות אי הוודאות האלה הם תוצאה ישירה של המעשים של פיין שממשיכים לפגוע בבעלי המניות של ארקטורוס.

פיין באופן בלתי מוסבר חיכה כמעט שלושה שבועות אחרי שסדר היום של האסיפה פורסם כדי לפנות לבית המשפט כדי לנסות לשנות את סדר היום של האסיפה הכללית שלא מהמניין, שפיין דרש את קיומה. זאת עוד דוגמה למאמצים של פיין לשבש את התנופה החיובית של החברה שמסכנים את היוזמות המתקיימות שלנו להגדיל ערך לבעלי המניות.

בנוסף, אי הוודאות בנוגע לחברת הביקורת לא הייתה קיימת אם פיין ושותפיו היו מצביעים באופן הגיוני באסיפה שלא מן המניין של ארקטורוס בפברואר, במקום להצביע בכוונה בניגוד לאינטרסים של כל בעלי המניות האחרים ובניגוד לאופן שפיין הצביע על ההצעה בתפקידו כדירקטור. הוועדה האקזקוטיבית של מועצת המנהלים מתכוונת לקבוע מועד חדש לאסיפה כשתוכל לתת לבעלי המניות ודאות בנוגע לסדר היום של האסיפה.

כפי שצוין קודם, מתקיימת חקירה לגבי המעשים של פיין וגם לגבי הרקע של המינויים שהציע.

בניגוד למלחמה הנקמנית של אינטרסים עצמיים והפרעות מצד פיין, הוועדה האקזקוטיבית מחויבת לעשות את מה שצריך כדי להגן על ארקטורוס ועל האינטרסים של כל בעלי המניות שלה ובעלי עניין אחרים. כפי שמעידות הפעולות לאחרונה לפטר את פיין עם סיבה והמאמצים המתמשכים לגרום לפיין לשאת באחריות על המלחמה חסרת האחריות והמשבשת שלו, הוועדה האקזקוטיבית מחויבת להבטיח נשיאה באחריות של ההנהלה, השגחה וביצוע מוצלח של האסטרטגיה של ארקטורוס.

אם ישלמשקיעים שאלות, התקשרו בבקשה עם החברה שעוסקת בייפוי כוח מטעם ארקטורוס:


MORROW
SODALI


509 Madison Avenue
Suite 1608
New York, NY 10022

Stockholders Call Toll Free: (800) 662-5200
E-mail: [email protected]

אודות ארקטורוס טרפיוטיקס בע"מ

ארקטורוס טרפיוטיקס בע"מ (NASDAQ:ARCT), שהוקמה ב-2013 ובסיסה בסן דייגו, היא חברת תרופות RNA עם טכנולוגיות מאפשרות - כימיה UNA Oligomer ושחרור עם תיווך ליפידים LUNARTM. צנרת הפיתוח המגוונת של טיפולי RNA של ארקטורוס כוללת תוכניות שעוסקות במחלות נדירות, דלקת כבד מסוג B, מחלת הכבד השומני הלא-אלכוהולית (NASH), סיסטיק פיברוזיס וחיסונים. פלטפורמות ריפוי ה-RNA המגוונות של ארקטורוס ניתנות ליישום בסוגים רבים של תרופות RNA כולל RNA מתערב קטן, RNA שליח, רפליקון RNA, RNA חד-גדילי משלים, מיקרו RNA וריפוי באמצעות עריכת גנים. לארקטורוס יש בבעלותה שחרור עם תיווך ליפידים LUNAR וטכנולוגיית UNA כולל UNA Oligomers, שמכוסים על ידי תיק הפטנטים הנרחב שלה (120 פטנטים ובקשות לפטנטים, שניתנו בארה"ב, אירופה, יפן, סין ומדינות אחרות).

אפשר להשתמש בטכנולוגיית UNA הקניינית של ארקטורוס כדי להתמקד בגנים פרטניים בגנום האנושי, וגם בגנים של נגיפים ומינים אחרים למטרות ריפוי. המחויבות של ארקטורוס לפתח טיפולי RNA  חדשניים הובילה לשותפויות עם Janssen Pharmaceuticals, Inc., חלק מחברות התרופות Janssen של Johnson & Johnson, Ultragenyx Pharmaceutical, Inc., Takeda Pharmaceutical Company Limited, Synthetic Genomics Inc., CureVac AG ו-Cystic Fibrosis Foundation Therapeutics Inc.. למידע נוסף, בקרו באתר www.ArcturusRx.com, שהתוכן שלו לא מוכלל כאן על דרך ההפניה.

מידע נוסף והיכן למצוא אותו

בקשר לאסיפה, במועד שבו תיקרא שוב (אחרי הדחייה), ארקטורוס תמסור לבעלי המניות הרשומים שלה מסמך מקדים שמתאר את המקום והמועד של האסיפה ומידע לוגיסטי אחר שקשור אליה ואת ההצעה שיצביעו עליה באסיפה, יחד עם כרטיס ייפוי כוח לבן המאפשר להם למסור את הצבעתם על ההצעה הזאת. ארקטורוס תספק עותקים של המסמך המקדים וכרטיס ייפוי הכוח הלבן לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), בדוח של מנפיק פרטי זר על גבי טופס 6-K, שאפשר להשיג חינם באתר של SEC בכתובת www.sec.gov ויהיה זמין באתר של ארקטורוס בכתובת http://ir.arcturusrx.com/. בעלי מניות של החברה נקראים בתוקף לקרוא את המסמך המקדים הזה, כרטיס ייפוי הכוח הלבן הנלווה ואת כל המסמכים האחרים שמוגשים ל-SEC בתשומת לב ובשלמותם כשיהיו זמינים כי הם כוללים מידע חשוב.

אפשר לצפות בטקסט המלא של ההחלטות המוצעות לאסיפה, יחד עם הטופס של כרטיס ייפוי הכוח הלבן אחרי ההפצה לבעלי המניות של ארקטורוס גם במשרד הרשום של ארקטורוס, אצל מיתר ליקורניק גבע לשם טל, דרך אבא הלל 16, רמת גן, ישראל 5250608, קומה 12, מיום ראשון עד חמישי (פרט לחגים) מ-10:00 עד 17:00 (שעון ישראל). מספר הטלפון של ארקטורוס במשרד הרשום שלה הוא +972-3-610-3157.

מידע צופה פני עתיד

ההודעה לעיתונות הזאת עשויה לכלול "מידע צופה פני עתיד" שמעורבים בו סיכונים ואי ודאויות ניכרים למטרות נמל המבטחים כאמור בחוק Private Securities Litigation Reform Act של 1995. כל האמירות פרט לאמירות של עובדות היסטוריות, הכלולות בהודעה לעיתונות הזאת בנוגע לאסטרטגיה, פעילות עתידית, שיתופי פעולה, מצב פיננסי עתידי, סיכויים, תוכניות ומטרות של ההנהלה הן מידע צופה פני עתיד. דוגמאות לאמירות כאלה יכולות לכלול אך לא רק אמירות שקשורות לציפיות בנוגע לקביעת מועד חדש לאסיפה. ייתכן שארקטורוס בפועל לא תשיג את התוכניות, תממש את הכוונות או תענה על הציפיות או התחזיות שנמסרות במידע צופה פני עתיד כלשהו ואין לבטוח בביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד זה. כל האמירות האלה מבוססות על הציפיות הנוכחיות של ההנהלה ומעורבים בהן סיכונים ואי ודאויות. התוצאות והביצועים בפועל יכולים להיות שונים מהותית מאלה שחזויים במידע צופה פני עתיד כלשהו.

המידע צופה פני עתיד שכלול בהודעה לעיתונות זאת או משתמע ממנה כפוף לסיכונים ואי ודאויות אחרים, כולל אלה שנדונים תחת הכותרת "גורמי סיכון" בדוח השנתי של ארקטורוס (לשעבר אלקוברה בע"מ) על גבי טופס 20-F עבור השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016 והוגש ל-SEC ב-28 באפריל 2017 ומסמכים אחרים שהוגשו או סופקו ל-SEC. פרט למה שהחוק מחייב אחרת, ארקטורוס מתנערת מכל כוונה או התחייבות לעדכן או לשנות כל מידע צופה פני עתיד, שנכון רק לתאריך שפורסם, בין אם כתוצאה של מידע חדש, אירועים או נסיבות עתידיים או מסיבה אחרת.

אנשי קשר למדיה
Arcturus Therapeutics
(858) 900-2660
[email protected]

Andrew Brimmer / Trevor Gibbons / Joseph Sala
Joele Frank, Wilkinson Brimmer Katcher
(212) 355-4449

אנשי קשר למשקיעים
Michael Wood
LifeSci Advisors LLC
(646) 597-6979
[email protected]

Mike Verrechia
Morrow Sodali, LLC
(212) 300-2476
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI