דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ניוסטאר מודיעה על NetProtect: פתרון הגנה מפני מניעת שירות מבוזרת בחיבור ישיר
ניוסטאר מודיעה על NetProtect: פתרון הגנה מפני מניעת שירות מבוזרת בחיבור ישיר
חיים נוי 13/04/18 |  צפיות: 2245
ניוסטאר מודיעה על NetProtect: פתרון הגנה מפני מניעת שירות מבוזרת בחיבור ישיר

אלטרנטיבה חזקה לתעלות GRE או VPN מספקת חיבור יותר מאובטח להעברת נתונים

לונדון, 12 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE):

ניוסטאר, Inc. (NYSE: NSR) ,Neustar®, ספקית אמינה ניטרלית של שירותי מידע בזמן אמת, הודיעה היום על תחילת ההפצה של Neustar NetProtectTM, פתרון הגנה מפני מניעת שירות מבוזרת (DDoS) בחיבור ישיר שזמין עכשיו ב-61 מרכזי נתונים שנמצאים בעשר מדינות. כהשלמה ל-Neustar SiteProtect NG®, פתרון הפחתת DDoS שמגן מפני התקפות של יישומי אינטרנט, הרשת של NetProtect ממוקמת אסטרטגית ישירות בתוך מרכזי נתונים כדי לתת מענה ולהפחית או למנוע לגמרי את הבעיות של השהיה, מורכבות ואנומליות אחרות שבדרך כלל קשורות למערכות המנהרות הוותיקות של כמיסת ניתוב גנרית (GRE) ורשתות וירטואליות פרטיות (VPN).

NetProtect, שנוצר במיוחד בשביל הדרישות של רשתות תובעניות ומתקדמות שדורשות תמיכה מעבר לשירותי פרוקסי או VPN בסיסיים, מתמקד בהעברת נתונים רגישים במהירות באופן מאובטח. הביצור האסטרטגי על ידי ניוסטאר של סביבת מרכז נתונים גדולה יחד עם התכנון והיישום על ידי ניוסטאר של הפתרון החדש NetProtect מפחיתים את מורכבות המערכת. פישוט כזה של המערכת הציג באופן מסורתי קושי טכני בגלל הצורך לרבד רשתות על גבי רשתות פיזיות כדי להעביר נתונים בין אתרים מרובים.

"טכנולוגיות ההגנה מפני DDoS משתפרות כל הזמן וכתוצאה מכך ניוסטאר מתמקדת ביצירת פתרונות שמספקים ללקוחותינו תשתית מאובטחת שבנויה על בסיס של יציבות, עמידות וביצועים שאין כמותם", אמר בארט לאיון, מנהל כללי, הגנה מפני DDoS, ניוסטאר. "אני מאוד אופטימי לגבי ההתפתחות של DDoS, וללא ספק החיבור הישיר לרשתות הגנה במקום ניתוב דרך מנהרות יהפוך לנורמה. זה יאפשר יותר אבטחה והגנה פחות פולשנית כדי להפחית התקפות באופן עקבי ויעיל, בלי להכניס תנודתיות מיותרת".

שלא כמו שירותי המנהרות הוותיקים, NetProtect לא מצריך תוכנה או חומרה נוספת כדי להעביר נתונים בין רשתות. על ידי חיבור ישירות בתוך מרכז הנתונים, NetProtect מבטל הכנסה של נקודות כניסה נוספות מיותרות ברשת ומבטל את הסיכון הקשור שיכול להוביל להגדלת התעבורה הזדונית או לשבש או לסבך את היכולת של הלקוח להגדיר את מדיניות הניתוב שלו. וכן, על ידי הפחתת הרגישות לשונויות ופגיעויות שנובעות מחציית אתרים חיצוניים, ניוסטאר יכול להפחית בעיות קשורות כגון ההשהיה והפרגמנטציה של חיבור הרשת.

עם תוכניות להתרחב ל-14 מדינות ויותר מ-80 מרכזי נתונים בששת החודשים הבאים, הפתרון NetProtect יהיה אחד משירותי ההגנה נגד DDoS בחיבור ישיר הכי חזקים ותמיד פועלים בענף. אין כמו NetProtect ביכולת שלו לחבר יישומי רשתות קריטיים ישירות על גבי אמצעים גלובליים כדי לספק הגנה מתקדמת על פני כל יישום. מידע נוסף על Neustar SiteProtect NG או NetProtect אפשר למצוא באתר security.neustar.

אודות פתרונות האבטחה של ניוסטאר

פתרונות האבטחה של ניוסטאר מגינים מפני איומי רשת, מודיעים למשתמשים על נקודות תורפה פוטנציאליות ברשת, מאיצים את הביצועים של נכסים מקוונים ומנטרים את הביצועים של אתרי המשתמש באמצעות שירותים ומוצרים רבים. שירות ההגנה מפני DDoS המוביל בענף SiteProtect NG של ניוסטאר מבטיח כיסוי רב שכבתי מלא בזמן התקפה. השירות UltraDNS של ניוסטאר מנהל 10% מכל תעבורת האינטרנט, מנתב יותר מטריליון שאילתות בחודש ומספק זמן פעולה תקינה מוביל בענף עם זמינות של 100%. בינת ה-IP של ניוסטאר היא המקור המהימן לנתוני החלטות IP ב-99.99% מכתובות ה-IP הניתנות לניתוב בעולם. קרוב לעשרים שנות המומחיות שאין כמותה של ניוסטאר מבטיחות שהלקוחות שלנו מוגנים וממוטבים בזמן הפעילות העסקית הרגילה וכאשר מתרחשים אירועים לא רצויים. השירותים שלנו מבטיחים שקישוריות הרשת של לקוחותינו מוגנת וממוטבת בין אם במשבר או כאשר העסקים כרגיל. רבים מהמותגים הגדולים ביותר בעולם סומכים על ניוסטאר שהמערכות הקריטיות שלהם ימשיכו לפעול.

אודות ניוסטאר

ניוסטאר בע"מ היא ספקית שירותי מידע גלובלית מובילה שמניעה את העולם המחובר קדימה באמצעות יישוב זהויות הוליסטי אמין. בהיותה החברה היחידה שיכולה להבין מי נמצא בצד השני של כל אינטראקציה, המותגים הגדולים של העולם סומכים על ניוסטאר שתפתח את העסק שלהם ותגן עליו באמצעות ההבנה הכי מלאה איך לחבר אנשים, מקומות ודברים. השילוב של מערכת הזהויות הייחודית, מדויקת ובזמן אמת של ניוסטאר ופתרונות זרימת העבודה מבוססי הענן שלנו מאפשרים ללקוחותינו לקבל החלטות מדויקות, בעלות ערך ושאפשר לפעול לפיהן בתחומי השיווק, הסיכונים, מיחשוב/ אבטחה, רשתות ותפעול. למידע נוסף, בקרו באתר https://www.home.neustar.

אנשי קשר

קשר למדיה:
Hannah Lock
Hotwire for Neustar
[email protected]

מקור: Neustar

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת: http://www.businesswire.com/news/home/20180412005554/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI