דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים המייסד של ארקטורוס טרפיוטיקס מאוכזב מהניסיון הנואש של מועצת המנהלים לדחות את האסיפה ולמנוע נשיאה באחריות כלפי בעלי המניות
המייסד של ארקטורוס טרפיוטיקס מאוכזב מהניסיון הנואש של מועצת המנהלים לדחות את האסיפה ולמנוע נשיאה באחריות כלפי בעלי המניות
חיים נוי 15/04/18 |  צפיות: 2371
המייסד של ארקטורוס טרפיוטיקס מאוכזב מהניסיון הנואש של מועצת המנהלים לדחות את האסיפה ולמנוע נשיאה באחריות כלפי בעלי המניות
  • נחוץ שינוי במועצת המנהלים של ארקטורוס בדחיפות כדי לשפראת ביצועי החברה.
  • החלטת מועצת המנהלים לדחות באופן בלתי מוגבל את השינויהבלתי נמנע היא מעשה ברור של התבצרות
  • התמיכה העצומה במועמדים של מר פיין מצביעה על כך שהשינוימחויב, חיובי ובלתי נמנע

סן דייגו, קליפורניה, 13 באפריל 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

ג'וזף פיין, המייסד ובעל המניות הגדול ביותר של ארקטורוס טרפיוטיקס בע"מ, (NASDAQ:ARCT) ("ארקטורוס"), הבעלים של בערך 13.7% של המניות המונפקות שלא נפרעו, קורא למועצת המנהלים של ארקטורוס ("מועצת המנהלים") לקיים את האסיפה הכללית שלא מן המניין של בעלי המניות ("האסיפה") ללא עיכוב נוסף וכפי שהיא מחויבת לפי החוק.

ב-12 בפברואר 2018 מר פיין הגיש בקשה רשמית שתתקיים אסיפת בעלי מניות לשם ריענון החברה באמצעות מועצת מנהלים חדשה של מועמדים מוכשרים מאוד, בלתי תלויים ומנוסים. לפי החוק הישראלי שחל, מועצת המנהלים הנוכחית של ארקטורוס חייבת לכבד את הבקשה של מר פיין על ידי קביעת תאריך לאסיפה וכינוס אסיפה זאת בתוך מסגרת זמן מוגדרת בבירור. במקום לנהוג לפי החוק, מועצת המנהלים התעלמה מהמועדים האחרונים הרלבנטיים ובסופו של דבר הודיעה על כוונתה לקיים את האסיפה ב-7 במאי 2018 - כמעט חודש שלם אחרי שנתבקשה לעשות זאת.

תוך זלזול בוטה בבעלי המניות של ארקטורוס, מועצת המנהלים ניסתה להוסיף החלטות חדשות לסדר היום של האסיפה - שייתנו לה חופש פעולה להמשיך לדחות את האסיפה. מר פיין פנה לבית המשפט בנושא חשוב זה בשם כל בעלי המניות.

למרבה ההפתעה, תוך הפרת חובתה החוקית והפגנת זלזול מוחלט בזכויות וברצונות של בעלי המניות של ארקטורוס, מועצת המנהלים בחרה לדחות את האסיפה שוב - הפעם באופן בלתי מוגבל.

במיוחד, ביום העסקים האחרון לפני היום הקובע, מועצת המנהלים החליטה לדחות את האסיפה באופן בלתי מוגבל - בתירוץ המיתמם שהעתירה של מר פיין להסיר את ההחלטה הלא חוקית שלה יוצרת אי ודאות. להיפך, העתירה של מר פיין תיצור את הוודאות בחברה שבעלי המניות מבקשים.

"דחיית האסיפה באופן בלתי מוגבל היא ניסיון ראוי לגנאי מצד מועצת המנהלים להגביל את הזכות היסודית של בעלי המניות לכנס אסיפה מיוחדת והצביע בשם המניות שלהם", אמר מר פיין. "באופן עקבי עם מעשיהם בחודשים האחרונים, חברי מועצת המנהלים הפגינו זלזול מוחלט בחובות היסודיות שלהם כלפי בעלי המניות של ארקטורוס כשהם ממשיכים לבזבז משאבים של החברה בניסיון להתבצר. בהתעלמות מהרצון שלא משתמע לשתי פנים של בעלי המניות ובהסחת הדעת של החברה ועובדיה מביצוע תוכנית העבודה שלה, המעשים של מועצת המנהלים ממשיכים לבזבז משאבים ולשחוק ערך".

מר פיין שוקל את כל האפשרויות המשפטיות כדי להבטיח שהאסיפה תתקיים מוקדם ככל האפשר.

מאז ה-1 בפברואר 2018, מועצת המנהלים הנוכחית הקדישה  הרבה משאבים ומרץ להיאחזות בעמדתה, בזמן ששווי המניות של ארקטורוס ירד בסכום מיצרפי של בערך 25 מיליון דולר: מחירי המניות צנחו מ-$7.66 ל-$5.16 -- קיטון של 32%. באסיפת בעלי המניות ב-26 בפברואר 2018, רוב מאוחד הביע את זעמו והצביע נגד הכיוון של מועצת המנהלים - שליחת מסר ברור שמועצת המנהלים כבר לא נהנית מאמון בעלי המניות. אבל במקום לכבד את רצון בוחריה, מועצת המנהלים התחילה במסע של הסחת דעת המונית עם האשמות חסרות ערך ולא הוגנות נגד מר פיין ומנסה עכשיו לדחות את האסיפה שהיא חייבת לקיים.

"במקום להתמודד עם הבעיה של צניחת מחיר המניה שלנו, מועצת המנהלים מוציאה סכומי כסף גדולים על יוצרי ספינים ועורכי דין בניסיון להכתים את המוניטין שלי בבניית ערך לבעלי המניות", אמר פיין. "ההחלטות הבלתי יציבות לטווח הקצר שראינו לאחרונה גורמות לי לחשוש מאוד שמועצת המנהלים הזאת לא מחויבת לחזון וההצלחה של החברה בטווח הארוך. החזון שלי פשוט -- החזרת היכולת, הענווה, השקיפות והחיוביות למועצת המנהלים ויצירת חברה מדהימה".

הנהגה מחודשת לארקטורוס טובה יותר

למרות המעשים של מועצת המנהלים בחודשים האחרונים, מר פיין עדיין מאוד בטוח שעם ההנהגה הנכונה, ימיה הטובים ביותר של ארקטורוס לפניה. מהקמתה ב-2013 ועד ינואר 2018, היה לארקטורוס צוות מנצח עם תוכנית שתוגמלה על ידי השוק. עכשיו מר פיין ממליץ על רשימה למועצת המנהלים שכוללת מועמדים מנוסים עם כישורים מרשימים ומוניטין ללא רבב שנחוצים כדי להניע את ארקטורוס קדימה לחברה של מיליארדי דולרים.

"לא עוד עיכובים. הגיע הזמן שמועצת המנהלים תפסיק את מסעות ההשמצה הלא הוגנים שלה ואת מנגנוני ההגנה נגד בעלי המניות ותאפשר לרצון של בעלי המניות של ארקטורוס לקבוע את הכיוון העתידי של החברה שלהם", הוסיף פיין.

יועצים

ADVISORS
Kingsdale Advisors פועלת כיועצת בעלי המניות ותקשורת למר פיין.

למידע נוסף:

איאן רוברטסון

סגן נשיא ביצועי

אסטרטגיית תקשורת

Kingsdale Advisors

ישיר: 646-651-1640

סלולרי: 647-621-2646

דואל: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI