דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות שלה בפורטוגל באמצעות CNA - Curado, Nogueira & Associados
אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות שלה בפורטוגל באמצעות CNA - Curado, Nogueira & Associados
חיים נוי 21/04/18 |  צפיות: 2311
אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות שלה בפורטוגל באמצעות CNA - Curado, Nogueira & Associados

סן פרנסיסקו, 19 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות שלה בפורטוגל באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם CNA - Curado, Nogueira & Associados (CNA), חברת עורכי דין שנמצאת בפורטו. התוספת של CNA כחברת שיתוף פעולה של אנדרסן גלובל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה באירופה.

בראש הצוות של CNA עומדות השותפות המייסדות לואיזה קוראדו, טרזה נוגיירה וקרלה מליאו, שהקימו את החברה ב-2005. "אנו מכירות בכך שאנדרסן גלובל שותפה לאותה מחויבות שלנו לשקיפות, אחריות ושירות הטוב מסוגו ללקוחות, ולא רק שהערכים האלה עולים בקנה אחד עם אלה שלנו, אנחנו גם מעריכות את העבודה עם אנשי מקצוע שחושבים כמונו ומבינות את היתרונות שלה ללקוחות שלנו", אמרה טרזה. "בנוסף, אנחנו נרגשות להיות חלק מחברת מיסים ועריכת דין שפועלת בכל העולם".

היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC  מרק וורסאץ הוסיף: "הצוות ב-CNA הוא התאמה מושלמת לארגון שלנו ולואיזה, טרזה וקרלה מביאות איתן את הניסיון והערכים  שממשיכים למלא תפקיד משמעותי בהתפתחות שלנו כמודל של שירותים מקצועיים חלקים. התוספת של CNA משלימה את הפרקטיקה הקיימת שלנו בליסבון ומספקת מקום נוסף בחצי האי האיברי כשבכוונתו להרחיב את הפרקטיקה שלנו בחלק זה של העולם".

החברה תמשיך לספק שירותי עריכת דין, מקומיים וזרים, בטווח רחב של תחומי פרקטיקה כולל דיני עסקים וחברות, מיזוגים ורכישות, דיני עבודה, דיני  מיסים, ליטיגציה של מיסים, דיני קניין רוחני, בוררות ומשפט ציבורי. CNA מתמחה במגוון של מגזרים, כגון רכב, מים ופסולת, אלקטרוניקה ומחשוב, אנרגיה וסביבה, נדלן ותיירות, בריאות, אופנה, תחבורה ולוגיסטיקה ומזון ומשקאות.

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2014 על ידי החֶבְרה  החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-91 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר

Andersen Tax
Shereen Ameri, 650-289-5742

מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180419005042/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI