דף הבית בידור ופנאי תיאטרון ביקורת: מרוב אהבה ערב שירי יוסי בנאי - מופע הבידור המשובח של העונה- ערב מקסים ומופלא - בית צבי
ביקורת: מרוב אהבה ערב שירי יוסי בנאי - מופע הבידור המשובח של העונה- ערב מקסים ומופלא - בית צבי
חיים נוי 06/05/18 |  צפיות: 3373

ביקורת: מרוב אהבה ערב שירי יוסי בנאי - מופע הבידור המשובח של העונה- ערב מקסים ומופלא - בית צבי

מאת חיים נוי

מופע הבידור והזמר המשובח של העונה הוא כנראה "מרוב אהבה", ערב שירים ומערכונים של יוסי בנאי. נבחרת של שחקני בית צבי ברמת גן מגישים  בתיאטרון רמת גן פנינה מוזיקלית המשובצת במיטב היצירה השנונה והאהובה של מי שנחשב לאחד מחשובי האמנים והיוצרים הישראלים. עידו רוזנברג הופקד על הבימוי והעריכה והתוצאה היא ערב מרגש, נוסטלגי ובעיקר שזור בנעימות המוכרות ובמילים החמות והייחודיות , שאותן ביצע או כתב יוסי בנאי.

יוסי בנאי הצטיין בקול מחוספס ועמוק שהשאיר חותם מרשים בשטח המוזיקה והתרבות. הוא עסק במגוון רחב של תחומי יצירה בהם הטביע חותמו המיוחד ועל כך זכה בשעתו להוקרה והיה חתן פרס ישראל ויקיר פסטיבל ישראל.

בנוסף להיותו שחקן מחונן ולכותב מערכונים לדורות של בדרנים ובין היתר לגשש החיוור, היה בנאי זמר נשמה שביצע ממיטב הקלאסיקה העברית והבינלאומית בהגשה בימתית ייחודית.

הוא זכור בין השאר בביצועים המרגשים שלו עם יונה עטרי ורבקה מיכאלי וגם חלק מאותם נכסי צאן ברזל של הבידור הישראלי, משובצים בערב המוקדש לו.

השיר ספירת מלאי של יוסי בנאי ונעמי שמר, בביצוע ספיר באומוול והלהקה, מבוצע במימיקה נהדרת ובתנועה רבת חן. השיר "יש כאלה שאומרים" מבוצע על ידי סתיו בן יוסף,ליאור בן יהודה, יעל דובר,גבריאלה שטרנפלד, שחקניות מדהימות המחופשות לקשישות והן מבצעות את התפקיד באורח מקסים.

יוסי ויונה הזכורים לטוב מבוצעים בידי איתי שלו וסהר שורצברג בצורה מצוינת ולצלילי ריקוד הצ'רלסטון.

המערכון יש חור בדלי שוב מעלה חיוך על השפתיים בביצוע מרענן של  נוי קלימן ופז כלפון.

השיר אני גרה מול המים מבוצע בידי נופר אליהו, ליאור בן יהודה וסתיו בן יוסף.

שיר נפלא נוסף הוא "איך את נראית" שירו של שארל אזנבור שמבוצע ברוב כשרון בידי ניר לוגסי וגבריאלה שטרנפלד המקסימים.

השיר המופלא אודות מארגו ,במקור של ג'ורג' ברסנס ובתרגום נעמי שמר מבוצע בצורה יפה ביותר על ידי איתי שלו עם נופר אליהו הקסומה והלהקה. ולא נפקד מקומו של מערכון הצ'ופצ'יק של הקומקום בביצוע יפה מאוד, סימון הקטן ועוד שירים מופלאים שלא נס ליחם.

מי שמחזיק את המופע הם כמובן השחקנים הנהדרים.

נופר אליהו, ספיר באומוול, סתיו בן יוסף, הגר אנגל, גבריאלה שטרנפלד, ליאור בן יהודה, נוי קלימן, יעל דובר, הן חיות במה, זמרות ופרפורמיות השולטות ביד רמה ברזי הבמה ויודעות להגיש גם שירים, ברגש ובמקצועיות וגם מערכונים שלא נס ליחם.

נופר אליהו היא זמרת מקצועית משובחת ובעלת קול נהדר. ספיר באומוול היא זמרת מקצועית בעלת מנעד קולי מעולה ויכולת מוזיקלית מופלאה. סתיו בן יוסף היא גם זמרת מעולה וגם שחקנית נפלאה עם יכולות קומיות ומרגשות כאחד- חיית במה. יעל דובר היא גם רקדנית מופלאה וסהר שוורצברג יודעת להגיש קטע ריקוד קסום. הגר אנגל מבצעת את השירים עם יכולת שירה מעולה. גבריאלה שטרנפלד היא זמרת עם נוכחות בימתית מצוינת.

גל בן מויאל, דוד עומר, פז כלפון, ניר לוגסי ואיתי שלו הם פרפורמרים ומצליחים להפגין מנעד ווקלי משובח, משחק קומי ומרגש.

התלבושות שעיצבה מעצבת התלבושות לתיאטרון הבולטת בארץ, נטשה מנטל הן יפיפיות, מחמיאות ומוסיפות ציון לערב המענג הזה.

הבימוי הוא של עידו רוזנברג שהצליח להפיק ערב איכותי ומקצועי ביותר.

דוקי עצמון אחראית להדרכה הקולית שהניבה תוצאות מרשימות.

רועי ואטורי אחראי לתפאורה המינימלית אך הראויה והמוצלחת. מתן פרמינגר עצב את התאורה שהייתה נכונה והאירה כהלכה את המשתתפים וגם את הקהל , לפי הצורך.אלעד דדון מבכירי מעצבי הסאונד בתיאטרון הצליח להפיק מוזיקה וקולות מרשימים

טולה דמארי עצבה את התנועה המופלאה והיפה.

רמי אוסרווסר אחראי לעיבודים ולניהול המוזיקלי המעולים.

התזמורת הייתה מעולה וניצחו עליו לסירוגין מורן מיזליס ואסף מידן. .

המופע "מרוב אהבה" הוא מענג ומבדר, אחד המופעים הטובים ביותר המועלים העונה על במותינו. בזכות להקת השחקנים הכישרוניים והמופלאים, המופע הוא ערב מהנה ביותר וראוי מאוד להנצחת זכרו של יוסי בנאי, ששיריו וביצועיו מלווים וילוו אותנו שנים רבות.

הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים,חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

צלם - יוסי צבקר


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI