דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב בקנדה
אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב בקנדה
חיים נוי 18/05/18 |  צפיות: 2489
אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב בקנדה

סן פרנסיסקו, 17 במאי 2018, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב בקנדה כשהשותפים ואנשי המקצוע ב-W.L. Dueck & Co. LLP הצטרפו לצוות הקיים של אנדרסן טקס בקנדה. לאנדרסן גלובל יש עכשיו חברה חברה במונטריאול והיא תוסיף חברה חברה עם נוכחות בוונקובר, קלגרי, ריצ'מונד ואדמונטון כש-W.L. Dueck & Co. LLP, שבראשה השותפים המייסדים וורן דואק וסטיבן פלין, תתחיל לפעול רשמית בשם אנדרסן.

"אנחנו נרגשים למסד את הקשר שלנו עם אנדרסן ולשלב את הצוות שלנו בקנדה, שיאפשר לנו לספק שירותי מס חוצי גבולות אמריקנים וקנדיים רחבים יותר", אמר וורן. "אנחנו מחויבים להעניק שירות לקוחות הטוב מסוגו ולהרחיב את ההגעה שלנו ברחבי המדינה והעולם כשאנו פועלים לבנות על הבסיס הקיים בקנדה עם העמיתים שלנו במונטריאול".

כאנדרסן טקס, החברה תמשיך לספק שירותי מס חוצי גבולות לאנשים עשירים, כולל גילוי מרצון על פעילות בחו"ל, ועיזבונות ונאמנויות. לעסקים אנדרסן טקס מספקת שירותי מס להשקעות קנדיות בארה"ב, השקעות אמריקניות בקנדה ורכישות ומיזוגים חוצי גבולות. החברה גם מספקת שירותי הכנת דוחות מס אמריקניים פדרליים ומדינתיים וקנדיים ליחידים ולעסקים.

היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC  מרק וורסאץ אמר: "המשך ההתרחבות בצפון אמריקה והגדלת הנוכחות בכמה מרכזים כלכליים בקנדה מפגינה את המחויבות שלנו להציע שירותים חוצי גבולות חלקים. בנוסף, וורן והצוות שלו מגלמים את התכונות שאנחנו מעריכים באנדרסן כמו שקיפות ואחריות, ואני נרגש שהם מאמצים רשמית את השם אנדרסן".

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-95 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר

Andersen Tax
Shereen Ameri, 650-289-5742

מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20180517005293/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI