דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב במזרח התיכון עם Solutions Bridge בכוויית
אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב במזרח התיכון עם Solutions Bridge בכוויית
חיים נוי 25/05/18 |  צפיות: 2584

אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב במזרח התיכון עם Solutions Bridge בכוויית

סן פרנסיסקו, 24 במאי 2018, (BUSINESS WIRE):

Solutions Bridge, חברת ראיית חשבון ושירותי מזכירות תאגידיים בכוויית סיטי, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל. התוספת של מקום בכוויית מפגינה את הצמיחה של אנדרסן גלובל במזרח התיכון, שהוא שוק חשוב עבור הארגון.

"פרקטיקה חזקה בכוויית חשובה להצלחה שלנו באזור וזאת הזדמנות יוצאת מהכלל להמשיך לספק שירותים הטובים מסוגם בכל העלם", אמר מרק וורסאץ, היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "יש הרבה שינויים במזרח התיכון עכשיו וההתפתחות של חוקי מיסים היא גורם חשוב באזור. התוספת של Solutions Bridge, אחת מחברות ראיית החשבון הגדולות בכוויית, ממצבת אותנו להמשך הזדמנויות להתרחב".

Solutions Bridge, שהוקמה על ידי אנשי מקצוע של אנדרסן בכוויית לשעבר, מנוהלת על ידי השותף פואד אל הוראני. החברה מספקת שירותי ראיית חשבון ושירותי מזכירות תאגידיים ליחידים ולתאגידים במגוון רחב של ענפים.

"הצוות שלנו בכוויית בעל ידע, מחויב לשקיפות ומחויב לענות על הצרכים של לקוחותינו על ידי מתן שירות ופתרונות מהמעלה הראשונה, וגם הזדהינו עם התכונות האלה בצוות של אנדרסן", אמר פואד. "למתן שירותי ראיית חשבון ושירותי מזכירות תאגידיים מעולים יש חשיבות עליונה אצלנו, ואנחנו מצפים לשיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל".

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-96 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר

Andersen Tax
Shereen Ameri, 650-289-5742

מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180524005010/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI