דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ראש השרים של מהרשטרה מבקר במתקן הניסויים של Virgin Hyperloop One כדי לצפות בניסוי חי
ראש השרים של מהרשטרה מבקר במתקן הניסויים של Virgin Hyperloop One כדי לצפות בניסוי חי
חיים נוי 17/06/18 |  צפיות: 2121
ראש השרים של מהרשטרה מבקר במתקן הניסויים של Virgin Hyperloop One כדי לצפות בניסוי חי; חקר ההיתכנות של הקו פונה מומבאי בשלב מתקדם

שרי דבנדרה פדנביס, ראש השרים, צופה בניסוי חי במסלול הניסויים דבלופ של Virgin Hyperloop One

פרויקט ההייפרלופ פונה למומבאי מתקדם למחצית השנייה של חקר ההיתכנות

נורת לאס וגאס, 17 ביוני 2018, (GLOBE NEWSWIRE) :

ראש השרים של מהרשטרה, דבנדרה פדנביס, ונציגים של ממשלת המדינה כולל רשות הפיתוח של האזור העירוני של פונה (PMRDA), ביקרו את Virgin Hyperloop One באתר ניסויי ההייפרלופ בקנה מלא שלה במדבר נבאדה -- על בסיס הסכם המסגרת ההיסטורי שנחתם בפברואר לבניית ההייפרלופ הראשון בהודו. ג'סטין פישנר-וולפסון וניק פוקס השתתפו אף הם, וייצגו את מועצת המנהלים של Virgin Hyperloop One. פרויקט ההייפרלופ פונה מומבאי הגיע עכשיו לנקודת האמצע של חקר ההיתכנות המעמיק, שמתקדם כמתוכנן לקראת סיום בקיץ הזה.

"זה היה דיון מועיל מאוד ונוכל להתחיל לנוע בפרויקט הזה מהר מאוד", אמר שרי  דבנדרה פדנביס, ראש השרים של מהרשטרה.

חקר ההיתכנות יתבסס על הממצאים של חקר הקדם היתכנות שנחתם בנובמבר 2017 בין Virgin Hyperloop One ורשות הפיתוח של האזור העירוני של פונה (PMRDA). צוות חקר ההיתכנות של Virgin Hyperloop One כולל מומחים בעלי שם עולמי מ-Systra, KPMG ו-Turner & Townsend שינתחו ויגדירו את מערך הקו כולל השפעות סביבתיות, ההיבטים הכלכליים והמסחריים של הקו, מסגרת הרגולציה והבטיחות ואסטרטגיות מימון ועלויות למסירת הפרויקט. חלק גדול מרכיבי המערכת של Virgin Hyperloop One צפויים להיות מיוצרים בהודו, בייחוד במהרשטרה -- וליצור משרות היי-טק וייצור חדשות.

קו ההייפרלופ יקשר את מרכז פונה, שדה התעופה הבינ"ל נאבי מומבאי ומומבאי ב-25 דקות, יחבר 26 מיליון איש תוך יצירת מגה אזור משגשג ותחרותי. קו ההייפרלופ לנוסעים ומטענים עם הקיבולת הגבוהה יתמוך בסופו של דבר ב-150 מיליון נסיעות נוסעים בשנה, יחסוך יותר מ-90 מיליון שעות של זמן נסיעה, ויעניק לאזרחים יותר הזדמנויות וניעות חברתית וכלכלית. למערכת ההייפרלופ יהיה גם פוטנציאל להעברה מהירה של מטען על משטחים ומשאות קלים בין נמל מומבאי ופונה, שייצור תשתית חזקה למשלוחים לפי דרישה, שרשראות אספקה ולוגיסטיקה מהדור הבא.

"אני מאוד נרגש לראות את הפרויקט הזה של הייפרלופ פונה מומבאי הופך מחזון למציאות כשמתחיל התכנון המפורט. ההזדמנות היא עצומה -- לחבר 26 מיליון אנשים עם גישה לתשתית שהם יכולים להרשות לעצמם שתשחרר ערך כלכלי וחברתי משמעותי", אמר סר ריצ'רד ברנסון. "זה כבוד לעבוד עם מדינת מהרשטרה ובעלי העניין החשובים שלה, ולהיות שותפים לחזון שלהם לשנות לא רק את התחבורה אלא גם את כלל החברה".

התועלת החברתית כלכלית של הקו פונה מומבאי (חיסכון בזמן, הפחתת פליטות ותאונות, חיסכון בעלויות תפעוליות וכדומה) יכולה להסתכם ב-55 מיליארד דולר (350,000 קרור רופיות) על פני 30 שנות פעילות, לפי חקר קדם-היתכנות ראשוני שחיברה Virgin Hyperloop One. מערכת ההייפרלופ היעילה, החשמלית 100% תשחרר את הגודש החמור בכביש ויכולה להפחית את אפקט החממה בעד 150,000 טון בשנה.

"באופן מסורתי, התחבורה הייתה מאוד משולבת אנכית. עם שפע של כישרון ומיומנות טכנולוגית כאן בהודו, אנחנו מחפשים שותפים מקומיים כדי להגדיל סביבה של שרשרת אספקה משולבת", אמר מנכ"ל Virgin Hyperloop One רוב לויד. "מדינת מהרשטרה ממצבת את עצמה כמוקד של שרשרת אספקה גלובלית חדשה".

הערה לעורכים: לתמונות לעיתונות, b-roll, גיליון עובדות תלחצו כאן. תמונות נוספות של Virgin Hyperloop One נגישות כאן.

אודות About Virgin Hyperloop One

Virgin Hyperloop One היא החברה היחידה בעולם שבנתה מערכת הייפרלופ תפעולית במלואה. לצוות שלנו יש את המומחים המובילים בעולם בהנדסה, טכנולוגיה וביצוע פרויקטים של תחבורה, שפועלים יחד עם שותפים ומשקיעים גלובליים כדי להפוך את ההייפרלופ למציאות, עכשיו. Virgin Hyperloop One נתמכת על ידי משקיעים חשובים, ביניהם, בין היתר:

DP World, Caspian VC Partners, Virgin Group, Sherpa Capital, Abu Dhabi Capital Group, SNCF, GE Ventures, Formation 8, 137 Ventures, WTI

למידע נוסף, בקרו באתר, www.virginhyperloopone.com.

תמונות שנלוות להודעה זאת זמינות בכתובת:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/081774a5-050e-42a8-93de-346f7b3cae23

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/7234a3d5-e1f9-455a-9411-f8c3c1a11e4c

אנשי קשר למדיה

FTI Consulting

Amrit Singh Deo

מנהל כללי - תקשורת אסטרטגית

[email protected]

+919167428242

Virgin Hyperloop One

Ryan Kelly

מנהל השיווק והתקשורת

[email protected]

+1-610-442-1896

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI