דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Melissa ו- Scanovate - שותפות אסטרטגית לניהול זהות ניידת
Melissa ו- Scanovate - שותפות אסטרטגית לניהול זהות ניידת
חיים נוי 25/06/18 |  צפיות: 2096

Melissa ו- Scanovate - שותפות אסטרטגית לניהול זהות ניידת

פלטפורמה דינמית  המכילה את שירותי Melissa לניהול איכות , אימות ותיקוף נתוני לקוח בזמן אמת, עבור תהליכי KYC (הכר את הלקוח) ו- AML (מניעת הלבנת הון)

רמת גן, ישראל וראנצ'ו סנטה מרגריטה, קליפורניה, 20/06/2018 (סוכנות ידיעות GLOBE NEWSWIRE):

Melissa, ספק גלובלי מוביל בתחום אימות ותיקוף מידע מזהה לצרכי עמידה בתנאי רגולציה, הודיעה היום על שותפות אסטרטגית שיצרה עם Scanovate, חברה המספקת פלטפורמה לניהול זהות דיגיטלית ומביאה כלים דינמיים בזמן אמת ליוזמות טכנולוגיות בתחום הציות והרגולציה.

Scanovate מאפשרת לבתי עסק ליצור אינטראקציה עם משתמשי מכשירים ניידים ומציעה ניהול זהויות, צירוף משתמשים חדשים וביצוע פעולות מערכתיות באופן מהיר וחלק. זאת, תוך עמידה בדרישות רגולטוריות כצעד ראשון עבור ניהול סיכונים. טכנולוגיות איכות הנתונים ואבטחת הזהות של Melissa המשולבות בפלטפורמה של Scanovate, מעצימות יחסי אמון, מעניקות פתרונות של ישויות וציות רגולטורי בתחומים של הגנה כנגד הלבנת הון (AML), מניעת הונאה, ואנשים חשופים פוליטית (PEP), כמו גם יישום רגולציות של המשרד לבקרה על נכסים זרים (Office of Foreign Assets Control (OFAC)) וחוק הסודיות של הבנקים (Bank Secrecy Act (BSA)).

הפלטפורמה לניהול זהות דיגיטלית של Scanovate הנה כלי אוטומטי המאפשר לקציני ציות ליעל ולהאיץ תהליכים, המובילים לחסכון פוטנציאלי בעלויות וקיצור זמן בתהליך ההמרה של זמן-לכסף ברחבי הארגון כולו. בעוד שהליך ניהול הרישום וההצטרפות לשירות כלשהו באופן ידני עלול להמשך עד 96 שעות, Scanovate יכולה להשליםהליך זה בתוך שמונה שניות.

"הסינרגיה העומדת בבסיסו של שיתוף פעולה זה באה לידי ביטוי בנוחות למשתמש, אפקטיביות של עלות-תועלת ופריסה מהירה הזמינה למשתמשי הקצה בעולם כולו. כלי ניהול הזהות שלנו כעת, מתרחבים אל מעבר למאמצי "הכר את הלקוח" בתחום וידוא הנתונים, ומיישרים קו עם הטכנולוגיות שפיתחה Scanovate למתן שירותים נוספים, כגון סריקת דרכונים ותיקופם", אמר באד ווקר, סמנכ"ל מכירות ארגונים גדולים ואסטרטגיות, ב- Melissa. "אנו פותרים את הצורך למתן שירות בזמן אמת ומוודאים ציות לרגולציות יחד עם איכות נתונים אקטיבית המאפשרת צפייה היקפית של 360 מעלות בלקוח ".

המערכת של Scanovate כוללת טכנולוגיה של זיהוי אותיות אופטי (OCR), המובחנת בזכות שיעור הדיוק שלה המגיע ל- 99.7 אחוז, שיעור שהוא ייחודי בנוף תחום ה-Onboarding. מנוע זיהוי הפנים הביומטרי שפיתחה  Scanovate מאפשר לבצע קישור בין האדם הנבדק למסמך מזהה באמצעות ווידאו חי של צילום סלפי והשוואה לתמונת המסמך תוך בדיקה של מתארי זיוף   ומאפשר בדרך זו מונגש למשתמשים אמצעי מהיר ובטוח לטיפול בנתונים אישיים ומידע רגיש.

" Scanovate ממציאה מחדש את הדרך בה אנשים שולטים בזהותם, על ידי מהפכה בניהול דינאמי של נכסי זהות", אמר יזהר אריאלי, מנכ"ל Scanovate. "המיזם המשותף שלנו יחד עם Melissa מעניק למוסדות פיננסיים את פתרון האינטואיטיבי והאוטומטי לציות לרגולציות GDPR הניצב בחוד החנית של עולם האימות, הזיהוי והאישור הדיגיטלי".

תוכלו למצוא את כלי הביון הגלובליים של Melissa ושירותי פתרון הזהות שלה, הכר את הלקוח ומניעת הלבנת הון כאן. ליצירת קשר עם חברי צוות הביון הגלובלי של Melissa, אנא בקרו באתר האינטרנט www.melissa.com או התקשרו לטלפון 1-800-MELISSA.

על Melissa

מאז שנת 1985,Melissa  מתמחה  בפתרונות ביון גלובליים המסייעים לארגונים לפתוח גישה אל נתונים מדויקים ליצירה של תצוגת לקוח מלאה יותר. למעלה מ- 10,000 לקוחות ברחבי העולם בתחומים כגון מכירות קמעונאיות, חינוך, שירותי בריאות, ביטוח, כספים וממשל, מסתמכים על Melissa בתחום איכות נתונים בכל רוחב הספקטרום ותוכנת וידוא זהות, כולל תיאום נתונים, תיקוף ושיפור שירותים, להשגת תובנות לקוח קריטיות ולהובלת יחסי לקוח משמעותיים. לקבלת מידע נוסף או להתנסות חינם במוצר, אנא בקרו באתר האינטרנט www.melissa.com או התקשרו לטלפון 1-800-MELISSA (635-4772).

על Scanovate

Scanovate, חברת ניהול הזהות המובילה בעולם, מעניקה פלטפורמת ניהול מקיפה למוסדות פיננסיים. הפלטפורמה מוודאת את היכולת לנהל פעילויות מבוססות רגולציות של זהות עבור כל מוסד פיננסי. Scanovate משתמשת בפלטפורמת עיבוד התמונה וטכנולוגיית זיהוי הפנים אשר פיתחה, לביצוע תהליכי הצטרפות (on boarding) והכר את הלקוח (KYC) בצד הקידמי (front-end) . ובמקביל, מאחורי הקלעים מספקת לאנשי הציות  פלטפורמת צד האחורי (back -end) לניהול תהליכי ציות  וניהול סיכונים. 2 צידי הפתרון מהווים יחד פתרון מקיף  מקצה לקצה. יכולות אלה מפחיתות בצורה משמעותית את הסיכון של נותני שירות ובה בעת מעניקות רמת שביעות רצון גבוהה בקרב הלקוחות. השילוב הייחודי של מערכת גמישה ויציבה בצד הקידמי יחד עם פלטפורמה מקיפה המנטרת ומנהלת את פעילויות הציות הרגולטורי, בצד האחורי הופכת את Scanovate לפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר עבור מוסדות פיננסיים. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו באתר האינטרנט  http://www.scanovate.com/ או כתבו לנו בדוא"ל [email protected].

ג'קי זרבסט

יחסי ציבור  MPowered

Jackie Zerbst
MPowered Public Relations
[email protected]
(714) 998-3448

גרג בראון

סמנכ"ל שיווק

Greg Brown
Vice President, Marketing 
Melissa
[email protected]
(800) 635-4772 x1130

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI