דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קרקנל תביא את המערכות העסקיות שלה לענן באמצעות ERP של דלטק
קרקנל תביא את המערכות העסקיות שלה לענן באמצעות ERP של דלטק
חיים נוי 04/07/18 |  צפיות: 2451
קרקנל תביא את המערכות העסקיות שלה לענן באמצעות ERP של דלטק חברת אדריכלות הנוף, התכנון והתכנון העירוני המובילה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה (MENA) בוחרת ב-ERP של דלטק בענן כדי לשפר את הנראות והיעילות התפעולית בכל העסק

לונדון, אנגליה, 3 ביולי 2018, (GLOBE NEWSWIRE) :

Deltek, הספקית הגלובלית המובילה של תוכנה ארגונית ופתרונות מידע לעסקים מבוססי פרויקטים, הודיעה היום שהיא מקדמת בברכה את חברת אדריכלות הנוף המפורסמת Cracknell לרשת הגלובלית שלה שכוללת יותר מ-23,000 לקוחות, כולל יותר מ-12,000 בענפי הסביבה הבנויה.

מחקר של דלטק מהזמן האחרון מצביע על כך ש-54% מהחברות שמבוססות על פרויקטים במזרח התיכון מתכוונות להשקיע בטכנולוגיות ענן בחמש השנים הבאות, כי הן רוצות להתגבר על קשיים בחיזוי פרויקטים וניתוח מידע בזמן אמת. קרקנל היא בין אלה שמקדימים את המגמה בבחינה מחודשת של תשתית המערכות. האימוץ של תוכנת תכנון המשאבים הארגוניים (ERP) מבוססת הענן של דלטק הוא גורם מאפשר חשוב כדי שהפעילות של קרקנל תשפר את השקיפות ותאפשר עבודה משותפת על פרויקטים בחמשת המשרדים שלה.

באמצעות הזריזות, הגמישות, המדרגיות ואישורי האבטחה החזקים של Amazon Web Services, הפתרון המשולב של דלטק מחבר בין אנשים, תהליכים ומידע בכל העסק. פונקציות הליבה כוללות פיתוח עסקי, תכנון דוחות ודשבורדים של פרויקטים ומשאבים וניהול פיננסי עם הרבה מטבעות וחברות.

"כשאנו מיישמים את אסטרטגיית ההתרחבות המתמשכת שלנו, קריטי עבורנו להשקיע במערכת ERP מבוססת ענן כדי לספק מידע מדויק בזמן אמת לכל הדרגים של העסק בכל המשרדים המפוזרים ג"ג שלנו", אמר פיל אליוט, מנהל הכספים והתפעול של הקבוצה בקרקנל. "אחרי מחקר מקיף שעשינו, אנחנו מאמינים שהרקורד המוכח של דלטק בענף שלנו והפונקציונליות של התוכנה יאפשרו לנו להשיג רמה גבוהה יותר של יעילות תפעולית כוללת ודיווחים בזמן, שבסופו של דבר יספקו תשואה חיובית על ההשקעה".

"הפרדיגמה משתנה בענף הסביבה הבנויה כשחברות מבקשות להשתמש בטכנולוגיה כדי לקדם את הפעילות הפנימית שלהם וכבר לא רק את יכולות התכנון. התיאבון הגדל לטכנולוגיות ענן מראה שחברות מובילות כמו קרקנל מתמקדות יותר ויותר בלהיות גמישות וזריזות, ייעול הניהול והדיווח ולאפשר עבודה משותפת. אתוס החברה של קרקנל להתמקד באיכות, מסירת פרויקטים ומחויבות ללקוחות שלה מראה את כוונתה להמשיך לנוע קדימה ולמטב את העסק", אמר פרגוס גילמור, סגן נשיא ומנהל השיווק של דלטק, בריטניה והאיחוד האירופי.

אודות קרקנל

קרקנל, שהוקמה ב-1987 בבריטניה, השלימה פרויקטים בנויים רבים שנמצאים במזרח התיכון, אירופה, אפריקה ואסיה. ב-28 שנות הפעילות שלה, קרקנל צברה תיק מרשים שמציג רקורד מוכח במגוון רחב של מגזרים, כולל: פרויקטים מסחריים ושימוש מעורב, מלונות ואתרי נופש, פארקי שעשועים, מוזיאונים, בתי חולים, מרכזי כנסים, בתי ספר ואוניברסיטאות, פרויקטים של התחדשות עירונית, פרויקטים של פיתוח מרכזי ערים וקהילות מגורים גדולות.

עם מטה בדובאי וסניפים בלונדון, אבו דאבי, דוחא, מסקט ושנז'ן, דלטק מפגישה מיזוג של אנשים מאוד מוכשרים ונלהבים מתרבויות ומדינות שונות עם רעיונות חדשים ורצון לעשות שינוי בר קיימא בסביבה. www.cracknell.com

אודות דלטק

דלטק היא הספקית הגלובלית המובילה של תוכנה ארגונית ופתרונות מידע לקבלנים ממשלתיים, חברות שירותים מקצועיים ועסקים מבוססי פרויקטים אחרים. במשך עשרות שנים סיפקנו תובנות שאפשר לפעול לפיהן המאפשרות ללקוחותינו לשחרר את הפוטנציאל העסקי שלהם. 23,000 ארגונים ומיליוני משתמשים ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם מסתמכים על דלטק כדי לחקור ולזהות הזדמנויות, לזכות בעסקים חדשים, לגייס ולפתח כישרונות, למטב משאבים, לייעל פעילות ולמסור פרויקטים יותר רווחיים. www.deltek.com

###

Lauran Cacciatori
Deltek
[email protected]
 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI