דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים המכירה של ווסטינגהאוז לברוקפילד הושלמה
המכירה של ווסטינגהאוז לברוקפילד הושלמה
חיים נוי 03/08/18 |  צפיות: 2130
המכירה של ווסטינגהאוז לברוקפילד הושלמה

החברה יוצאת מצ'פטר 11 אחרי שינוי מבני

קרנברי טאונשיפ, פנסילבניה, 1 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE):

Westinghouse Electric Company, המובילה הגלובלית בטכנולוגיה, דלקים ושירותים גרעיניים, הודיעה היום על השלמת המכירה שלה שנמסר עליה בעבר ל-Brookfield Business Partners L.P. (NYSE:BBU) (TSX:BBU.UN) יחד עם שותפים מוסדיים (באופן קיבוצי, "ברוקפילד") ויציאה מצ'פטר 11 כחברה שעברה ארגון מחדש. העסקה שנמסר עליה ב-4 בינואר 2018 נסגרה ונכנסה לתוקף היום.

"הסגירה של העסקה הזאת היא ציון דרך מרגש עבור ווסטינגהאוז כי יצאנו בהצלחה מצ'פטר 11, ואנו ממשיכים לצלוח שינוי משמעותי שממצב אתנו להצלחה בת קיימא ארוכת טווח. עם התמיכה של ברוקפילד, ווסטינגהאוז תמשיך להתבסס על המורשת שלה בהובלת ענף הגרעין. ההתמקדות שלנו היא בחיזוק העסק וניצול הנוכחות הגלובלית שלנו והמצוינות בשירות לקוחות וחדשנות", אמר נשיא ומנכ"ל ווסטינגהאוז חוזה אמטריו גוטיירז.

Westinghouse Electric Company היא חברת האנרגיה הגרעינית החלוצית של העולם וספקית מובילה של מוצרים וטכנולוגיות של תחנות כוח גרעיניות לחברות שירותים ציבוריים ברחבי העולם. ווסטינגהאוז סיפקה את כור מי הליחוץ המסחרי הראשון בעולם ב-1957 בשיפינגספורט, פנסילבניה, ארה"ב. כיום הטכנולוגיה של ווסטינגהאוז היא הבסיס למחצית בערך מתחנות הכוח הגרעיניות שפועלות בעולם.

Brookfield Business Partners היא חברת שירותים עסקיים ותעשייה שמתמקדת בבעלות והפעלה של עסקים באיכות גבוהה שמרוויחים מחסמי כניסה ו/או עלויות ייצור נמוכות. Brookfield Business Partners רשומה בבורסות לניירות ערך של ניו יורק וטורונטו. מידע חשוב עשוי להיות מופץ בלעדית דרך אתר האינטרנט, על המשקיעים לבדוק באתר איך לגשת למידע הזה.

Brookfield Business Partners היא חברת הדגל הרשומה בבורסה לשירותים עסקיים ותעשייה של Brookfield Asset Management Inc. (NYSE:BAM) (TSX:BAM.A) (EURONEXT:BAMA), מנהלת נכסים אלטרנטיביים גלובלית מובילה עם נכסים מנוהלים של בערך 285 מיליארד דולר, מהם בערך 150 מיליארד דולר בארה"ב. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר שלנו בכתובת https://bbu.brookfield.com.

אנשי קשר

Westinghouse Electric Company
Sarah Cassella, +1 412-374-4744
מנהלת, תקשורת חיצונית
Email: [email protected]
www.westinghousenuclear.com

מקור: Westinghouse Electric Company

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180801005918/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI