דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סטארבקס וקבוצת עליבאבא יוצרות שותפות אסטרטגית כדי לשנות את חוויית הלקוח בענף הקפה בסין
סטארבקס וקבוצת עליבאבא יוצרות שותפות אסטרטגית כדי לשנות את חוויית הלקוח בענף הקפה בסין
חיים נוי 05/08/18 |  צפיות: 2150
סטארבקס וקבוצת עליבאבא יוצרות שותפות אסטרטגית כדי לשנות את חוויית הלקוח בענף הקפה בסין
  • בציינן ציון דרך משמעותי לשתי החברות, סטארבקס ועליבאבא ערוכות לאפשר חוויית סטארבקס חלקה באמצעות שותפות שהועמקה.
  • סטארבקס תשתף פעולה בעסקים חשובים בסביבה של עליבאבא, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, כדי לרומם משמעותית את חוויית סטארבקס ללקוחות הסיניים:
    • מודיעה על תוכניות להשתמש בפלטפורמה לפי דרישה של Ele.me כדי להתחיל בפיילוט של שירותי משלוחים בביג'ינג ושנגחאי בספטמבר 2018. תוכנית המשלוחים תורחב ליותר מאלפיים סניפים ב-30 ערים עד סוף 2018.
    • תשתף פעולה עם הסופרמרקטים של Hema כדי ליצור "מטבחי משלוחים של סטארבקס" שתוכננו במיוחד למילוי הזמנות המשלוחים של סטארבקס, שירחיבו עוד את יכולות המשלוחים תוך הבטחת הרמות הגבוהות ביותר של חוויית המקום השלישי של הלקוח בתוך הסניף.
  • החברות ייצרו ביחד סניף סטארבקס וירטואלי חסר תקדים שישלב פלטפורמות מרובות מהסביבות של סטארבקס ועליבאבא, כדי לאפשר לחברים חוויה חלקה ואפילו יותר מותאמת אישית כדי להירשם, לפדות הטבות וליהנות ממגוון גדול של שירותים.

שנגחאי והנגז'ו, סין, 2 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE):

חברת הקפה סטארבקס ("סטארבקס") (NASDAQ: SBUX) ו-Alibaba Group Holding Ltd. ("עליבאבא") (NYSE: BABA) הודיעו היום על שותפות עמוקה ואסטרטגית בשם "קמעונאות חדשה" שתאפשר חוויית סטארבקס חלקה ותשנה את ענף הקפה בסין. תוך שיתוף פעולה עם עסקים חשובים בסביבה של עליבאבא, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, סטארבקס הודיעה על תוכניות לפיילוט של שירותי משלוחים החל מספטמבר 2018, להקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" למילוי הזמנות משלוחים, ולשלב מספר פלטפורמות כדי ליצור ביחד סניף סטארבקס וירטואלי ללא תקדים -- חוויית סטארבקס מקוונת ללא מקבילים ואפילו יותר אישית ללקוחות הסיניים.

ההודעה היא רגע היסטורי כששתי חברות גלובליות איקוניות מתבססות על החוזקות הייחודיות שלהן בקמעונאות וטכנולוגיה כדי לחולל מהפיכה בחוויית הלקוח. תוך שימוש בסביבה של עליבאבא ובתשתית הקמעונאות החדשה, סטארבקס תוכל לאחד יותר חוויית סטארבקס חלקה ללקוחות בין הסניפים שלה והאינטרנט.

"הודות לחוויית הלקוח המרוממת שמעניקים יותר מ-45,000 השותפים שלנו, סטארבקס צומחת ומחדשת מהר יותר בסין מאשר בכל מקום אחר בעולם", אמר קווין ג'ונסון, נשיא ומנהל עסקים ראשי, חברת הקפה סטארבקס. "השותפות הטרנספורמטיבית עם עליבאבא תעצב מחדש את הקמעונאות המודרנית, והיא ציון דרך משמעותי במאמצינו לעלות על הציפית של הצרכנים הסיניים. כדאי לעקוב אחרי סטארבקס סין, ויש לי אמון מלא בצוות שיפיח חיים בחידוש החדש שמאחורי חוויית סטארבקס".

דניאל ז'אנג, מנהל העסקים הראשי של קבוצת עליבאבא, אמר: "סטארבקס היא יותר מיעד לקפה פרימיום ואנחנו שותפים לאותו חזון להיות חלוצים בתרבות וסגנון חיים חדשים של קפה באמצעות חדשנות וטכנולוגיה. עליבאבא שמחה להרחיב את שיתוף הפעולה הקיים שלנו עם סטארבקס על ידי שימוש בתשתית הקמעונאות החדשה שבחוד החנית שלנו ובעוצמה הדיגיטלית כדי לאפשר חוויה ללא תקדים לצרכנים. השותפות הזאת היא שוב עדות להצלחה של אסטרטגיית הקמעונאות החדשה שלנו".

השותפות האסטרטגית היא חלק ממאמץ הקמעונאות החדשה הרחב יותר של עליבאבא, שמיועד להפוך את האופן שבו מנהלים מסחר על ידי שילוב חוויות מקוונות ולא מקוונות. עליבאבא הציגה את הקמעונאות החדשה ב-2016 והיא הפכה מאז לאסטרטגיה שהיא סמל איכות בענף הקמעונאות.

יצירת חוויית הזמנה ומשלוח ללא מקבילים שמופעלת על ידי הסביבה של עליבאבא

שירות משלוחי קפה הטוב בענף באמצעות Ele.me

באמצעות עבודה עם Ele.me, הפלטפורמה למשלוחי מזון לפי דרישה המובילה בסין עם שלושה מיליון משלוחנים רשומים, סטארבקס תתחיל בפיילוט של משלוחים בספטמבר השנה ב-150 סניפים שנמצאים באזורי מסחר חשובים בביג'ינג ושנגחאי עם תוכניות להאיץ ולהרחיב את תוכנית המשלוחים שלה ליותר מאלפיים סניפי סטארבקס ב-30 ערים עד סוף השנה הקלנדרית 2018.

סטארבקס ו-Ele.me עבדו ביחד כדי לפתח תשתית משלוחים ייחודית ומותאמת אישית שנקבעה בקפדנות בכל שלב לאורך הדרך, כולל משלוחנים ייעודיים של Ele.me, זמן מסירה מדויק ומנשאים מותאמים ספציפית. שתי החברות יצרו תוכנית סטארבקס מותאמת מהזמנה למסירה שמקיימת את החוויה והאיכות ללא מקבילים שהלקוחות התרגלו לצפות בסניפים של סטארבקס. באמצעות שותפות המשלוחים הזאת, סטארבקס ו-Ele.me יצרו אמות מידה חדשות של שירות משלוחי קפה הטוב בענף ללקוחות הסיניים.

"ל-Ele.me יש תשתית חזקה של משלוחים לפי הזמנה בסין. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם סטארבקס בהשקת שירותי המשלוחים האמינים האלה כדי למלא את הצרכים של אנשים ולנצל את הפוטנציאל העצום של מגזר המשלוחים. זה ציון דרך חשוב עבור Ele.me כדי להעמיק את העבודה המשותפת שלנו עם רשתות קמעונאיות ולהרחיב עוד את החדירה שלנו במגזר משלוחי המזון", אמר וואנג ליי, מנהל העסקים הראשי של Ele.me.

יכולות מילוי הזמנות ומשלוח ייחודיות באמצעות הסופרמרקטים של Hema

בנוסף, סטארבקס תשתף פעולה עם הסופרמרקטים של Hema ותהיה המותג הקמעונאי הראשון שיקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ייעודיים בסניפים שלה. "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ינצלו את יכולות מילוי ההזמנות והמשלוח הייחודיות של Hema כדי להשלים את המשלוח של משקאות קפה ותה מלאכת יד של סטארבקס שמוצעים באמצעות סניפי סטארבקס קיימים. סטארבקס גם תנצל את התובנות המאוד יעילות של Hema על צרכנים ואת המומחיות הייחודית במילוי הזמנות כדי לחדור יותר ולשרת טוב יותר את הצרכים של יחידים ומשפחות בקהילות ברחבי סין.

האסטרטגיה שבכוונה תחילה הזאת תהווה את הבסיס של תכנון הרשת העתידית של סניפי סטארבקס חדשים, יחד עם סניפי "מטבחי משלוחים של סטארבקס", כדי להרחיב בעתיד את הגודל וטווח ההגעה של שירותי המשלוחים של סטארבקס, ובתוך כך לאפשר לשותפים (העובדים) שלנו לרומם ללקוחות את חוויית המקום השלישי. סטארבקס תפתח "מטבחי משלוחים של סטארבקס" בסופרים נבחרים של Hema בשנגחאי והנגז'ו כבר בספטמבר 2018, עם תוכניות להרחיב את נוכחותה לערים אחרות עם הזמן.

"ללקוחות הסיניים שלנו יש ציפיות גבוהות מהחוויה של סטארבקס ואנחנו גאים להציג חוויית משלוחי פרימיום שמשקפת את אותם שירות ואיכות שהם למדו לאהוב ולצפות מאיתנו בסניפים שלנו - לעולם לא נתפשר", אמרה מנהלת העסקים הראשית של סטארבקס סין, בלינדה וונג. "ויותר חשוב, באמצעות השותפות שלנו עם עליבאבא, אנחנו שוברים את המחסומים הפיזיים והווירטואליים בין הבית, המשרד, הסניף והמרחב הדיגיטלי, הופכים את סין לשוק הראשון של סטארבקס שיעניק חוויית סטארבקס חלקה בכל היבטי החיים של לקוחותינו ומשקפים יותר את הייחודיות והחשיבות האסטרטגית של השוק".

חידושים דיגיטליים משנים את ענף הקמעונאות

יוזמה חשובה במסגרת השותפות היא פיתוח של סניף סטארבקס וירטואלי חלוצי, הראשון מסוגו בסין. במסגרת השותפות הדיגיטלית הזאת עליבאבא תפתח מוקד ניהול מקוון מרכזי, עם יכולות ייחודיות לשלב ולהעניק חוויית סטארבקס עקבית בפלטפורמות דיגיטליות מרובות. החידוש הזה יתעלה על המגבלות המסורתיות של ביקור באמצעות אפליקציה אחת על ידי הענקה ללקוח חוויית סטארבקס דיגיטלית מרוממת ואפילו יותר מותאמת אישית באפליקציה של סטארבקס ובאפליקציות הסלולר שפונות ללקוח של עליבאבא, כולל Taobao, Alipay, Tmall ו-Koubei.

החידוש האחרון הזה יחולל מהפכה במודל המסורתי של מלא מקוון למקוון על ידי הרחבה יעילה של תחום ההגעה של חוויית סטארבקס לתוך ריטואל סגנון החיים היומיומי של הצרכן הסיני, ללא קשר לזמן ולמקום. בין אם בבית או במשרד, בסניף של סטארבקס או באינטרנט, לקוחות סטארבקס יוכלו לגשת וליהנות מחוויית סטארבקס במקום אחד כשהם רוכשים מוצרים באינטרנט, קונים משקה סטארבקס מלאכת יד שיישלח לחבר או שולחים מתנת אהבה של סטארבקס בפלטפורמת נתינת המתנות החברתית Say it with Starbucks. סטארבקס תשלב בהדרגה את פלטפורמת החברות של ההטבות של סטארבקס במערכת המרכזית כדי להשתמש בתובנות על הצרכנים שלה כדי להעניק ללקוחותיה חוויה שבאמת מותאמת אישית, תוך יצירת בסיס חזק לפיתוח העתידי של חוויית סטארבקס הדיגיטלית בסין.

סטארבקס ועליבאבא הן שותפות עסקיות אמינות שחולקות ערכים משותפים ברוח החדשנות ובחתירה הבלתי מתפשרת למצוינות במוצרים ובשירותים. השותפות הזאת שהועמקה היא צעד משמעותי כששתי החברות חוברות יחד כדי לרומם את חוויית הלקוח בסין.

אודות סטארבקס

מאז 1971, חברת הקפה סטארבקס מחויבת להשיג ולקלות באופן אתי קפה ערביקה באיכות גבוהה. כיום, עם סניפים ברחבי העולם, החברה היא הקולה והקמעונאית הראשונה במעלה של סוגי קפה מיוחדים בעולם. באמצעות המחויבות הבלתי מעורערת שלנו למצוינות והעקרונות המנחים שלנו, אנחנו מחיים את חוויית סטארבקס הייחודית עבור כל לקוח בכל ספל. כדי לחלוק את החוויה, בקרו אותנו בבקשה בסניפים שלנו או באינטרנט בכתובת www.starbucks.com או באמצעות חדר החדשות של סטארבקס.

אודות קבוצת עליבאבא

המשימה של קבוצת עליבאבא היא להקל על עשיית עסקים בכל מקום. מטרת החברה היא לבנות את התשתית העתידית של המסחר. החזון שלה הוא שלקוחותיה ייפגשו, יעבדו ויחיו בעליבאבא, ושהיא תהיה חברה שתתקיים לפחות 102 שנים.

אנשי קשר

Starbucks
Media Relations
[email protected]
או
Alibaba Group
Katie Lee, +852 9728 0979
[email protected]
או
Candice Huang, 202-716-7446
[email protected]

מקור: Starbucks Coffee Company

גלריית מולטימדיה חכמה

 

במסיבת עיתונאים בשנגחאי היום, סטארבקס וקבוצת עליבאבא חשפו פרטים על שותפות אסטרטגית שתאפשר חוויית סטארבקס חלקה ותשנה את ענף הקפה בסין. תוך שיתוף פעולה בעסקים חשובים, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, סטארבקס תתחיל בפיילוט של שירותי משלוחים החל מספטמבר 2018, תקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ב-Hema ותשלב מספר פלטפורמות כדי ליצור ביחד סניף סטארבקס וירטואלי ללא תקדים. השותפות מבטיחה להעניק  ללקוחות הסיניים חוויית סטארבקס מקוונת אפילו יותר אישית. (תמונה: Business Wire).

 

פרטים על שותפות אסטרטגית בין סטארבקס ועליבאבא פורסמו היום, במטרה לשנות את ענף הקפה בסין. תוך שיתוף פעולה בעסקים חשובים, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, סטארבקס תתחיל בפיילוט של שירותי משלוחים החל מספטמבר 2018, תקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ב-Hema ותשלב מספר פלטפורמות כדי ליצור ביחד סניף סטארבקס וירטואלי ללא תקדים. (תמונה: Business Wire).

 

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית אינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180801006123/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI