דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ההרשמה לניסוי FAST-FFR של קתוורקס הושלמה מוקדם
ההרשמה לניסוי FAST-FFR של קתוורקס הושלמה מוקדם
חיים נוי 16/08/18 |  צפיות: 2339
ההרשמה לניסוי FAST-FFR של קתוורקס הושלמה מוקדם

כפר סבא, 15 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE) :

קתוורקס הודיעה שההרשמה לניסוי FAST-FFR הושלמה לפני המועד המתוכנן. הניסוי מיועד להעריך את היעילות של מערכת FFRangioTM של קתוורקס מבחינת רגישות וסגוליות בהשוואה למדידת זרימה שיורית (FFR) פולשנית רגילה. ההרשמה לניסוי התחילה ב-27 בספטמבר 2017 והרשמת כל 382 הנבדקים הושלמה שמונה (8) חודשים בלבד לאחר מכן ב-7 ביוני 2018.

FFR היא טכניקה פולשנית שמשמשת למדידת הפרשי לחצים על פני אזור חסום בעורקים הכליליים. מערכת FFRangioTM של קתוורקס היא לא פולשנית ומבוצעת בתוך הפרוצדורה, בזמן אנגיוגרפיה כלילית. המערכת מיועדת לאפשר לרופאים לקבוע באופן אובייקטיבי ומשתלם האם מותווית PCI (התערבות כלילית מלעורית), ללא התערבות נוספת במהלך אנגיוגרפיה אבחנתית שגרתית.

ניסוי ה-FAST-FFR נערך בעשרה מרכזי לב וכלי דם מובילים ברחבי העולם שמשתמשים בפלטפורמות שונות של אנגיוגרפיה כלילית. האתרים האלה הם:

OLVAalst, בלגיה

המרכזהרפואי רבין, ישראל

ביתהחולים ריגס קופנהגן, דנמרק

ביתהחולים סנט פרנסיס, ניו יורק, ארה"ב

האוניברסיטהשל ארלנגן, גרמניה

אוניברסיטתסטנפורד, ארה"ב

המרכזהרפואי שערי צדק

אוניברסיטתקולומביה, ניו יורק, ארה"ב

המרכזהרפואי השרון, ישראל

האוניברסיטהשל פנסילבניה, ארה"ב

ד"ר וויליאם פ. פירון, מנהל הקרדיולוגיה ההתערבותית במרכז הרפואי של אוניברסיטת סטנפורד, הוא החוקר הראשי בניסוי של FAST-FFR. "כקרדיולוגים התערבותיים, אנחנו רוצים מדידות פיזיולוגיות אובייקטיביות של כלי דם רבים כדי לקבל החלטות על PCI, שאפשר לבצע בקלות ועם סיכון ועלות נמוכים ככל האפשר", אמר ד"ר פירון. "אנחנו מצפים לניתוח הנתונים ולהבנה איך הנתונים של המערכת FFRangio של קתוורקס בהשוואה למדידת לחץ FFR שמקורה בתיל".

מנכ"ל קתוורקס ג'ים קורבט הוסיף: "ההרשמה המוקדמת של אוכלוסיית הניסוי FAST-FFR מאשרת את ההתלהבות של הקרדיולוגים ההתערבותיים לגבי ההוספה המשתלמת של רמה חדשה של אובייקטיביות בקבלת החלטות על PCI".

מערכת FFRangio של קתוורקס עדיין בפיתוח ולא קיבלה עדיין אישור FDA ואינה זמינה למכירה בארצות הברית.

אודות קתוורקס

קתוורקס היא חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת ביישום פלטפורמת המדע החישובי המתקדמת שלה כדי למטב החלטות בטיפולי PCI ולהעלות את צילום העורקים הכליליים מהערכה חזותית לכלי לקבלת החלטות אובייקטיביות מבוססות FFR עבור רופאים. הוכח שקבלת החלטות PCI מונחית FFR מעניקה תועלת קלינית משמעותית לחולים עם מחלת לב כלילית ותועלת כלכלית לחולים ולמשלמים. ההתמקדות של החברה כיום היא ספציפית בהבאת המערכת FFRangio של קתוורקס לשוק כדי לספק הנחיית FFR מהירה, מדויקת ואובייקטיבית בזמן הפרוצדורה שמעשית בכל המקרים.

אנשי קשר

CathWorks
Jim Corbett, CEO
+1 949-395-1214
[email protected]

מקור:  CathWorks

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20180815005038/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI