דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנדרסן גלובל מתרחבת באפריקה באמצעות Oliveira & Associados
אנדרסן גלובל מתרחבת באפריקה באמצעות Oliveira & Associados
חיים נוי 21/08/18 |  צפיות: 2430
אנדרסן גלובל מתרחבת באפריקה באמצעות Oliveira & Associados

סן פרנסיסקו, 21 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב באפריקה באמצעות הסכם לשיתוף הפעולה עם Oliveira & Associados, חברה לעריכת דין באנגולה שהוקמה על ידי פורמוסה אוליביירה ב-2016.

מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC אמר: "הצמיחה של הכלכלה באנגולה היא אחת מהמהירות ביותר בעולם, ואנחנו נרגשים מהוספת הפרקטיקה הזאת בשוק שיש לו חיבור חזק לפורטוגל  והוא אסטרטגי לעסקים שלנו בפורטוגל. Oliveira & Associados היא קבוצה אנרגטית ומוכשרת, ועם ההוספה של Isalcio Mahanjane e Associados במוזמביק בשבוע שעבר, הוספנו מקומות מפתח באסטרטגיה הפורטוגזית ואיברית שלנו".

עם מטה בלואנדה, Oliveira & Associados מספקת שירותים משפטיים ללקוחות שהם חברות וגם יחידים בתוך אפריקה ובעולם.

"שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל יעזור לנו להרחיב את ההגעה שלנו עם התפתחותנו ויספק באופן חלק פתרונות חוצי גבולות", אמרה פורמוסה אוליביירה. "עם שירותים נוספים במיסים ועריכת דין, נוכל לענות באופן מלא יותר על הצרכים של לקוחותינו".

פדרו רודריגז דה סילבה הוסיף: "בעבר עבדתי עם שותפים במשרד בליסבון במשך יותר מעשר שנים, כך שכבר יש לי קשרי עבודה קרובים עם כמה מהחבר'ה באנדרסון טקס בפורטוגל. אני מצפה להצטרפות מחדש למשפחה ולשיתוף הפעולה עם אנשים שחושבים כמוני ששותפים לערכים שלנו - שירות הטוב בענף ושקיפות"

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-3,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-110 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר

Andersen Tax
Shereen Ameri, 650-289-5742

מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180821005027/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מכון FII חושף דוברים מובילים ושורה של מפגשים לקראת פסגת דרום אמריקה הראשונה שתערך ביוני
The Future Investment Initiative - מכון יזמות ההשקעות העתידיות (FII) יארח את הכינוס Latin American FII PRIORITY Summit הראשון אי פעם בריו דה ז'ניירו בין ה-11 ל-13 ביוני 2024 בארמון קופאקבנה. במשך שלושה ימים, יותר מ-150 דוברים בולטים ישתתפו ב-44 מפגשים.

Zoom מחזקת את פתרון האבטחה שלה עם ההכללה של הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה ב-Zoom Workplace
הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה זמינה כעת עבור Zoom Meetings, כך ש-Zoom היא ספקית התקשורת האחודה כשירות הראשונה שמציעה את תכונת האבטחה החדשה

Duck Creek Technologies מדגישה את נותני החסות המוערכים של Formation '24
Formation '24 - מפגש השיא של חדשני ביטוח וטכנולוגיה גלובליים - כולל עשרות נותני חסות בתעשייה

בומברדייה מודיעה על השקת הנפקה חדשה של אג"ח בכורה לשנת 2032
Bombardier Inc. בומברדייה ("בומברדייה") הודיעה היום כי השיקה הנפקה של סכום קרן מצרפי של 500 מיליון דולר ארה"ב של שטרות בכורה חדשים לפירעון 2032 ("השטרות החדשים").

Zycus מציגה חידושים מבוססי GenAI שמספקים את עוצמת הרכש מהדור הבא בכינוס Horizon 2024
Zycus, חלוצה בתחום פתרונות ה-source-to-pay שמונעים באמצעות בינה מלאכותית גנרטיבית, הציתה גל של חדשנות במסגרת כינוס הרכש השנתי שלה, Horizon 2024

תרו מפרסמת את התוצאות לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024
Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) פרסמה היום את התוצאות הפיננסיות הלא מבוקרות לרבעון ולשנה שהסתיימה ב-31 במרץ, 2024.

INVNT™ הוכרזה כנותנת חסות וכמפיקה שותפה בבימת החשיפה של תערוכת ב-SXSW Sydney® 2024
INVNT™, הסוכנות שיוצרת חוויות חדשניות, הוכרזה היום כנותנת חסות ומפיקה המשותפת של 'בימת החשיפה' (Discovery Stage) בכנס SXSW Sydney 2024 לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירוע הראשון שנערך בשנה שעברה.

דאק קריק טכנולוגיות ממנה מנהלת שיווק חדשה
בינדו קרנדל, מנהלת שיווק וטכנולוגיה מנוסה תצטרף לדאק קריק טכנולוגיות

ריסקיפייד רושמת שיא רבעוני של תזרימי מזומנים חופשיים; מועצת המנהלים מאשרת 75 מיליון דולר נוספים עבור תוכנית לרכישה חוזרת של מניות
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה על התוצאות הפיננסיות עבור שלושת החודשים אשר הסתיימו ב-31 במרץ 2024.

פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI