דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Transcontinental Realty Investors, Inc. ו-Southern Properties Capital מודיעות על התקדמות בפרויקט Mercer Crossing בפרמרז בראנץ'
Transcontinental Realty Investors, Inc. ו-Southern Properties Capital מודיעות על התקדמות בפרויקט Mercer Crossing בפרמרז בראנץ'
חיים נוי 12/09/18 |  צפיות: 2283
Transcontinental Realty Investors, Inc. ו-Southern Properties Capital מודיעות על התקדמות בפרויקט Mercer Crossing בפרמרז בראנץ'

דאלאס, 11 בספטמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

Southern Properties Capital, חברת בת של Transcontinental Realty Investors Inc., (NYSE: TCI), חברת השקעות בנדלן מדאלאס, שמחה להודיע שפרויקט Mercer Crossing ממשיך להתרחב. TCI וחברות הבת שלה מחזיקות בהשקעה שקשורה ישירות למכירה ולפיתוח של Mercer Crossing.

עד היום היו סגירות על 147 מגרשים, המהווים 100% מהמגרשים שפותחו ב-2017. התושבים הראשונים של Mercer כבר נהנים מהבתים החדשים שלהם שתוכננו בתוכנית אב. 81 יחידות הקונדו למבוגרים פעילים +55 של Beazer Homes, Gatherings at Mercer Crossing, יושלמו עד סוף השנה. בנוסף, התחילה הבנייה של פרויקט דירות של 280 יחידות וההשכרה תתחיל ב-2019. יש כעת בסך הכל 800 יחידות בנכסים רב משפחתיים בבנייה ו-900 יחידות יגיעו אחריהן. יש כעת 68 בתים חד משפחתיים בבנייה.

"ב-2018 היו חוזים למכירה של 1,560 מגרשים שהביאו למכירות כוללות של כמה מיליוני דולרים, עוד דוגמה לשוק האיתן של דאלאס", אמר דניאל ג'. מוס, מנכ"ל ונשיא.

פרויקט השימוש המעורב Mercer Crossing, שנבנה על ידי שש חברות בנייה -- M/I Homes, First Texas Homes, Beazer Homes, Megatel Homes, Oakdale Homes, ו-Siena Homes -- התחיל לפעול בשנה שעברה. Centurion American, בשותפות עם עיריית פרמרז בראנץ', מובילה את הפרויקט. Mercer Crossing יכלול 93 אקרים של מסחר עירוני ו-174 אקרים של בתי מגורים חד משפחתיים.

הפרויקט, שנמצא קרוב למפגש בין הכבישים המהירים 635 ו-35E, יכלול קמעונאות, מסעדה, מלון, שטחי משרדים לעסקים ונכסי מגורים רב משפחתיים. Omni Hotel סמוך ל-Lakeside Lofts, ו-Holiday Inn Express ו-Candlewood Suites הקרובים ייפתחו בקרוב. בנוסף, נבנה כעת Hampton Inn ופיתוח עתידי יכלול La Quinta Inn & Suites ו-Hyatt hotel.

Southern Properties Capital התחילה לאחרונה לפעול ב-Lakeside Lofts, נכס ציורי שנמצא בחזית של אגם. הנכס סוג A שכולל 498 יחידות מציע בריכות בסגנון אתר נופש, מועדון ומרכז כושר מפוארים, אולם תיאטרון, שני חניונים של שש קומות, מגרש כדורת דשא איטלקית, מדורת גן, מסלולי הליכה ואופניים וגישה נוחה לכמה מהכבישים המהירים הראשית של דאלאס. הדיירים ימצאו עשר תוכניות דירה של חדר שינה אחד ושניים לבחירה, הכוללות ארונות בסגנון שייקר, תריסים דמויי עץ 2 אינטש, לוחות דלפקים מגרניט, מכונת כביסה ומייבש בתוך היחידה וכלים מפלדת אלחלד. היחידות גם מציעות ריצוף עץ מלוחות ויניל בכל שטחי המטבח, שירותים וכביסה וריצוף עץ מלוחות ויניל בכל השטח ביחידות שבקומה הראשונה.

Transcontinental Realty Investors Inc. בונה את The Dominion בדירות Mercer Crossing עם יחידות סטודיו ויחידות של 1, 2 ו-3 חדרי שינה. בכל דירה יש מטבח גורמה עם לוחות דלפקים מגרניט, מכשירי חשמל energy star, תאורה ואביזרי שרברבות של מעצבים, ריצוף של לוחות עץ ומכונת כביסה ומייבש בתוך הבית. דירות נבחרות מציעות לדיירים חצר פרטית. השירותים הבולטים של הנכס כוללים בריכה בסגנון אתר נופש עם אדני שיזוף וביתנים נוחים, מרכז כושר מצויד במלואו, חניון, מעליות ומסלול הליכה.

Transcontinental Realty Investors מדגישה מאוד יצירת ערך גדול יותר לבעלי המניות באמצעות רכישה, מימון, הפעלה, פיתוח ומכירה של נדלן בכל אזור ג"ג בארצות הברית. טרנסקונטיננטל נסחרת בבורסה של ניו יורק בסימול TCI. טרנסקונטיננטל  מפיקה הכנסות באמצעות בעלות וניהול מקצועי של דירות ובנייני משרדים מניבים שהערך או הביצועים שלהם נמוכים מדי בזמן הרכישה. טרנסקונטיננטל מוסיפה ערך במסגרת הבעלות שלה, והנכסים ממוצבים מחדש בסיווגים גבוהים יותר באמצעות שיפורים פיזיים וניהול משופר. טרנסקונטיננטל הרחיבה דרמטית את יכולות הפיתוח שלה שקשורות לבתי דירות יוקרתיים באמצעות חברת הבת בבעלות מלאה שלה Abode Properties, בעיקר על קרקע שבבעלותה או שהיא רוכשת.

Southern Properties Capital פועלת בעיקר בטקסס ומתמחה בנכסים רב משפחתים סוג A בשווקים מתפתחים בכל דרום ארצות הברית, שמתאימים לפעילות צמיחה כלכלית מתמשכת ובת קיימא. הישות המנפיקה מגובה על ידי יותר מ-3,000 יחידות בנכסים רב משפחתיים (מתוך מספר כולל של בערך 8,000 שבבעלות והפעלה של TCI), וגם יותר מ-1.5 מיליון רגל רבוע של שטחי משרדים בטקסס. החברה כבר השתמשה בכסף לרכישת נכסים רב משפחתיים נוספים בנוכחות האסטרטגית שלה, ומצפה להתרחבות משמעותית על ידי המשך שימוש בפלטפורמת האג"ח הישראליות.

Abode Properties היא חברת בת של Transcontinental Realty Investors Inc., (NYSE: TCI), חברת השקעות בנדלן מדאלאס. ההתמקדות האסטרטגית ובהשקעות של Abode היא לרכוש, לפתח ולהפעיל תיק של נכסי מגורים רב משפחתיים מושכים, תוך ניצול יכולתנו להשיג מבני חוב ארוכי טווח וסטטיים. התיק ירוויח מפרקטיקות תפעוליות מוכחות, מצליחות ומבוססות מבחינה היסטורית, מנהלים מנוסים באתרים וצוות הנהלה מנוסה עם יכולת לחשוב קדימה כדי לממש תזרימי מזומנים מירביים ותשואות עקביות, תוך שמירה על שירות שאין שני לו לדיירים וללקוחות. אנחנו מקצים הון באופן ממושמע ושקול ונמשיך להגדיל את התיק המגוון ג"ג שלנו מדרום מערב לדרום מזרח. השווקים האלה ממוקמים ג"ג באזורים של ארה"ב שתואמים לפעילות של צמיחה כלכלית בת קיימא.

אנשי קשר

בשם Transcontinental Realty Investors Inc.
Chris Childress, 469-522-4275
[email protected]

מקור: Transcontinental Realty Investors Inc.

גלריית מולטימדיה חכמה

 

פרויקט Mercer Crossing בדאלאס, טקסס (גרפיקה: Business Wire)

 

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20180911005625/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI